שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 32 מתוך 32

נושא: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    ציטוט נכתב במקור על ידי tamos צפיה בהודעה
    מתעלק עם שאלה,
    לאחר ריקון המיכל מומלץ להניע את המנוע פעם נוספת על מנת לשרוף את כל הדלק שנשאר במנוע? זה לא דופק את המנוע שהוא עובד ללא דלק?
    ולאחר מכן לשפוך שמן אפטר ראן לפתח של הפלאג למעלה?
    תמיר,


    זה לא דופק כלום!

    בסוף ההרצה, כמו בסיומו של כל יום הטסה, יש להעלות את המנוע לסל"ד מרבי; ולכבותו באמצעות ניתוק צינורית הדלק מפיית הקרבורטור.
    תהליך קצרצר זה שורף את רובה של יתרת הדלק במנוע.

    לעומת זאת, כיבוי המנוע באמצעות סגירת המצערת עד הסוף, משאיר את המנוע מלא במתנול היגרוסקופי...
    ..ומכין את המסבים להחלפה עקב החלדתם...

    אין צורך להוציא את המַצֶת (פְּלָג). זה מיותר ומקצר את חיי ההברגה...

    שמן אפטר-רָן - שמים כמה טיפות בקרבורטור, כסמ"ק עד שניים וכשצינורית הדלק עודנה מנותקת מהפיה, נותנים חצי שניה של סטרטר.
    עם מספיק שמן-קיק בדלק, גם זה overkill.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    דר ,
    אים יורשה לי לשאול מהיכן הנתון של אחוז השמן קיק שנידרש להרצה
    אים זכרוני אינו מטעני לא נידרש דלק מיוחד לביצוע ההרצה לפי ההוראות יצרן .
    כמות גדולה כזו של שמן ( 25% ) לא יכול לפגוע במנוע ?
    כמו כן רציתי לשאול את דעתך על סוג הרצה המחליפה את תהליך סגירת המחט ופתיחתה בצביתה של צינורית כניסת הדלק .

    עמי

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    עמיחי,


    להתאמה הראשונית בין החלקים דרוש יותר שמן, שכן עיבודם עלול שלא להיות מדויק מספיק.
    החיכוך ביניהם רב יותר משהוא יהיה לאחר סיום ההרצה, אחרי שיעברו בה שחיקה הדדית (mutual honing).

    במנוע עם טבעת בוכנה, מקובל לעשות את ההרצה הראשונית עשירה מאוד וקרה יחסית.
    התערובת העשירה מביאה עמה כמות גדולה יותר של שמן; ולמנוע מסוג זה, אין צורך בדלק מיוחד לצורך ההרצה.

    במנוע קדח-קוני, יש לעשות את ההרצה כשהמנוע בטמפרטורת עבודה - לא עשיר ולא קר!
    כדי שהמנוע יקבל בכל זאת שימון מרובה - עודף של שמן, יש להגדיל את שיעור השמן בדלק באופן ניכר.

    גם את תפעיל את המנוע על 50% שמן ו-50% מתנול, לא ייגרם לו שום נזק שהוא.
    הוא לא יפעל חלק כל כך, אבל גם לא יישחק בכלל.

    אני מקווה ששאלתך לגבי צביטה של הצינורית אינה רצינית... סגירת המחט מביאה למצב קבוע מסוים, אפילו אם זה רק ל-10 שניות.
    צביטת הצינורית מכבה את המנוע תוך 2 שניות גג... על מה אתה מדבר?!

    הוראות היצרן נועדו לאפשר למנוע להגיע לתום תקופת האחריות בשלום... אחרי זה לא אִכפת ליצרן שהמנוע ישבוק... ואתה תקנה חדש.
    הרצה לפי הפרוצדורה שלי, מאפשרת למנוע למצות את כל תוחלת חייו - כ-400 שעות (ישנם חלקים שאולי ידרשו החלפה - מסבים, לפעמים).

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    אוקיי תודה רבה דר.....

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    על לא דבר, ארסי.

    Anytime.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    שמן אפטר ראן לקרבורטור שמעתי דופק את גומיות ה O-RING לכן שאלתי.
    אם אתה אומר שזה בסדר, אז בסדר
    נערך לאחרונה על ידי tamos; 17-11-2011 בשעה 18:21:55.

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ASP 46 או ASP 52 ?? או שבכלל LEO??

    תמיר,


    לא 'על' הקרבורטור ולא על אטמיו... רק לתוך המנוע דרכו, כשהוא פתוח לגמרי.

    החלק הרגיש היחיד הוא אטם הסיליקון (O-ring), שבין הקרבורטור למנוע.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •