שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    שאלה קטנה?
    אני מטיס טוקאנו 40
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXRLR6&P=7
    רציתי לדעת האם ניתן לשים עליו מנוע ASP 52 ??
    עפ"י הנתונים הטיסן שלי דורש מנוע שבין 40-46
    האם מנוע ASP 52 הוא דומה ל 0S46 בביצועים שלו?? או שאני חייב ללכת על 46??

    חוץ מזה האם מישהו יכול להמליץ יותר על ה LEO מאשר על הASP ??

    תודה רן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    מנוע ASP 52 יתאים בדיוק לטיסן והוא חזק יותר מ 46
    פרופ 11/6 או 11/7

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    השאלה האם הטיסן יעמוד בכוח הזה???

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    יעמוד כמו גדול!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    טוב נתתם לי תשובה מספקת
    ואני מזמין בזה הרגע....
    ד"א מישהו יודע עם איזה פלאג מומלץ להשתמש??
    ועם איזה דלק??

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??


  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    5% של אומגה
    פלג O.S 8 יעבוד מספיק טוב
    למרות שדר יגיד שהוא קצר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    תודה אחי....

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    עמי, גם על פי ביקורות בחול אומרים שמס 8 מגמגם.
    ממליצים יותר על 7.
    ע"פ טענת דר בגלל ש8 קצר הוא מתנהג כמו קר ולא כמו בינוני. מס 7 שהוא גם קצר וגם חם מתנהג בערך כמו בינוני.
    לכן דר ממליץ על פלאג ארוך במידת חום בינונית עד גבוהה ויתנהג כך. זה בקיצור.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    אז קיצר..... אני אלך על ה LC4

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    יש לך נטיות להסתבך???
    שים OS8\7 תאמין לי עבדתי עם ה- ESP52 עם הפלגים האלו, הוא נתן בראש ל- OS46, עם דלק אומגה 5% כמו שעמי המליץ לך- המנוע סוס עבודה.
    זה בדיוק כמו ה-OS46.
    אם יש לך חשש, אני העשה לך טסט, תעשה את ההרצה כמו שצריך והכול יעבוד מושלם.
    מה שתחליט..

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    מבחינת משקל כל המנועים שבנידון זהים כמעט אז עדיף כבר ללכת על ה 52.
    ממליץ asp מכל הבחינות וגם בגלל זמינות חלקי החילוף אצל הסיני.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    מבחינת משקל כל המנועים שבנידון זהים כמעט אז עדיף כבר ללכת על ה 52.
    ממליץ asp מכל הבחינות וגם בגלל זמינות חלקי החילוף אצל הסיני.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    לפי מה שהבנתי המנוע הוא מנוע אמין ולפי מה שכולם אומרים
    גם #7 וגם #8 וגם LC4 הכל יעבוד כמו שצריך
    כל אחד לפי הניסיון שלו אני אשאר עם דלק 5% ופלאג # 7 או #8

    תודה רבה לכם על ההקשבה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    lod
    הודעות
    164
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    מנוע ASP 61 יש למשהו ניסיון איתו ועם יש אז איזה פלג לסים עליו ואייך עושים הרצה.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    פרוצדורה לביצוע הרצה :

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

    ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

    לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

    לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

    אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.

    בהצלחה .

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    לגבי LEO, מכיר מישהו שרכש את המנוע מ HK והוא עושה לו הרבה בעיות
    יש לו גם מגנום 52 והוא מאוד מרוצה ממנו.
    לדעתי האישית הרבה יותר מוצלח מ OS 46 ...

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    פרוצדורה לביצוע הרצה :

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

    ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

    לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

    לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

    אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.

    בהצלחה .
    עמיחי,


    שכחת לציין שהדלק להרצה (של מנוע קדח-קוני) צריך להיות עשיר בשמן-קיק, למנוע מסוג זה; ושסה"כ שיעור השמן רק לצורך ההרצה, צריך להיות 25%; אחרת המנוע לא מקבל הגנה מספקת משחיקה ראשונית.

    ולומר דברים בשם אומרם...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    האם ניתן להוסיף רק שמן קיק ואם כן אז מישהו יודע איפה אפשר לקנות לעולם לא התעסקתי בתערובות דלק הללו??

    קצת לא הגיוני שאני אקנה גלון של של דלק אם לא תיהיה ברירה אני אעשה זזאת אבל קודם מוצאים דרכים חלופיות

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    תמיד מוסיפים.
    בד"כ דלק לא מגיע עם כמות גבוהה כזו של שמן קיק.
    מה שגם אין טעם לבזבז גלון שלם.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    אז מאיפה אני קונה רק שמן קיק??

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    ארסי ותמיר,


    שמן-קיק של קלוץ (BeNOL) מכבישה ראשונה במקור - נקי מאוד, ניתן לקנות מגלעד אולינקי בנס-ציונה.
    050-7440088.

    אפשר גם בחנויות טיסנים מסוימות בארץ, או להזמין מ-Tower, או ממורגן (CleanCastor), או מ-Sig.

    שמן זול מחנויות אספקה כימית עלול לטנף את המנוע באופן קשה; ומה שאפשר לרכוש בבית-מרקחת, עלול להכיל סוכר (!!!).
    רק שמן כבישה ראשונה שנועד לדלק של מנועי טיסנים!

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  23. המשתמשים הבאים אמרו תודה לDarZeelon על הודעתו:

    rc1985 (14-11-2011)

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    מה היינו עושים בלעדיך דר...
    לפי ההסבריםת את השמן הזה אנו מוסיפים כדי שיהיה שעור של 25% כדיי לבצע את ההרצה נכון??

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    RC הבנת נכון.
    מתעלק עם שאלה,
    לאחר ריקון המיכל מומלץ להניע את המנוע פעם נוספת על מנת לשרוף את כל הדלק שנשאר במנוע? זה לא דופק את המנוע שהוא עובד ללא דלק?
    ולאחר מכן לשפוך שמן אפטר ראן לפתח של הפלאג למעלה?

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    ארסי,


    כן.
    למנועים בעלי מבנה קדח-קוני, רצוי שיהיה שמן-קיק בחבילת הסיכה שבדלק, גם לפעולה סדירה - לא רק להרצה.
    למשל, דלק Omega מכיל 17% שמן בסה"כ, מתוכם 4.9% הם שמן-קיק ו-12.1% הם סינתטי.

    לצורך ההרצה (יידרש כליטר אחד של דלק), יש להוסיף 8% שמן-קיק, שהם 80 סמ"ק לליטר הזה...

    המנוע לא מכיר זוטות, אז העובדה שהשמן הוא 250 סמ"ק מתוך 1,080; כלומר, מעט פחות מ-24%, לא יזיז לו.
    אבל אם תוסיף 110 סמ"ק, זה יהיה מדויק יותר.

    או פשוט, במכל של ליטר, שים 100 סמ"ק שמן-קיק; ומלא עד למעלה (900 סמ"ק) אומגה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •