ממש לא נכון. ג'ירו לא יודע את מהירות הטיסן. אם במהירות נמוכה יש לטיסן נטיה להפיל כנף (כניראה בגלל שקצה הכנף קרוב להזדקרות) הגירו ינסה לתקן את הדבר ע"י הורדה של המאזנת, קצה הכנף יזדקר לחלוטין והטיסן יכנס לסיחרור - אם זה קורה בגובה נמוך לקראת נחיתה כדאי לבוא מצוידים בשקית פלסטיק גדולה ....... -
ממש לא מה שאנחנו רוצים.
לדעתי, הפיתרון הנכון הוא ליצור Downwash (הקטנת זוית ההתקפה) בקצה הכנף. מכוון שלשנות את מבנה הכנף אי אפשר, הרי שהרמה של
שתי המאזנות ב 2-3 מעלות ימתן את התופעה ואולי אפילו יפסיק אותה לגמרי. "התשלום" יהיה (אולי) בירידה קטנה בערך הגלישה המיטבי, אבל מכוון שזה לא בדיוק דאון תחרותי, אלה יותר ל"כייף" זה לא צריך להפריע.
שווה לנסות.
