שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: עזרה-כיבוי מנוע באויר

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה-כיבוי מנוע באויר

    דבר ראשון - תבדוק הפעלת מנוע רצופה לדקה-שתיים על הקרקע לפני שאתה ממריא.

    אם אין חירחורים - אולי תנועות הטיסן באויר גורמות לניתוקים בחוטים. עבור על החוטים שיוצאים מהמנוע והקונקטורים, משוך בהם בעדינות ובדוק שהם מחוברים כמו שצריך. אם החוטים באויר מקצרים ביניהם יש עליית מתח גדולה שיכולה לגרום לבקר לעשות קאט אוף.

    אם יש חירחורים - או שהבקר שלך מתחמם מאוד מהר מה שמעיד אולי על מותו הקרוב, או שהמנוע שלך הרוס והחוטים בתוכו לא מחוברים טוב או נוגעים זה בזה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה-כיבוי מנוע באויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    דבר ראשון - תבדוק הפעלת מנוע רצופה לדקה-שתיים על הקרקע לפני שאתה ממריא.

    אם אין חירחורים - אולי תנועות הטיסן באויר גורמות לניתוקים בחוטים. עבור על החוטים שיוצאים מהמנוע והקונקטורים, משוך בהם בעדינות ובדוק שהם מחוברים כמו שצריך. אם החוטים באויר מקצרים ביניהם יש עליית מתח גדולה שיכולה לגרום לבקר לעשות קאט אוף.

    אם יש חירחורים - או שהבקר שלך מתחמם מאוד מהר מה שמעיד אולי על מותו הקרוב, או שהמנוע שלך הרוס והחוטים בתוכו לא מחוברים טוב או נוגעים זה בזה.
    בצע את הבדיקות שאייל המליץ ודווח
    רק לזכור !
    את הבדיקות עשה כשהפרופ לא מחובר למנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה-כיבוי מנוע באויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמרי רז צפיה בהודעה
    בצע את הבדיקות שאייל המליץ ודווח
    רק לזכור !
    את הבדיקות עשה כשהפרופ לא מחובר למנוע.

    א- עשה את הבדיקות שאייל הציע
    ב- תבדוק את כל ההלחמות שלך ותוודא שאין לך "הלחמה קרה"
    ג- בדוק טיימינג
    ד- עשה בהתחלה בלי פרופ כפי שהוצע לך כאן
    ה- בדיקה אחרונה עם פרופ. בלי עומס המנוע מתנהג שונה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [מדליק] מסוק כיבוי חדש
    על ידי Adam.D בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-02-2011, 18:13:47
  2. [שאלה] מפסק כיבוי למקלט - יש למשהו רעיון?
    על ידי שמוליק ג בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 23-01-2011, 07:47:32
  3. מפסק הפעלה\כיבוי
    על ידי yanivoz בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-11-2010, 23:22:17
  4. כיבוי מנוע בשלט DX7 - הכיצד?
    על ידי שמוליק ג בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 22-07-2010, 22:42:28
  5. [שאלה] כפתור כיבוי מנוע ב-DX7
    על ידי bgrg בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 08-11-2009, 15:12:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •