
נכתב במקור על ידי
roi011
יש למה לחכות? ההבדל בין הגרסאות יהיה משמעותי?
אחד הכותבים למעלה razor1 כותב : "מיקום המנוע לא משנה בעיקרון (מקידמת המטוס\מאחור, ציר המנוע מקדימה\אחורה)
כל עוד תדאג שהפרופ מונח כך שהכיתוב מקדימה כלפי כיוון הטיסה
ואם אתה מסתכל על הפרופ מאחור הוא מסתובב עם כיוון השעון אז הוא ייתן דחף קדימה.
אם תהפוך (הצד של הפרופ עם הכיתוב נגד כיוון הטיסה וסיבוב נגד כיוון השעון) יהיה לך דחף הפוך."
במצב כזה (שהכיתוב על הפרופ נגד כיוון הטיסה) שפת התקיפה של הפרופ לא נכונה, האם לא מאבדים יעילות של הפרופ??
מישהוא מוכן לתת הסבר מקיף וטוב לנושא כיוון הפרופ וכיוון הסיבוב ביחס לכיוון הטיסה(גם למנועים המורכבים מאחור)