דבר ראשון - תבדוק הפעלת מנוע רצופה לדקה-שתיים על הקרקע לפני שאתה ממריא.
אם אין חירחורים - אולי תנועות הטיסן באויר גורמות לניתוקים בחוטים. עבור על החוטים שיוצאים מהמנוע והקונקטורים, משוך בהם בעדינות ובדוק שהם מחוברים כמו שצריך. אם החוטים באויר מקצרים ביניהם יש עליית מתח גדולה שיכולה לגרום לבקר לעשות קאט אוף.
אם יש חירחורים - או שהבקר שלך מתחמם מאוד מהר מה שמעיד אולי על מותו הקרוב, או שהמנוע שלך הרוס והחוטים בתוכו לא מחוברים טוב או נוגעים זה בזה.