הי
הגיע היום הילדון
שאלה לי למומחים.
האם הדבקת ההורנים לכנף באמת מספיקה ? אין פה ברגים או אפילו את הצד הנגדי שאפשר לנעול עם בורג חודר.
יש לי הורנים מהסוג הזה .. הם עדיפים על מה שהגיע פה ?
תודה.
הי
הגיע היום הילדון
שאלה לי למומחים.
האם הדבקת ההורנים לכנף באמת מספיקה ? אין פה ברגים או אפילו את הצד הנגדי שאפשר לנעול עם בורג חודר.
יש לי הורנים מהסוג הזה .. הם עדיפים על מה שהגיע פה ?
תודה.
לא מספיקה. הם מתפרקים כל הזמן.
עדיף כאלה עם ברגים.
או קיי
תודה
אני מטיס עם ההורנים המקוריים כבר חודשיים שלושה בערך והכל מחזיק מצויין לא התפרק שום דבר...
DX6I
Bixler
HBK 3
שיטת ההדבקה של ההורנים כמו במולטיפלקס - שים בנדיבות CA ומזרז וכלום לא יזוז, בפנקב זה ככה בכל ההגאים והמדפים (חוץ מהRudder)
למרות הנדיבות שלי, ליאור ורועי, לכולנו הם השתחררו.
אני שמתי דבק חם בתחתית וCA בצדדים וזה מחזיק בינתיים.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
ואיך מחובר הבקר מבחוץ ?
דבק חם / וולקרו ?
וולקרו
רק בשבילך, גם תמונה...
Bob Shark (12-11-2011)
תודה איש יקר
יש טסה על השפת התקפה ?
לא, אבל שני פסים במרכז הכנף מלמעלה ולמטה - הכנף בטון
שני פסים = לאורך ?
שרון, הGPS שלך בתוך הגוף ? ... זה לא מפריע לקליטה ?
לאורך, קבל:
ה-GPS שלי מחוץ לגוף, על האף
המטרה של הפסים לאורך הכנף זה לצורך חיזוק הכנף?
זה החיזוק היחידי או שישנו מוט נוסף בתוך המוט קרבון המקורי שמגיע עם הטיסן?
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
המלצה לחיזוק ההורנים המקוריים במידה ולא מחליפים לאחרים, קדחו דרך בסיס ההורן קדח בקוטר 1.5 ממ ונעצו קיסם שיניים דרכו עד לצד השני של ההגה. טפטפו ca בשני הצדדים וקצצו את העודף הבולט של הקיסם.
שני קיסמים הרי זה מבורך.
והטסה. (Tessa )מקשיחה את הכנף ומחייבת הקשחה של מרכז הכנף אם עי הכנסת מוט חיזוק לקורת הקרבון או החלפתה למוט דיבל בוק 8 ממ ולוודא שחודר כ15 סמ לעומק כל חצי כנף.
Sent from my mobile please excuse typo's
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אני חיזקתי את הכנף באיזיסטאר עם פסי קרבון ולא טסה, אבל אם הולכים על טסה, להבנתי הדבקה של הסרט מהצד התחתון של הכנף יותר חשובה מאשר על הצד העליון (על מנת לחזק את הכנף לעומסי G גבוהים).
(לגבי הורנים - גם המקוריים בזנב וגם הנוספים במאזנות (בניה עצמית) מחזיקים עם CA בלבד, בינתיים ללא סימני התפרקות)
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 13-11-2011 בשעה 11:52:49.
טסה סיבים בצד העליון מחזקת בעיקר עבור לופ הפוך (לדחוף הגה גובה למטה), במקום לופ רגיל (למשוך הגה גובה למעלה)
לא מזיק שתשים גם למעלה לכל מקרה שלא יהיה
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
לא יודע מה איתכם ..
אבל מאתמל, אני רק מדביק טיסנים עם טסה ...
בשביל כמות הפעמים שפתחתי אותו שוב אחרי שגיליתי ששכחתי איזה כבל הפנים .. ( או בחוץ והיה אמור להיות בפנים .. )
![]()
חבל על הזמן.