ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
השימון הוא עניין לא פשוט כאן, יש לשמן במידה ואתה יודע כי המנוע הולך לשבת הרבה זמן באמצעות שמן after run (בדיעבד היית צריך לעשות את זה) ואם היית עושה כן היית צריך לוודא כי הוא יוצא מהמנוע לפני שאתה מניע. זאת על ידי הוצאת הפלאג, פול מצערת ואצבע על האגזוז (הדלק ישפריץ דרך החור של הפלאג אז רצוי לשים סמרטוט).
התהליך חשוב מאוד בגלל שאסור ששמן מלבד השמן שיש בדלק (כ20%) בתוך המנוע בזמן עבודה.

המלצתי לך עכשיו היא לעשות את אותו תהליך (פתיחת פלאג, פול מנוע, אצבע על האגזוז וסטרטר), אם כי זה לא נשמע מחייב.

רעש מתכתי אם נובע מהמנוע מקורו בד"כ במיסבים, למרות שהייתי בודק גם את אזור המניפה קלאצ' פעמון בשביל למצוא את המקור.

בהצלחה!
חן תודה על התגובה! האמת היא שניסיתי סתם ככה לסובב את הבוכנה כשהמסוק הפוך (ללא הצתה) כדי לבדוק אם יש שאיבה ובאמת נשפך הרבה דלק מהקרבורטור (אני מניח שזה שקול לדלק שיוצא מהפלאג).

המניפה, הקלאץ' והפעמון יושבים טוב, רובכם אמרתם שכדאי להחליף מיסבים, ולכן אני אנסה להתניע שוב כשיהיה לי סטרטר ואם שוב יהיה רעש מתכתי אני אחליף את המיסבים.

תודה