שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    הי חבר'ה שאלה לי אליכם
    ראיתי כבר כמה מאמרים שברגע שהם מגיעים לדבר על עיניין הזריקה של ד2 הם מצטטים איזשהו מאמר של מקרוב של ניתוח שלב התאוצה על החוט של ד2 שלקוח מסימפוסיאום של שנת 1991.
    הסתכלתי בNFFS למאמר קוראים
    A Study of the Start and Speeding Up of An F1A Glider on a Towline With the Use of A Mathematical
    Model--Michael V. Kochkarev & Sergei V. Makarov

    לא הצלחתי להשיג את הסימפוסיאום הזה.
    מישהו מכיר את המאמר? יודע על מה הוא מדבר? מה המסקנות שלו ? או אולי באיזה דרך נס יש לו את הסימפוסיאום של 91 ויכול לסרוק את המאמר?

    התחלתי לעשות ניתוח מתמטי של העיניין בעצמי ומעניין אותי להשוות תוצאות ודרכי סימולציה (אחרי הכול עברו 20 שנה מאז ,המחשבון שלי יותר חזק עכשיו מהכלים החישובים שלהם היו ב91)


    תודה רבה
    אנטולי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    אני מוכן לנסות להשיג עבורך את המאמר ישירות מהכותבים ועל הדרך לנסות ולבקש מהם התייחסות למאמר, בראייה של 20 שנה אחרי כתיבתו...

    אעדכן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    תודה רבה!
    אעריך את זה מאוד!

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    75
    תודה!
    1
    הודה 5 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    גם אני אשמח מאד

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    ציטוט נכתב במקור על ידי giladmark צפיה בהודעה
    גם אני אשמח מאד
    תזכיר לי, מי אתה????

    שלחתי את הבקשה...ממתין לתגובה..

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    190
    תודה!
    3
    הודה 71 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    בבקשה...

    לגבי התייסחות עדכנית שלהם, הם ינסו לכתוב משהו אבל זה יקח קצת זמן היות וזה מצריך זמן ומחשבה. זמן הוא משאב שיש להם מעט מאוד ממנו לכן לא הייתי בונה על זה בקרוב אבל אולי.

    בכל מקרה ברגע שאקבל התייחסות, אפרסם אותה.

    תהנו.
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    12
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    תודה רבה רבה!

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    מקריאה של המאמר והשוואה למצב הטיסנים "הרגילים" היום, ישנם מספר שינויים מהותיים אשר הגדילו את מעטפת הביצועים של הטיסנים:
    - מבנה הכנפיים המודרניות מחזיק עומסים גבוהים בהרבה מהמתואר במאמר - דובר על 15-20 ק"ג, כאשר היום המבנים מחזיקים 25-35 ק"ג - אין כבר צורך ל"האט הריצה". היום יש רק שיטה אחת בכל מזג אויר - להתחיל בכל הכח ואז רק להגביר...
    - קשיחות הכנפיים (הן קשיחות הקורה והן מעבר ל-2 פלדות קשיחות/מחברי קרבון) מאפשרות המשך האצת הטיסן למהירות גבוהה מבעבר
    - שיפור חוטי הטסה, בעיקר עקב מעבר לספקטרה, שוב עלייה בקשיחות, פחות אובדני אנרגיה וכן ירידה בחתך החוט מקטינה הגרר.
    - מעבר לטיימר אלקטרוני, אמנם הרבה חולקים עלי בעניין זה, אך אני יכול להגיד שבאותן טכנולוגיות מבניות, כאשר עברתי לטיימר אלקטרוני, הצלחתי לאזן מסלול זריקה אופטימלי בעיניי (ולא מאולץ טכנולוגית) ברמת דיוק גבוהה באופן משמעותי, אשר אפשרה לי למקסמם את הגובה בזריקות ולשפר באופן ניכר את האמינות. אני בטוח שרבים זוכרים את השיטות המוזרות לסימון הנקודה של הפעולה הראשונה בבנט מכני, בעיני זה לא היה תענוג גדול...
    - מעבר לאלקטרוני 2 - בטיימר מכני, לרובנו היה מצב VIT יחיד. היכולת לאזן טיסן אלקטרוני עם VIT המשתנה תוך כדי ההאצה משמעותית ביותר למהירות הסופית ממנה הטיסן יוצא מהחוט. יחס עילוי התנגדות (L/D) אינו אופטימלי בזוית התקפה אחת ויחידה לכל שלב של המתיחה, שכן אנחנו מתחילים במהירות נמוכה וזוויות התקפה גבוהות והיחס מתהפך בסוף המתיחה.
    למעשה, אם במכני ניסינו להרים הרבה VIT, הטיסן לא היה מאיץ בצורה אופטימלית בשלב הראשון של המתיחה וכך המהירות הסופית לא הייתה גבוהה. היכולת להתחיל עם VIT נמוך ולהעלות אותו בהמשך המתיחה מביא ליחס L/D אופטימלי במרבית מסלול ההאצה ולהגיע למהירות סופית אופטימלית.
    בסך הכל אפשר לאמר שמחלקת הד-2 עברה אבולוציה יפה בעשרים שנה מפרסום המאמר, אך אפשר להגיד שבשנתיים האחרונות, התפתחות המחלקה הפכה לאבולציה על ספידים...
    נערך לאחרונה על ידי liorb; 12-11-2011 בשעה 17:18:46.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    125
    תודה!
    13
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ניתוח תאוצת ד2 על החוט

    יפה כתבת.

נושאים דומים

  1. [רעיון] דאון שעבר ניתוח כללי
    על ידי דוד פלד בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-09-2011, 13:43:37
  2. [שאלה] חיבור בקר CC + BEC האם לנתק את החוט האדום
    על ידי סאונד בראש בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-03-2011, 09:53:30
  3. [מוצר חדש] ניתוח חדש להרמת הישבן
    על ידי tomer_inbar בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2010, 18:35:18
  4. [שאלה] לגבי האורך של החוט של המקלט (2.4)
    על ידי bloodbiker בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-12-2010, 18:24:43
  5. [שאלה] היכן החוט השלישי?
    על ידי yar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 22:49:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •