כאן אתה טועה ממש בענק:
היה לי טי רקס 250
יש לי קופטר איקס 250
הקופטר לוקח בקלות את האיכות של הטי רקס בדגמי ה250
איכות הטיסה זהה- איכות היצור והחומר של הקופטר טוב יותר.
זה מבטל את המסקנה שלך, עם ג'יירו זהה הם יטוסו אותו דבר, עם הבדלי איכות בג'יירו , הג'יירו הטוב יותר יגרום למסוק לטוס טוב יותר.
נקודת המבט שלי שונה לגמרי. קיומו של הג'יירו הזה הוא הסיבה והמוטיבציה היחידה לרכישת מסוק 250 . זה איפשר לי בתקציב של 450 ש"ח להעמיד מסוק חדש וטוב. ועוד יש איפה לקצץ במחיר .
לעומת זאת אם הייתי צריך לשלם 120$ בזמנו, או היום 90$, על קווארק , זה פשוט היה יורד מהפרק, וג'יירו קטן אחר פשוט לא בא בחשבון (יש לי מלא בבית- חדשים ).
רק הערה קטנה אחת בנושא הטי רקס 250: לא ניתן לרכוש אותו ללא ג'יירו (780 הבעייתי ), רק כקיט עם כל האלקטרוניקה של אליין (הסרוואים המנוע והבקר שם דווקא מצויינים)
עריכה:
גם בדגמי 450 אתה טועה לגמרי במסקנה שלך: גם שם איכות הטיסה זהה , ושם גם איכות החומר והבנייה זהים, וגם שם לא ניתן לרכוש טי רק ללא אלקטרוניקה