אני מסכים עם העיקרון, אבל לא עם הנחרצות. זה לא שחור לבן.
על מסוקים מסויימים, בידיים מסויימות ובתנאים מסויימים, המטיס (לא אתה, מטיס אחר) לא ירגיש הבדל.
ככל שהדרישות מהמסוק עולות, כך עולה גם הצורך בציוד שיכול להתמודד עם הדרישות העולות.
ראיתי מסוקים עם הג'יירואים הזולים האחרים, זה היה מתחת לכל ביקורת, בלתי אפשרי להנות מההטסה, לעומת זאת ה250 עושה בהחלט עבודה טובה, וכל עוד אינך חוצה את רף המיגבלות שלו(מה שקורה לרוב המטיסים)אתה בהחלט יכול להנות מהמסוק.
ה250 אינו הג'יירו האולטימטיבי, אבל כך גם רוב המטיסים![]()