תגובה: כך נראה ההוריקן 425 שלי כשליאור זהבי מטיס אותו
מצפייה בסרטוני הניסויי אני יכול לומר שעל פניו ההסבר של ליאור על כוח המנוע הגיוני אבל אם תסתכלו טוב תראו כי מיד לאחר ההמראה יש בריחת זנב וכך גם בשניה 32 לסרטון.
לגבי התרגילים של הניסוי, הפאנלים צריכים להיות הדוקים יותר בכדי לבחון זא וכך גם הוריקן צריך להיות מתמשך כדי לבחון את הזנב.
TAIL SLIDE נבחן ע"י כך שהוא אמור להיות שזנב ניצב בדיוק לקרקע בנפילה חופשית ומהסרטון דיי קשה לראות את זה.
חדי העין יבחינו בכך ואני מאמין שאם אטיס אמצא את זה גם כן.
למרות ששוב אני מדגיש כי לכוח המנוע יש פאקטור רציני שכן דעיכת מנוע תגרור זריקת זנב אחריהה.
אין ספק על רמתו של ליאור כמטיס וכמאבחן אך דיי קשה לבחון זאת מסרטונים רק הידיים יגידו.
ובנימה אחרת.
הכותב העלה סרטון נחמד על הטסת סט אפ לא איכותי על מה המסוק יודע לעשות.
כאן התחילו שאלות כמו מי ינא באחריות, תכניות חיסכון, חוסר אחריות - למה אתם עושים גועל כל פעם מחדש?
מה יוצא לכם מזה?
זה מה שמרחיק אנשים מהתחום וגורם להם להטיס לבד ולא עם אנשים.
כל אחד יקנה ויעשה מה שבא לו העיקר שהוא לא מסכן אנשים מסביב.
ד"ש לליאור ושבוע טוב.
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009