תגובה: עזרה בהרכבת ראש במסוק...
יכול להיות שאני טועה, אבל יש לי כמה הסתייגויות:

נכתב במקור על ידי
ziki
קשה בהתכתבות לעמוד על הבעיה.
אפשר לפתור את הבעיות הללו על יד שימוש בדיסקיות דקות יותר כמובן שתמיד באופן סימטרי עבור שני הצדדים.
דבר אחד בטוח, כשאתה לא סוגר את ברגי הספינדל עד הסוף אתה גורם למספר בעיות.
1. חוסר איזון של הראש.
בכמה הראש לא יהיה מאוזן מרבע סיבוב של הבורג (פחות ממילימטר הפרש - לדעתי זוג דיסקיות לעולם לא יהיו כ"כ סמטריות)?
2. סגירה לא מבוקרת - לעולם לא תדע אם הראש סגור מספיק חזק או לא...
תמיד סוגרים עד הסוף. רק אם מרגישים שהגריפ תקוע ואין בעיה אחרת (כלומר בדקת איזוון ספינדל, דיסקיות, מיסבים וכו'), פותחים כרבע סיבוב. ובכל מקרה, אם צריך לפתוח יותר מזה, כנראה שהבעיה היא במקום אחר.
... מה גם שהחברות לוקחות בחשבון את מספר הכריכות לנעילה ועמידה בעומס.
לגבי עמידה בעומס - הנדסת מכונות די נחרצת בעניין הזה. העומס תמיד נופל על 3 כריכות, כל השאר הן לאבטחה. לא חושב שפתיחה של רבע סיבוב מסכנת את שלמות הגריפ, כמובן בתנאי שיש לוקטייט והבורג בסדר. לגבי הנעילה - לא חושב שיש חברה שמדייקת ברמה של רבע כריכה באורך הברגים שלה. כשהרכבתי את הלוגו שלי, מדדתי את הרגים בקליבר, כדי לוודא שאני לא לוקח בורג לא נכון. לא חושב שמצאתי בורג אחד שאורכו היה בדיוק כמו שכתוב במנואל
3. חופש יתר של המייסבים.
ראה סעיף 2.
אם החלק לא ננעל כראוי או יוצר לחץ לא סביר ואתה בטוח ב 100% שהרכבת כמו שצריך אז כתוב לחברה וקבל תשובה מסודרת או חלק חליפי.
מעולם לא ראיתי המלצה לסגירה לא מלאה של ברגי הספינדל.
ממה שאני זוכר, אני ראיתי - אצל פינלס באחד מסרטי ההרכבה. מצד שני, אני יכול לטעות 
לדעתי מסוכן מאד להטיס ככה.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz