המנוע שירשת הוא המנוע שעליו דיברתי והוא מומלץ ביותר
החיבור שלו לטיסן מאד פשוט: עוטפים את המנוע בטייפ, רצוי קפטון טייפ, ומדביקים אותו בדבק CA למקומו.
למה קפטון טייפ? כי זה הטייפ היחיד שעומד ב400 מעלות בערך
למה טייפ? כדי לא להדביק ישירות על המנוע, למקרה שתאלץ לפרק אותו (במציאות לא ראיתי אף אחד שפירק מהטיסן את המנוע הנ"ל.)
לגבי מחזיק הפרופ, תקפיד שיהיה מסוג קולט ולא מחוזק עם בורג מהצד. זה משהו שלא הייתי מתפשר עליו בשום אופן.
לגבי פרופ פושר, אם יש לך קולט טוב זה לא ישתחרר לעולם.
לגבי סוללה, יש עדיפות לננוטק. גם בגלל האיכות וגם בגלל הטעינה המהירה האפשרית.אבל גם הסוללה שאתה ציינת טובה מאד
לגבי בקר מהירות. אתה צריך את הכי פשוט . הסידרה שנקראת PLASH או SANTRY , מאד מאד אמינים ולא תצטרך לשים את הבקר מחוץ לטיסן, הוא יתמודד בקלות עם החום