שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    שלום,

    אני מטיס טיסן קרש שמקוזז בצורה מושלמת, הטיסן טס ישר בלי שום תיקוני סטיקים.
    הבעייה שלי מתחילה כשאני מתהפך (ומנסה להמשיך לטוס הפוך), משום מה (ופה אני צריך את עזרת המומחים) הטיסן מושך חזק כלפי מטה ואני נדרש לתקן המון עם ״דאון״.
    אין לי בעיה עם תיקונים אבל משום מה זה נראה לי יותר ממה שצריך לעשות.

    רעיונות ????

    תודה !
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    כנראה שמרכז הכובד שלך קדמי מדיי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    753
    תודה!
    75
    הודה 121 פעמים ב 101 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    יוס, תרגע זה ככה גם אצלי פשוט צריך להתמודד

    FUTABA 14SG

    SAB GOBLIN 700 COMPETITION

    SEBART SBACH E30

    אריאל
    צוות חאפטה מישור אדומים...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    תגיד, הקיזוז שלך במקרה מעט ב"אפ"? כי כשאתה הופך את הטיסן ההשפעה כפולה..תבדוק.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    יתכן שהמנוע מותקן בזוית שלילית גדולה מידי. כתוצאה מכך אתה נדרש לקזז UP בטיסה ישרה. כשהטיסן הפוך, קיזוז זה גורם להורדת אף חריפה. במידה ומרכז הכובד במקום, נסה להגביה מעט את זוית התקנת המנוע.
    אתה יכול לבדוק את האפשרות הזאת באויר בדרך קלה למדי. בעת טיסה במצערת פתוחה לרווחה קזז את הטיסן לטיסה אופקית וישרה. העבר בחטף לסרק ועקוב אחרי המתרחש באויר. במצב רגיל הטיסן ימשיך לטוס ישר וירשום קשת רחבה כלפי הקרקע. אם הטיסן מרים את האף עם סגירת המצערת, יש לשנות את זוית התקנת המנוע כלפי מעלה. אם הטיסן מוריד את האף, יש להנמיך את זוית המנוע. גודל השינוי בהתאם לגודל התגובה באויר. בדיקה חוזרת תסמן אם המצב תקין או יש לבצע שינוי נוסף, לכאן או לכאן.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    כנראה שמרכז הכובד שלך קדמי מדיי
    1+

    בדוק מרכז כובד!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי מושיק צפיה בהודעה
    1+

    בדוק מרכז כובד!
    למה מרכז כובד קדמי???
    טיסן קרש 3D אמור להיות סימטרי, פרופיל סימטרי, ציר מנוע בציר אורך.. (מלבד הראדר-הכול סימטרי) כך שההשפעה של ה-CG אמורה להיות זהה אם הטיסן טס "רגיל" או הפוך,
    אני לא חושב שזו הסיבה לבעיה המתוארת, אלא האפשריות של או זווית מנוע ב"אפ" במצב "רגיל" או קיזוז (הגה גובה) ל"אפ" בטיסה "רגילה" שבעצם מורגש כפליים בטיסה הפוכה.
    אם אתה עדיין חושב שזה מרכז כובד, תסביר למה, אולי אשנה את דעתי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    גם אם הטיסן סימטרי בזמן טיסה הוא לא.

    בטיסה ישרה ואופקית יש קיזוז (UP). זה נדרש כיוון שמרכז הכובד קדמי ו/או המנוע בזווית הכוונה שלילית. הדברים האלה תורמים לייציבות הטיסן. אבל כשאתה מתהפך, מרכז הכובד עדיין מנסה להוריד לך את האף למטה אולם הפעם הקיזוז של הגה הגובה מתהפך ובמקום להתנגד לנסיון הנלוז הנ"ל הוא חובר איתו ומקשה עליך את החיים.

