שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 67

נושא: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    "כמה ריסוקים"?!?!
    אחרי ריסוק תחליף להבים (הם גם ככה זולים לא?).
    יום אחד עוד יעוף לך להב לעין (ורק תשאל את אריה הלפרין)

    אתה משחק באש יואב
    מר טוסמן אני לא יודע אפילו על מטיס אחד שמחליף להבי זנב אחרי כל ריסוק.
    לפי ההגיון הזה כדאי להחליף גם עוד כל מיני רכיבים שאולי ניזוקו במכה.
    יואב

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן אני לא יודע אפילו על מטיס אחד שמחליף להבי זנב אחרי כל ריסוק.
    לפי ההגיון הזה כדאי להחליף גם עוד כל מיני רכיבים שאולי ניזוקו במכה.
    תעשה מה שאתה מבין.
    יש דברים שאיתם אני לא משחק ולהבי זנב ולהבים ראשיים ביניהם.
    מכיוון שפיזיקה אתה יודע, תעשה חישוב ותבדוק באיזה מהירות מסתובב קצה להב הזנב ב 450 שלך. תכפיל במסה שלו ותקבל את התנע.
    עכשיו תחשוב, לאיזה כיוון מופנה הזנב בד"כ במהלך המראה ונחיתה ותשער לעצמך מה יקרה לו יעוף הלהב לכיוונך.

    לאחר שתחשוב על זה, תחשוב אם זה שווה לך עשרה דולר (ומהיכרותי אותך אני בטוח שהרבה פחות) שעולים סט להבי זנב.
    רון טוסמן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    מר טוסמן,

    קצה להב הזנב נע באיזור ה 500 קמ"ש ב IDLE-UP.
    המהירות הרלוונטית דרך אגב אם הלהב נתלש כולו היא זו של מרכז הכובד ולא של הקצה.

    ולעניינינו: אתה מטיס מסוק גדול וחזק בהרבה ואם אצלך חס וחלילה קורה משהו (לינק משתחרר,
    בורג נשבר או רכיב אחר כלשהו כושל, טעות מטיס) והמסוק פוגע במישהו זה כמו שאומרים ביג בלגן.
    המסוק שלך יכול להוריד איזה ילד קטן כמו כלום והלכו לך החיים ושום ביטוח לא יוציא אותך מזה.

    אז לפי דרכך, אתה אמור לשלוח את רכיבי המסוק למעבדה לבדיקות כל כמה שעות טיסה לפי הוראות יצרן,
    אתה אמור להחליף רכיבים לפי מספר שעות פעולה ולערוך למסוק טיפולים תקופתיים מסודרים.
    הרי לכל רכיב יש אורך חיים סופי ויום אחד הוא יכשל וייקח איתו את המסוק שלך לאדמה במקרה הטוב
    או לראש של מישהו שטייל בסביבה במקרה הגרוע.

    ובוודאי שהמסוק אמור להבדק באופן יסודי אחרי כל התרסקות כי לך תדע מה באמת ניזוק ולא תדע זאת לעולם
    בבדיקות הפשוטות שאתה מסוגל לעשות לבד בלי ציוד בדיקה מתקדם.

    האם אתה דואג למסוק ברמה כזו? מיותר לשאול כי אתה לא.

    אז כמו שאמרת לי מר טוסמן,
    פיזיקה גם אתה יודע, תעשה חשבון מה יקרה לגולגולת של ילד קטן אם קצה הלהב זנב או ראשי של ה TDR שלך או ה TREX 700 יפגע בה ב IDLE-UP ומה זה יעשה לחיים שלך. אם אתה רוצה אני יכול לחפש לך מעבדה לבדיקות לא הורסות
    לרכיבי המסוק ולגבי אורך חיי הרכיבים צור קשר עם היצרנים השונים.
    הבדיקות לא יעלו לך יותר מידי ובוודאי שזה שווה לך לעומת הנזק שיכול להגרם.
    תעשה מה שאתה מבין.

    תקלות וטעויות קרו , קורות ויקרו גם אם תחליף ותדאג להכל ותשים לוקטייט ותקנה ציוד טוב וכו וכו. וזה שאני לא מחליף להבי זנב אחרי כל התרסקות זה ממש חסר משמעות. אני בודק את המסוק ומחליף לפי הצורך בדיוק כמו שאתה עושה.
    אני כן מחליף אם אני רואה שיש צורך והזנב ניזוק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי RonTo צפיה בהודעה
    תעשה מה שאתה מבין.
    יש דברים שאיתם אני לא משחק ולהבי זנב ולהבים ראשיים ביניהם.
    מכיוון שפיזיקה אתה יודע, תעשה חישוב ותבדוק באיזה מהירות מסתובב קצה להב הזנב ב 450 שלך. תכפיל במסה שלו ותקבל את התנע.
    עכשיו תחשוב, לאיזה כיוון מופנה הזנב בד"כ במהלך המראה ונחיתה ותשער לעצמך מה יקרה לו יעוף הלהב לכיוונך.

    לאחר שתחשוב על זה, תחשוב אם זה שווה לך עשרה דולר (ומהיכרותי אותך אני בטוח שהרבה פחות) שעולים סט להבי זנב.
    יואב

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן,

    קצה להב הזנב נע באיזור ה 500 קמ"ש ב IDLE-UP.
    המהירות הרלוונטית דרך אגב אם הלהב נתלש כולו היא זו של מרכז הכובד ולא של הקצה.

    ולעניינינו: אתה מטיס מסוק גדול וחזק בהרבה ואם אצלך חס וחלילה קורה משהו (לינק משתחרר,
    בורג נשבר או רכיב אחר כלשהו כושל, טעות מטיס) והמסוק פוגע במישהו זה כמו שאומרים ביג בלגן.
    המסוק שלך יכול להוריד איזה ילד קטן כמו כלום והלכו לך החיים ושום ביטוח לא יוציא אותך מזה.

    אז לפי דרכך, אתה אמור לשלוח את רכיבי המסוק למעבדה לבדיקות כל כמה שעות טיסה לפי הוראות יצרן,
    אתה אמור להחליף רכיבים לפי מספר שעות פעולה ולערוך למסוק טיפולים תקופתיים מסודרים.
    הרי לכל רכיב יש אורך חיים סופי ויום אחד הוא יכשל וייקח איתו את המסוק שלך לאדמה במקרה הטוב
    או לראש של מישהו שטייל בסביבה במקרה הגרוע.

    ובוודאי שהמסוק אמור להבדק באופן יסודי אחרי כל התרסקות כי לך תדע מה באמת ניזוק ולא תדע זאת לעולם
    בבדיקות הפשוטות שאתה מסוגל לעשות לבד בלי ציוד בדיקה מתקדם.

    האם אתה דואג למסוק ברמה כזו? מיותר לשאול כי אתה לא.

    אז כמו שאמרת לי מר טוסמן,
    פיזיקה גם אתה יודע, תעשה חשבון מה יקרה לגולגולת של ילד קטן אם קצה הלהב זנב או ראשי של ה TDR שלך או ה TREX 700 יפגע בה ב IDLE-UP ומה זה יעשה לחיים שלך. אם אתה רוצה אני יכול לחפש לך מעבדה לבדיקות לא הורסות
    לרכיבי המסוק ולגבי אורך חיי הרכיבים צור קשר עם היצרנים השונים.
    הבדיקות לא יעלו לך יותר מידי ובוודאי שזה שווה לך לעומת הנזק שיכול להגרם.
    תעשה מה שאתה מבין.

    תקלות וטעויות קרו , קורות ויקרו גם אם תחליף ותדאג להכל ותשים לוקטייט ותקנה ציוד טוב וכו וכו. וזה שאני לא מחליף להבי זנב אחרי כל התרסקות זה ממש חסר משמעות. אני בודק את המסוק ומחליף לפי הצורך בדיוק כמו שאתה עושה.
    אני כן מחליף אם אני רואה שיש צורך והזנב ניזוק.
    הכל נכון.
    אבל לפי השירשורים שלך, לך התקלות קורות לעיתים קרובות מאוד.
    בדיקות, ניסויים, מעבדות... במבחן התוצאה, דברים כאלה קורים לי לעיתים רחוקות מאוד משום שבריסוק, אני לא מתפשר.
    כמו שאמרתי לך קודם; איש הישר בעניו יעשה.
    אמרתי לך את דעתי,
    אתה יכול להמשיך לסכן את עצמך בטענה שאתה חוסך כסף ומקבל תוצאות מצויינות מהמסוק שלך, ממערכת הרדיו שלך, מהסרבואים שלך, הציר הראשי המוקשח שלך וכו' וכו' (החתימה פשוט קצת ארוכה מדי...).
    מצד שני, אתה יכול להפסיק להיות גרושניק ולהחליף רכיבים המועדים לפורענות ולסכן את עצמך ואת האחרים קצת פחות (ואני אומר "פחות" כי הרי הסיכון קיים תמיד).

    אוסיף עוד דבר אחד ואומר לך כך:
    לי לא התרסק מסוק על גג של בניין ולי לא התפצלו להבים באוויר. אתה בכיוון בטוח להפעלת פוליסת ביטוח צדי הג' שלך באופן בו אתה נוהג.
    מאחל לך מכל ליבי שאני טועה ו/או שתתפכח ומבחינתי הדיון הזה הסתיים.
    רון טוסמן

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לRonTo על הודעתו:

    יונתן 1 (13-09-2011)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן אני לא יודע אפילו על מטיס אחד שמחליף להבי זנב אחרי כל ריסוק.
    לפי ההגיון הזה כדאי להחליף גם עוד כל מיני רכיבים שאולי ניזוקו במכה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yoav Lahav צפיה בהודעה
    מר טוסמן,

    תחילת הציטוט נמחקה עקב חוסר רלוונטיות..
    אז לפי דרכך, אתה אמור לשלוח את רכיבי המסוק למעבדה לבדיקות כל כמה שעות טיסה לפי הוראות יצרן,
    אתה אמור להחליף רכיבים לפי מספר שעות פעולה ולערוך למסוק טיפולים תקופתיים מסודרים.
    הרי לכל רכיב יש אורך חיים סופי ויום אחד הוא יכשל וייקח איתו את המסוק שלך לאדמה במקרה הטוב
    או לראש של מישהו שטייל בסביבה במקרה הגרוע.

    ובוודאי שהמסוק אמור להבדק באופן יסודי אחרי כל התרסקות כי לך תדע מה באמת ניזוק ולא תדע זאת לעולם
    בבדיקות הפשוטות שאתה מסוגל לעשות לבד בלי ציוד בדיקה מתקדם.

    האם אתה דואג למסוק ברמה כזו? מיותר לשאול כי אתה לא.

    אמצע הציטוט נמחק מאותה הסיבה שתחילת הציטוט נמחק..

    תקלות וטעויות קרו , קורות ויקרו גם אם תחליף ותדאג להכל ותשים לוקטייט ותקנה ציוד טוב וכו וכו. וזה שאני לא מחליף להבי זנב אחרי כל התרסקות זה ממש חסר משמעות. אני בודק את המסוק ומחליף לפי הצורך בדיוק כמו שאתה עושה.
    אני כן מחליף אם אני רואה שיש צורך והזנב ניזוק.
    מר להב;
    אני מחליף להבים בכל ריסוק, במידה ויש עליהם סימן כלשהו לפגיעה הכי קטנה. הנה, אתה מכיר מטיס אחד שמחליף להבים בכל ריסוק.
    בנוגע לשאר הדברים - אני בהחלט וללא צל של ספק בודק את המסוק לפני כל טיסה וכל כ 10 טיסות עובר יסודית על כל החיבורים והחלקים כדי לחפש תקלות מתפתחות/עתידיות. אם משהו מתגלה כבלוי או עם חופש לא סביר - מחליפים מיד. אתמול הגיע אליי חבר עם סדק קל ביותר בלהבי הזנב, ממש סימן קטן שלא בטוח בכלל שזה היה סדק - שברתי לו את הלהב והכרחתי אותו להחליף את שניהם. לא צריך מומחים או מכשירים מיוחדים לכך, צריך קצת תשומת לב לפרטים, הכרת המסוק ופדנטיות מתאימה. זה הכל.
    עד היום לא התפרק לי שום מסוק באויר (מלבד הקופטרX הראשון שהיה לי שבו החלקים היו פשוט נשברים באויר..), לא נתלה על שום עץ ולא נפתחו לי להבים באויר.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להבי זנב אחרי שעות טיסה רבות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    מר להב;
    אני מחליף להבים בכל ריסוק, במידה ויש עליהם סימן כלשהו לפגיעה הכי קטנה. הנה, אתה מכיר מטיס אחד שמחליף להבים בכל ריסוק.
    בנוגע לשאר הדברים - אני בהחלט וללא צל של ספק בודק את המסוק לפני כל טיסה וכל כ 10 טיסות עובר יסודית על כל החיבורים והחלקים כדי לחפש תקלות מתפתחות/עתידיות. אם משהו מתגלה כבלוי או עם חופש לא סביר - מחליפים מיד. אתמול הגיע אליי חבר עם סדק קל ביותר בלהבי הזנב, ממש סימן קטן שלא בטוח בכלל שזה היה סדק - שברתי לו את הלהב והכרחתי אותו להחליף את שניהם. לא צריך מומחים או מכשירים מיוחדים לכך, צריך קצת תשומת לב לפרטים, הכרת המסוק ופדנטיות מתאימה. זה הכל.
    עד היום לא התפרק לי שום מסוק באויר (מלבד הקופטרX הראשון שהיה לי שבו החלקים היו פשוט נשברים באויר..), לא נתלה על שום עץ ולא נפתחו לי להבים באויר.
    אתה סותר את עצמך.
    אתה מחליף בכל ריסוק בלי שום תנאי?
    או שאתה מחליף רק אם יש סימן כלשהו לפגיעה הכי קטנה?
    תחליט.
    אני פועל לפי האופציה השניה.
    כמובן אנחנו מדברים על להבי זנב בלבד. כן?

    לגבי התפרקות להבים באויר. לא קרה לי אף פעם חוץ מהפעם הזו שהם קצת נפתחו. אני רוצה להזכיר לך
    שלהבי אליין התפרקו לאנשים באויר הרבה יותר פעמים מאשר להבי TIG עם ביקורות מעולות מכל העולם.
    יואב

נושאים דומים

  1. קרבות אויר בשישי הקרוב וסיפור קצר אודות בניית זאגי (לקרבות כמובן)
    על ידי valaza בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 19-05-2011, 18:39:36
  2. [דיון] מתח גבוה מאוד בסוללה אחרי טיסה
    על ידי szangvil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-11-2010, 16:04:47
  3. תל אביב והסביבה BLADE 400 3D אחרי טיסה אחת!
    על ידי matana21 בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-03-2010, 15:48:39
  4. בעיה בHONNY BEE FP- אחרי 2 דקות טיסה הזנב משתולל
    על ידי geft בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-06-2009, 14:27:17
  5. חזרנו לאויר אחרי 22 שעות ללא זמינות
    על ידי MDreamer בפורום פורום משוב והצעות
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 21-12-2008, 10:04:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •