תמיר,
זה לא דופק כלום!
בסוף ההרצה, כמו בסיומו של כל יום הטסה, יש להעלות את המנוע לסל"ד מרבי; ולכבותו באמצעות ניתוק צינורית הדלק מפיית הקרבורטור.
תהליך קצרצר זה שורף את רובה של יתרת הדלק במנוע.
לעומת זאת, כיבוי המנוע באמצעות סגירת המצערת עד הסוף, משאיר את המנוע מלא במתנול היגרוסקופי...
..ומכין את המסבים להחלפה עקב החלדתם...
אין צורך להוציא את המַצֶת (פְּלָג). זה מיותר ומקצר את חיי ההברגה...
שמן אפטר-רָן - שמים כמה טיפות בקרבורטור, כסמ"ק עד שניים וכשצינורית הדלק עודנה מנותקת מהפיה, נותנים חצי שניה של סטרטר.
עם מספיק שמן-קיק בדלק, גם זה overkill.