    ולכן הפתרונות הם:
    1) וודא שזווית ההכונה של המנוע היא 0
    2) הזז את מרכז הכובד אחורה. עשה זאת בזהירות כי בנוסף להקלת כל העניין הזה עם ה-DOWN זה גם יהפוך את הטיסן לפחות יציב.
    3) קבל את זה שכדי לקבל טיסן יציב תאלץ להחזיק לפחות קצת DOWN בטיסה הפוכה. או שתתרגל לקזז לטיסה הפוכה.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לerazz על הודעתו:

    Scooter007 (21-08-2011)

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    גם אם הטיסן סימטרי בזמן טיסה הוא לא.

    בטיסה ישרה ואופקית יש קיזוז (UP). זה נדרש כיוון שמרכז הכובד קדמי ו/או המנוע בזווית הכוונה שלילית. הדברים האלה תורמים לייציבות הטיסן. אבל כשאתה מתהפך, מרכז הכובד עדיין מנסה להוריד לך את האף למטה אולם הפעם הקיזוז של הגה הגובה מתהפך ובמקום להתנגד לנסיון הנלוז הנ"ל הוא חובר איתו ומקשה עליך את החיים.

    ולכן הפתרונות הם:
    1) וודא שזווית ההכונה של המנוע היא 0
    2) הזז את מרכז הכובד אחורה. עשה זאת בזהירות כי בנוסף להקלת כל העניין הזה עם ה-DOWN זה גם יהפוך את הטיסן לפחות יציב.
    3) קבל את זה שכדי לקבל טיסן יציב תאלץ להחזיק לפחות קצת DOWN בטיסה הפוכה. או שתתרגל לקזז לטיסה הפוכה.
    0. תודה
    1. יבדק, למרות שלא ברור לי איך אני יכול לתקן את זוית ההתקנה של המנוע - זה בכל זאת טיסן קרש והמנוע מותקן "על הצד" בחורים שהגיעו מהמפעל.
    2. איך?! להוסיף משקולת בזנב? מיכל הדלק כבר מותקן הכי אחורה שאפשר, אני יכול גם לנסות להניח את הסוללה בחלק האחורי של הכנף למרות שנראה לי שזה לא ממש ישפיע.
    למה אתה מתכוון בפחות יציב ?
    3. נשמע לי הגיוני, פשוט היום אני צריך לתת המון "UP" בכדי לישר אותו.
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    גם אם הטיסן סימטרי בזמן טיסה הוא לא.

    בטיסה ישרה ואופקית יש קיזוז (UP). זה נדרש כיוון שמרכז הכובד קדמי ו/או המנוע בזווית הכוונה שלילית. הדברים האלה תורמים לייציבות הטיסן. אבל כשאתה מתהפך, מרכז הכובד עדיין מנסה להוריד לך את האף למטה אולם הפעם הקיזוז של הגה הגובה מתהפך ובמקום להתנגד לנסיון הנלוז הנ"ל הוא חובר איתו ומקשה עליך את החיים.

    ולכן הפתרונות הם:
    1) וודא שזווית ההכונה של המנוע היא 0
    2) הזז את מרכז הכובד אחורה. עשה זאת בזהירות כי בנוסף להקלת כל העניין הזה עם ה-DOWN זה גם יהפוך את הטיסן לפחות יציב.
    3) קבל את זה שכדי לקבל טיסן יציב תאלץ להחזיק לפחות קצת DOWN בטיסה הפוכה. או שתתרגל לקזז לטיסה הפוכה.
    תשובה מעולה, אבל נדמה לי שכבר רשמתי את זה..רק בלי המספרים.

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    תודה

    פשוט סיכמתי את מה שאתם כתבתם
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    בדוק גם זוית של המאזנות כהמשך לפרופיל .
    לפעמים הם קצת למטה יחסית להמשך הפרופיל ואז מתנהגים כמו מדפים
    שהטיסן הפוך הם כמו ספוילרים

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    בדוק גם זוית של המאזנות כהמשך לפרופיל .
    לפעמים הם קצת למטה יחסית להמשך הפרופיל ואז מתנהגים כמו מדפים
    שהטיסן הפוך הם כמו ספוילרים
    גם נכון

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    בדוק גם זוית של המאזנות כהמשך לפרופיל .
    לפעמים הם קצת למטה יחסית להמשך הפרופיל ואז מתנהגים כמו מדפים
    שהטיסן הפוך הם כמו ספוילרים
    מה היא הזוית המומלצת? במקביל להגה גובה? במקביל לחלק העליון או התחתון של הכנף (היא לא סימטרית)?
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    הזוית צריכה להיות 0 עם שפת הזרימה- כהמשך לפרופיל כפי שכתב עמי לפני שטיסן עולה לטסט וקיזוזים, כך גם ההגה גובה ובעצם הטיסן על אפס בכול פרמטר בידיעה שבטסט הוא יקוזז, לאחר הקיזוז קרוב לוודאי שמאזנת אחת תהיה מעט למעלה והשניה באותה מידה למטה.
    אם המצב ה"רגיל" הזה מתקיים אז הקיזוז, כאשר הטיסן הפוף- נשמר!!! שלא כמו הגה גובה שהטיסן הפוך גם הוא מגיב הפוך, מה שעמי מתכוון שהמצב ההתחלתי לפני הקיזוז- יתכן שגם הוא לא יהיה "מאופס" ובעצם אתה מטיס עם "מדפים" (בקטן) אבל כשאתה הופך את הטיסן זה יוצר את האפקט ההפוך כמו בהגה גובה.
    תשמע, אני מציע ש"תאפס" את הטיסן ותעשה לו טסט עם קיצוצים, יתכן מאוד שתיפתר ה"בעיה" שלך, אם אתה רוצה עזרה עם זה, דבר איתי ואשמח לעזור..בכול מקרה דווח מה החלטת.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסה הפוכה עם טיסן קרש

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    הזוית צריכה להיות 0 עם שפת הזרימה- כהמשך לפרופיל כפי שכתב עמי לפני שטיסן עולה לטסט וקיזוזים, כך גם ההגה גובה ובעצם הטיסן על אפס בכול פרמטר בידיעה שבטסט הוא יקוזז, לאחר הקיזוז קרוב לוודאי שמאזנת אחת תהיה מעט למעלה והשניה באותה מידה למטה.
    אם המצב ה"רגיל" הזה מתקיים אז הקיזוז, כאשר הטיסן הפוף- נשמר!!! שלא כמו הגה גובה שהטיסן הפוך גם הוא מגיב הפוך, מה שעמי מתכוון שהמצב ההתחלתי לפני הקיזוז- יתכן שגם הוא לא יהיה "מאופס" ובעצם אתה מטיס עם "מדפים" (בקטן) אבל כשאתה הופך את הטיסן זה יוצר את האפקט ההפוך כמו בהגה גובה.
    תשמע, אני מציע ש"תאפס" את הטיסן ותעשה לו טסט עם קיצוצים, יתכן מאוד שתיפתר ה"בעיה" שלך, אם אתה רוצה עזרה עם זה, דבר איתי ואשמח לעזור..בכול מקרה דווח מה החלטת.
    טוב... אתמול בדקתי את הזוויות של המאזנות ונראה שהן תקינות (בהמשך לשפת הזרימה) , ניסיתי למצוא את CG והוא באמת נראה קדמי מדי (ככה זה שאין חוברת בנייה :-) ) , אני אנסה להוסיף משקולת קטנה בזנב ונראה מה יהיה.

    תודה.
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

נושאים דומים

  1. [מדריך] פתרון לשלטי Turnigy \ Flysky 9CH שנשרפו כתוצאה מחיבור סוללת ליפו בקוטביות הפוכה.
    על ידי alexk בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 14-01-2012, 11:56:42
  2. [מדליק] טיסה ראשונה טיסן שלב שני!!
    על ידי satrianip בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 27-05-2011, 23:22:08
  3. האם אפשר לכייל את aerofly לטיסה הפוכה?
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-10-2009, 21:26:50
  4. [מדליק] תגידו מברוק לשמעון (הטייס/צלם) על טיסת בוקר הפוכה
    על ידי Ram Hachmon בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 16-10-2009, 16:46:08
  5. [רעיון] טיסן הנטען בזמן טיסה
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 53
    הודעה אחרונה: 13-04-2009, 12:52:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •