שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    טוב חברים רציתי לשתף אותכם בבעיה שיש לי בטריינר שאני לא מצליח לפתור אותה, לא יודע מאיפה היא באה בכלל..
    כשאני מגיע למצב של נחיתה עם קצת אף למטה, המנוע מקבל קאט. (os 46 la)
    לא הבנתי למה זה קורה ועליתי איתו שוב פעם לאויר, ובאויר הוא טס בסדר גמור אבל שאני מוריד את מצערת הגז לקראת נחיתה הוא עושה קאט.
    כשאני עוזב את מצערת הגז כשהוא ישר באויר אז הוא מתנהג בסדר גמור, העניין עם הקאט זה רק כאשר אף למטה.

    בבדיקה שעשיתי על הקרקע : הנעתי את הטיסן והוא נשמע בסדר גמור, החזקתי אותו בידיים כשהוא מונע והפכתי אותו והמנוע נשמע בסדר, החזקתי אותו עם האף למעלה ועדיין נשמע בסדר, אבל כשהחזקתי אותו עם האף למטה אז הוא התחיל לגמגם ונכבה.

    אשמח מאוד לקצת עזרה ולקבל תשובה לבעיה שלי

    (יכול להיות ממיכל הדלק?)

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    נסה לסגור ממש מעט את הסיכה הנגדית, כל עוד הדבר לא פוגע בהחשה
    אגב, ניסית פלג חדש?

    יתכן בהחלט שזה מגיע ממיכל הדלק, שווה לפרק אותו דבר ראשון ולראות האם יש קרע בצינורית, ובכללי כדאי אם כבר הוצאת מיכל להחליף את הצינורית לחדשה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    תקבל תשובה אחת, אבל יש יותר, זו כנראה\אולי הבעיה+הפתרון שלך:
    כאשר אתה מגיע לנחיתה (אחרי טיסה של מספר דקות) מיכל הדלק שלך כבר לא מלא או קרוב לריק, בזוית שאתה בא לנחיתה צינורית הדלק נשארת מאחור (ציור) ונוצר מצב של מספר שניות שהמנוע שואב אויר,
    יתכן שהמשקולת (עם הצינורית), לא נעות בצורה חופשית ונתקעות (או תקועות) בפינה או בחלק האחורי של המיכל ולכן כשאתה מוריד אף, לאחר מספר שניות יש קאט ושאתה בודק מנוע ב-90 מעלות אז אין בעיה,
    תבדוק את העניין, הצינורית היא אמורה לנוע בחופשיות, בהצלחה ודווח
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	ללא שם.JPG‏ 
Views:	94 
Size:	9.7 קילובייט 
ID:	53269  
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 15-09-2011 בשעה 13:25:42.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    יש לי את הטריינר כשנה ואף פעם לא הייתה בעיה עם הצינורית..
    עדי , בציור שלך רואים חצי מיכל כאשר הצינורית באמת שואבת אויר..
    את הבדיקה שאני עשיתי, עשיתי אותה עם מיכל מלא עד הסוף, אז ככה שהצינורית צריכה לשאוב דלק בכל זוית שהטיסן נמצא.
    ובמצב של אף למטה הוא מתחיל לגמגם ונכבה.

    יש לזה קשר לאגזוז?!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    יש לזה קשר לאגזוז?![/QUOTE]

    אם האגזוז לא מיצר מספיק דיחוס, אבל לא נראה לי שזו הבעיה..
    זה קשה לנחש, אני מציע לך שאם אתה מטיס כבר שנה את הטיסן הזה, תעשה בדיקה יסודית על כול דבר שקשור למנוע, אפילו הסרוו של המצערת, יתכן שהבעיה לא בהכרח טמונה במנוע עצמו,
    כיוונים, הורן מצערת, דלק, כול מה שקשור למיכל דלק, פלג, הכול..יש בלאי לכול דבר.. יש פה פתרון, לי אין ניחוש נוסף- זה יכול להיות מלא דברים.
    יאללה, דווח ובהצלחה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    אני לא מבין גדול אבל אולי יש משהו שלוחץ את הצינורית שאתה מוריד אף
    המשקולת או משהו כזה סתם ניחוש פרוע
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    תנסה כזה דבר.
    שהמנוע רץ, תטה את הטיסן כלפי מטה, כלומר תדמה את המצב.
    תבדוק אם זה קורה, אם כן תאזין למנוע. תבדוק אם הוא פתאום מטפס בסלד ותסתכל על הציונרית דלק אם אתה יכול.
    תחזיר תשובה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    זה מה שעשיתי כשהמנוע רץ , החזקתי אותו עם האף למטה ואז הוא נכבה..נבדוק את עניין הצינורית ונעדכן

    תודה לכולם!!

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    שווה גם לבדוק את המרחק האנכי בין נקודת יציאת הדלק מהמיכל לכניסה לקרבורטור.
    יתכן ומיכל הדלק שלך ממוקם גבוה מידי, וכאשר אתה מטה את הטיסן עם האף מטה מגיע יותר מידי דלק לקרבורטור ומציף אותו.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    בדיוק בגלל הכתוב בשרשור זה, אני ממליץ להתקין בטיסן מיכל שלפוחית...

    אמנם זה בגדר חובה רק בטיסני מרוץ (F1 ,Q40 ,Q500 וכדומה); ואמנם זה יקר יותר משמעותית ממכל רגיל; אבל בהשוואה לעלות הנזק מכיבוי לא צפוי של המנוע, בגלל שעקב מצב הטיסה הדלק לא היה נגיש, זה ביטוח ממש זול.

    יש כאלה במבחר גדול אצל דַבּ גֶּ'ט ויש גם של Tettra.


    עם מכל מסוג זה לא צריך שום ריפוד וכל הדלק שנמצא בתוכו מנוצל תמיד; כך שניתן להסתפק במכל מעט קטן מהרגיל - למנוע 6.5-7.5 סמ"ק (40.-46.) 8 אונקיות יספיקו במקום 10 במכל רגיל.
    הדלק וגזי-הדיחוס מהמפלט לא באים במגע זה עם זה, לכן אין אפשרות לקצף; ואספקת הדלק אינה תלויה בפוזיציה בה נתון הטיסן, בכל רגע נתון.

    הדלק ממלא שלפוחית לייטקס גמישה והדיחוס ממלא מכל קשיח בו היא נתונה.



    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    דר, אם כבר אז שלפוחית רגיזה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה

    דר, אם כבר אז שלפוחית רגיזה...

    למיטב זכרוני, דניאל, זה איכשהו קשור בגזים...

    אתה לא חושב שזה עלול ליצור בועות בצנרת הדלק?


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    אגב, המנוע החשמלי שלך ממשיך לעשות חייל. בלי ספק זהו המנוע החשמלי הטוב ביותר שהיה לי עד היום.
    האם יש לך קישור לאתר היצרן?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בטריינר , משהו קורה פה?!@#

    הרבה פעמים הסתבכתי עם כאלו תופעות .....

    מיכל דלק בלבד.
    צינוריות קרועות
    משקולת התנתקה
    אין אטימות במיכל

    לצערי גיליתי בדרך הקשה שבמנועי ניטרו אסור להשאיר מיכל מלא לאחר יום הטסה
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

נושאים דומים

  1. משהו חדש?
    על ידי לוי שלומי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2010, 15:23:31
  2. אשדוד והסביבה החלפה טיסן דיאבלו בטריינר
    על ידי אליקופטר בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2010, 14:22:39
  3. תל אביב והסביבה מעוניין להחליף BLADE 400 בטריינר בנזין
    על ידי matana21 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-03-2010, 16:53:08
  4. [שאלה] שימוש בLIPO כסוללה למקלט בטריינר
    על ידי Enn0L בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-08-2009, 22:59:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •