שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: כונס אויר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כונס אויר

    במסגרת ניקיון המחסן לחג חפרתי קצת באביזרי האקווריום שלי ומצאתי משהו שיכול אולי לעזור לזרימת האוויר לקרבורטור.
    כמובן נדרשתי לבצע כמה חיתוכים ושינויים עד שזה התלבש על הקרבורטור.
    ניראה לכם שזה יכול להועיל במשהו???

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0340.jpg‏ 
Views:	180 
Size:	490.2 קילובייט 
ID:	54011  
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    4
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    שלום וחג שמח; לדעתי זה לא יועיל רק יזיק המנוע יקבל תערובת ענייה ויוסיף חום למנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    המיקום וזוית ההטיה של פתח כניסת האויר לקורבורטור עשוי כך שהמנוע יקבל בדיוק את יחס האויר/דלק הדרושים לפעולה תקינה של המנוע. בהכנסת אויר נוסף, כמות הדלק לא תספיק לצורך קיום יחס אויר/דלק אופטימלי, התערובת תהיה עניה, המנוע יאבד כוח (הפוך מכוונתך המקורית), יתחמם ובמקרה קיצוני אפילו עשוי להיתפס.
    עזוב את הניסיונות מסוג זה למחלקת המחקר והפיתוח של היצרן.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    אפשר לכוון את המנוע שיהיה עשיר על הקרקע.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,064
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    לפני הרבה שנים "עיצבתי" כונס אויר כזה למנוע OS40 fp גמור. אפשר לומר שזה האריך את החיים שלו בכמה חודשים. ממה שזכור לי היה מאתגר לכוון אותו אבל המנוע תיפקד לא רע בכלל באויר.
    הכונס שבניתי היה עם פתח גדול משמעותית מזה שיש לך בתמונה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
    לפני הרבה שנים "עיצבתי" כונס אויר כזה למנוע OS40 fp גמור. אפשר לומר שזה האריך את החיים שלו בכמה חודשים. ממה שזכור לי היה מאתגר לכוון אותו אבל המנוע תיפקד לא רע בכלל באויר.
    הכונס שבניתי היה עם פתח גדול משמעותית מזה שיש לך בתמונה.
    הבעיה עם כונס אויר כזה שכמות האויר הנכנסת לקרבורטור בזמן טיסה גדלה בהרבה, באופן שאיננו יחסי לפתיחת המצערת. היות והמחט בקרבורטור מתואמת למצב מסוים, היא אינה יכולה להתאים את כמות הדלק לכמות האויר המשתנה.
    ניתן אמנם להגיע למצבי ביניים כלשהם, אבל לא לאופטימלי בכל מצב משתנה של המצערת.
    בענין הארכת החיים של המנוע, נשמע לי מופרך מעיקרו. הארכת חיי המנוע זה דבר יחסי. זו עשויה לנבוע משימוש בדלק מתאים, שמירה על נקיון המנוע וסביבת פעולתו. כמובן, מצד שני, יתכן שמנוע אחר, אורך חייו קוצר בגלל סיבות שאינן קשורות לכונס האויר. דוגמת מנוע בתוך קאול עם איוורור בלתי מספיק וגם העדר הסיבות שנימנו לטובת הארכת חיי המנוע..

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,064
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    הבעיה עם כונס אויר כזה שכמות האויר הנכנסת לקרבורטור בזמן טיסה גדלה בהרבה, באופן שאיננו יחסי לפתיחת המצערת. היות והמחט בקרבורטור מתואמת למצב מסוים, היא אינה יכולה להתאים את כמות הדלק לכמות האויר המשתנה.
    ניתן אמנם להגיע למצבי ביניים כלשהם, אבל לא לאופטימלי בכל מצב משתנה של המצערת.
    בענין הארכת החיים של המנוע, נשמע לי מופרך מעיקרו. הארכת חיי המנוע זה דבר יחסי. זו עשויה לנבוע משימוש בדלק מתאים, שמירה על נקיון המנוע וסביבת פעולתו. כמובן, מצד שני, יתכן שמנוע אחר, אורך חייו קוצר בגלל סיבות שאינן קשורות לכונס האויר. דוגמת מנוע בתוך קאול עם איוורור בלתי מספיק וגם העדר הסיבות שנימנו לטובת הארכת חיי המנוע..
    לא הייתי ברור בנוגע לאורך חיי המנוע. הוא היה "גמור", כלומר בקושי הצליח לגרום לטיסן לעזוב את הקרקע. התוספת הזו הוסיפה לו מספר חודשים שבהם הוא היה שמיש.
    כמו שכתבתי, אכן היתה בעיה לכוון אותו וזה ברור היות שעל הקרקע כמות האויר שנכנסת נמוכה (יחסית לכמות הדלק שמאפשרת הסיכה והיא פחות או יותר קבועה בכל מהירות בה הטיסן טס) ואילו באויר כמות האויר גדלה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    חלק גדול מהמנועים שתוכננו לפתח את ההספק הגבוה ביותר, כללו קרבורטור אחורי האמור שלא להיות מושפע כלל, מזרימת האויר בהשפעת להבי המדחף.
    המנועים האלה פועלים ביותר מ-30 א' סל"ד.
    כלומר; ram-air זה רע להספק!

    בגלל קרבתם של להבי המדחף לכונס האויר, אין הרבה השפעה של מהירות הטיסה על כמות האויר הנכנסת לקרבורטור, איזי.
    כשאתה שומע את המנוע מגביר סל"ד במהירות-טיסה גבוהה, זה לא בגלל העליה בכמות האויר... זה בעיקר בגלל ירידת העומס מהמנוע בסובבו את המדחף, כתוצאה מהפחתת זווית ההתקפה היחסית של להביו...

    בשביל זה, אתה צריך תמיד, בכל מנוע, שהמחט תהיה פתוחה מהדרוש לסל"ד מרביים. המנוע אכן יינק יותר אויר, אבל הגידול בהספק שהוא יפתח (בהנחה שהמדחף מתאים ולא גדול מדי...) יהיה די שולי.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כונס אויר

    או-קי הבנתי.
    תודה למגיבים!
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

נושאים דומים

  1. חוות רונית- אויר\ אויר quads ושטח חדש
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 03-09-2011, 17:05:28
  2. שני קוואדים בסרטון אויר\אויר ועוד הפתעות
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-01-2011, 10:23:26
  3. צוק בת-ים..4-9-09 A/P .אויר אויר..ותמונות ..
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-09-2009, 16:40:56
  4. צילומי אויר \ אויר..ועוד.. מעל גבעת ברנר היום..
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-08-2009, 20:48:46
  5. אויר אויר מעל ג. ברנר- וידאו
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-10-2008, 08:59:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •