כולנו יודעים שקרבון קשיח יותר. ההמלצה היא עדיין קשקוש כי הדבר אינו נחוץ. אנשים מטיסים סטאפים של 4 ו-5 תאים בהרבה מעל 200 קמ"ש עם הקורה המקורית (שיש בה גמישות מכוונת!) ללא כל בעיה. ניתן לראות זאת בלטרון כל סופ"ש.
אגב אם כבר רוצים להקשיח אותו, יש שיטות הרבה יותר פשוטות.
נתקלתי אפילו באחד שמטיס את שלו עם טורבינה קטנה (KOLIBRI) על הקורה המקורית בלבד במהירויות של מעל 250 קמ"ש ללא כל בעיה. לא קרבון ולא נעליים - זה פאן ג'ט, חבל על הכסף !