שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: קורות קרבון בכנפים של Rainbow A-388

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קורות קרבון בכנפים של Rainbow A-388

    אני ממליץ גם בחום רב .למה?עם הזמן נותרים עיוותים בכנף ופיתולים שקשה מאוד לתקן אותם ואז הטיסן ניהיה ממש מעצבן ועושה מה שבא לו.שים לב,חזק את החיבור בין שני ההגאים בהגה גובה אחרת כימעט כל משיכה חזקה בהגה גובה תיגרום לטיסן לסיבסוב הצידה מה שיכול בהחלט ליגרום לריסוק לא נעים.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    54
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קורות קרבון בכנפים של Rainbow A-388

    א] מומלץ להכניס קורות קרבון לכל המקומות שיש עבורם הכנה על מנת למנוע עוות בחומר.
    2] הטיסן הזה מתוכנן להיות טיסן לימוד לתרגילי F3A . אני התקנתי אותו עבור הנכד שלי עם מנוע Turnigy SK 4250 650 kv עם סוללה 4S 3300mAh ופרופלור 13-8 הנותנים קרוב ל-8000 סלד במצערת מליאה.
    יש לו מספיק כח לבצע את כל התרגילים כולל אלה הדורשים עליות אנכיות.

    מי שרוצה להפוך את הטיסן לסוג של Pylon Racer יכול לשים בו סוללות של 5 או 6 תאים.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קורות קרבון בכנפים של Rainbow A-388

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    אני ממליץ גם בחום רב .למה?עם הזמן נותרים עיוותים בכנף ופיתולים שקשה מאוד לתקן אותם ואז הטיסן ניהיה ממש מעצבן ועושה מה שבא לו.שים לב,חזק את החיבור בין שני ההגאים בהגה גובה אחרת כימעט כל משיכה חזקה בהגה גובה תיגרום לטיסן לסיבסוב הצידה מה שיכול בהחלט ליגרום לריסוק לא נעים.
    הטיסן מגיע עם חיבור מתכת (אולי פלדה ואולי סתם ברזל) בין שני חלקי הגה הגובה וגם קורת קרבון במיצב הגובה.
    בענין סבסוב במשיכת up חזקה - האם אתה מתכוון לסבסוב או גלגול...... ניראה לי שהסיבה הנכונה, לרוב, היא הזדקרות חלקית של אחת הכנפים בגלל זוית ההתקפה הגבוהה והפתאומית שנוצרה וזה הגורם לתופעת גלגול חטוף בטיסן. בחלק מהטיסנים שלי אני מכיר את התופעה הזו והיא בהחלט לא נובעת מבעיה בהגה הגובה אלה מהיגוי יתר של משטח הגה הגובה (בעיקר במהירות גבוהה).

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למכירה כמות גדולה של קורות בלזה
    על ידי גיא חנוך בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-06-2011, 18:04:14
  2. [שאלה] טרופר מהסיני זקוק למקורות נוספים
    על ידי haimgil בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-03-2011, 21:13:43
  3. תאונות קורות
    על ידי ilan_l בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-12-2010, 21:05:16
  4. [שאלה] עילוי בכנפים
    על ידי magicjim בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-04-2010, 19:08:32
  5. מבצר איטיפטרוס \ מקורות הירקון ..ו..הטסה במקום חדש לגמרי ..
    על ידי guyrud בפורום סרטונים ותמונות של FPV וצילום אוירי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-04-2009, 20:39:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •