שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    380
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    המנוע נותן הספק גבוה ב 15% יותר מחברו אבל
    המנוע שוקל כ 22% יותר מחברו (90 גר')

    כמי שרגיש למשקל - האם המנוע הזה נותן הרבה יותר מ ה - 55?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    רוני,


    למרות ההבדל הקטן יחסית בנפח, שני המנועים מתאימים לטיסנים בסדרי-גודל שונים.

    מנוע ה-55. מתאים לטיסנים שצריכים מנוע בגודל חיצוני ובמשקל של 40. (מה שידוע כ-.40 size-frame).
    אם תבדוק, תגלה שמנוע זה כמעט ואינו נבדל במשקלו ממנוע 6.5 סמ"ק (רק 38 גרם יותר מתנדר טייגר פרו 40.).

    מנוע ה-65. מתאים במידותיו לתושבת שתוכל לאחסן מנוע 75. ו-95..


    ישנם אנשים ש-'תוחבים' מנוע גדול לטיסן קטן יחסית... וצריכים לאזן אותו עם תוספת-משקל בזנב.
    הם מקבלים טיסן שדואה ונוחת בערך כמו בלטה; בטח שלא כמו שמתכננו התכוון ומי שקונה אותו מצפה.

    הגישה להתקין את המנוע החזק ביותר במגבלת הגודל והמשקל של המנוע המיועד; אהלן וסהלן!
    להתקין מנוע גדול וכבד מהדרוש, בגלל שהוא חזק יותר? לא ולא!

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    +1

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    380
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    חברים הכל נכון (כולל 1+) אבל זה לא הדיון

    הדיון הוא כזה :

    נניח שאני לוקח טיסן ARF שלב שני(כדי שלא להכניס לדיון דרישה לביצועי קיצון) SIZE FRAME-60
    עם SETUP שמביא אותו לגבול התחתון של טווח המשקל (ע"י סרוו קלי משקל סוללה קלה וכו')

    עכשיו בהנחה שאנו מסכימים לעקרון שמעטפת הביצועים צריכה להשמר, בפיזור של פרמטרים בגבול ההנדסי הידוע של 10% (כלל אצבע המתאים לקרטריון הנעה, יציבות וכו')
    אזי אנחנו יכולים לזווד מנוע בגודל 55-65 (פיזור 10% סביב 60)
    במה הייתם בוחרים ? (לא לזלזל בחסכון של 128 גר' בין המנועים)

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    רוני,


    בטיסנים, ה-overpower הוא המודה השולטת...
    כלומר, שבטיסן 60. (נקודה שישים - מציין את הנפח באינטשים מעוקבים; 10 סמ"ק), אם תתקין מנוע 25. ותאזנו כראוי; הוא עדיין יטוס, במיוחד אם אתה ממריא ממשטחים סלולים נרחבים.
    לא יהיה לו יותר מכוח ראלי (בפרופורציה למטוס אמיתי) ובטוח שהוא לא ינסוק אנכית, אבל הוא בהחלט יטוס סביר.

    מנוע 8.5 סמ"ק יטיס אותו בקלות רבה, רק עם קצת פחות רזרבות של כוח.
    תצטרך לעשות עבודה לאיזון, ע"י הזזת המצבר של מערכת הרדיו קדימה, למשל.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    רוני לאיזה טיסן מדובר ?
    האים הצורך לסובב פרופ גדול יותר ?
    האים נועד להגדלת סל"ד לטיסן מהיר ?
    למשל אפשר לשפר סל"ד בעזרת דלק /מפלט ללא הגדלת מישקל

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    רוני,


    למרות ההבדל הקטן יחסית בנפח, שני המנועים מתאימים לטיסנים בסדרי-גודל שונים.

    מנוע ה-55. מתאים לטיסנים שצריכים מנוע בגודל חיצוני ובמשקל של 40. (מה שידוע כ-.40 size-frame).
    אם תבדוק, תגלה שמנוע זה כמעט ואינו נבדל במשקלו ממנוע 6.5 סמ"ק (רק 38 גרם יותר מתנדר טייגר פרו 40.).

    מנוע ה-65. מתאים במידותיו לתושבת שתוכל לאחסן מנוע 75. ו-95..


    ישנם אנשים ש-'תוחבים' מנוע גדול לטיסן קטן יחסית... וצריכים לאזן אותו עם תוספת-משקל בזנב.
    הם מקבלים טיסן שדואה ונוחת בערך כמו בלטה; בטח שלא כמו שמתכננו התכוון ומי שקונה אותו מצפה.

    הגישה להתקין את המנוע החזק ביותר במגבלת הגודל והמשקל של המנוע המיועד; אהלן וסהלן!
    להתקין מנוע גדול וכבד מהדרוש, בגלל שהוא חזק יותר? לא ולא!
    מותר פעם גם לתקן אותך-טיסן או מטוס(ממונע) לא דואים אלא גולשים,המונח דאיה מתייחס לניצול זרמי אויר לצורך צבירת גובה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    תודה על התיקון, ערן...

    התכוונתי שטיסן כבד מהמתוכנן, עקב התקנת מנוע גדול מדי, גּוֹלֵשׁ ונוחת בערך כמו בלטה...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    117
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    נראה לי שאבולושין 60 יענה לך על הדרישה הוא בגודל זהה ומשקל כמעט זהה למנוע 40 ומספק ביצועים מטורפים.
    אגב הוא מומלץ לטיסנים מהירים ולא ל3d
    נערך לאחרונה על ידי silverwing; 09-11-2011 בשעה 17:45:21.
    בכבוד רב
    ארז גבאי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    117
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    קישור לאיבולושין
    http://www.horizonhobby.com/Products...rodID=EVOE0600
    מחירו בארץ 800 שקל
    יפיוף אמיתי
    בכבוד רב
    ארז גבאי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    380
    תודה!
    1
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    ערן ודר ברשותכם אתקן את שניכם:
    זוית הגלישה נקבעת ע"י היחס CL/CD ולא ע"י המשקל
    ההבדל יהיה במהירות הגלישה- קרי תוספת משקל לא משנה את זוית הגלישה. פשוט המסלול "יגמר" יותר מהר.
    זה מה שלמדתי בטכניון לפני 25 שנה ונראה לי שזה עדיין בתוקף...

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: o.s ax-65 מה דעתכם ובעיקר ביחס ל AX55

    90 גרם זה תוספת מינורית לחלוטין ותיהיה בלתי מורגשת לחלוטין על טיסן של 2.5-3 קילו
    90 גרם זה בקושי שליש מיכל דלק

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מחפש מנוע ax55 במחיר סביר
    על ידי miki46 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-05-2011, 18:08:26
  2. האם הגדלת טיסן משנה את מרכז הכובד ביחס ישר?
    על ידי eran_k בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-03-2010, 05:56:12
  3. [רעיון] מה דעתכם ?
    על ידי sababa71 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2009, 21:18:16
  4. שאלה - זוית הפלייבר ביחס ללהבים הראשיים
    על ידי Rotems בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-08-2008, 16:55:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •