אני גם ניסיתי להבין את נושא הפיניון ..
אני חושב שאתה אמור לקחת את מהירות הסיבוב הנידרשת לראש המסוק. לחלק את מהירות המנוע המקס' ( או 90% במצב איידל ) במספר השיניים של הגג"ש הראשי הגדול ואז לקבל את מספר השיניים המומלץ לפיניון ( ובבקשה תקנו אותי אם אני טועה ).
לגבי הצורה של השיניים, זה קשור לאחיזה יותר טובה שלהם בשיניים של הגג"ש הראשי. ( מה שמייצר גם עבודה שקטה יותר ). במקום שהלהבים יפגשו שפיץ לשפיץ ויחליקו לאורך ( שיוצר לאורך זמן שחיקה לא אחידה של צורת הלהב של השן ) אז יש החלקה לאורך הלהב. ( כמו תנועה של להבי מספריים כשגוזרים )
חייבת להיות התאמה בצורה, גג"ש רגיל וגג"ש מסולסל לא יעבדו יחד...
עריכה: עכשיו ראיתי את התשובה של רון טוסמן