בסופו שלדבר הצלחתי להשג דלק ויצאתי להטיס עם עוד חבר
מקווה שתהנו
בסופו שלדבר הצלחתי להשג דלק ויצאתי להטיס עם עוד חבר
מקווה שתהנו
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח
אדומן,
בדוק את האיזון!
ללא דלק, מרכז-הכובד צריך להיות על הנקודה העבה ביותר של הכנף. לא לפניה אלא עליה ממש.
עם טיסן כזה אתה אמור לנחות הרבה יותר לאט - כמעט כמו טריינר.
אבל הוא מפיל את האף ולא יכול להרימו לקראת הנגיעה.
אתה אמור להטיס אותו עד רגע הנגיעה; ולגעת כמעט בהזדקרות, 'עם הסטיק בבטן'.
ניראה לי שלקטע שאתה מדבר אני הפלתי את האף אבל אני אבדוק בכל זאת, אני בטח לא אמות מזה - תודה רבה לך.
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח
סביר שתחייה; אבל הטיסן הזה, כמוהו היה גם בבעלותי, נהנה מטווח מהירויות מרשים.
ואילו אתה מטיס אותו כאילו המצערת היא מפסק on/off; או בפול ספיד, או בסרק.
ייתכן כי הפלת החרטום בסוף הקליפ השני הייתה תוצאה של 'שני אגודלים שמאליים' שלך, אבל היא קרתה במהירות טיסה בה המטוס יכול היה בקלות להציף לקראת הנחיתה, בחרטום גבוה...
וודא כי האיזון הוא כפי שכתבתי; וכדאי גם שתתאמן בגישות לנחיתה, במהירות נמוכה ובגובה רב, כדי ללמוד את תכונות הטיסה של ה-T34 במהירות כאלה.
לנחיתה באים ברבע כוח ומורידים לסרק רק לקראת הנגיעה, מתחת לחצי מטר גובה.
תודה על הטיפים.
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח
מתי אתה מגיע לבית שקמה?
אני מטיס שם עם חברים כל שבת בבוקר ולא ראיתי אותך
אני גם מגיע בימי שישי ושבתות, בשישי בדר"כ בצהריים כזה ושבת זה משתנה
אני לא יודע אם יצא לי להגיע שוב לבית שיקמה השבוע.
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח