פרימן, התשובה די פשוטה - כשהגוברנור עובד - השינוי שיש בגרף המנוע אינו משפיע על מהירות הסל"ד בכלל, מעל 30% בגרף המנוע - הגוברנור לוקח פיקוד.
הגוברנור לא בא לתקן שום דבר בגרף המצערת, הוא בא כדי לנסות לשמור על סל"ד אחיד אם יש עומס ואם לא ואמור למנוע (בניטרו) מצב של עליית סל"ד גבוה מדי כשאין עומס על הלהבים. בחשמלי אין את הבעיה הזאת ובכל מקרה, כשיש עלייה בזוית הלהבים אז נוצר עומד אם תרצה ואם לא ועדיף שהמנוע יהיה מסוגל לפצות על זה.