שמות משתמשים לתיוג

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 26 עד 42 מתוך 42

נושא: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

  1. #26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben צפיה בהודעה
    האם זה בסדר להדביק את שני חצאי הטיסן עם דבק איפוקסי?
    כבד ולא מתאים לחומר. CA זה קל ונדבק טוב. אבל למה להדביק ? הייתי שם דבק טסה במקום....
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #27
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    כבד ולא מתאים לחומר. CA זה קל ונדבק טוב. אבל למה להדביק ? הייתי שם דבק טסה במקום....




    צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
    דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #28
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    אם יש לך תכניות להשתמש בטיסן הזה ל FPV אז אני לא ממליץ להדביק עם ca תהיה לך בעיה לפתוח אותו אחר כך.
    טסה מספיק פה בשביל זה.
    למהדרין, הוספתי מוט קרבון בחלק התחתון בתעלה שמוכנה במיוחד בשביל זה.

    כמו שניתן לראות פה.

    וזה אכן מצליח לטוס ..

    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 19-11-2011 בשעה 22:23:56.

  4. #29
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    336
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
    דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה

    סלחו לי כולם אני לא בא להתנסות או משהו אבל............
    אני פחות או יותר חדש בתחום הטיסנים ולהגיד לא טוב ביכלל ממש לא מובן לי.
    הדבק בסדר גמור לחומר לא ממיס ולא עושה בעיות. מבחינת משקל, אני ראיתי כל כך הרבה תמונות של טיסנים
    שפירקו להם את הצורה ולאחר מכן הם עברו הרבה תיקונים עם דבקים מכל הסוגים ועדיין טסו יפה מאוד אז מה זה שיכבה דקה של איפוקסי.
    וחוץ מזה שבטיסן הזה ספציפי עושים גם ככה כל כך הרבה חיזוקים עם מוטות קרבון איפה שרק אפשר וברגים בכנפיים ודבקי סיבים אז עוד כמה גרמים לא ניראה לי שיזיק.

    אבל זה רק מה שאני חושב (אולי אני טועה)
    Spektrum DX7 2.4
    trex 450 sport v2
    swift 2
    t 45 edf
    f4u קאפה

  5. #30
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    אסביר לך:
    כל מוצר מתובנת (גם הטיסן הזה עשוי בתבנית) מכיל עליו שכבה שומנית. אפוקסי לא נצמד בכלל לשמן
    נניח לרגע שתסיר שכבה מהחומר, גם אז אפוקסי לא יחזיק חזק . אפוקסי לא אוהב חומרים פלסטיים (והטיסן הזה הוא סוג של פלסטיק)
    בנוסף, אפוקסי נחשב לדבק מבני. לא ניכנס לזה לעומק, אבל נניח שפתרת את שתי הבעייות הראשונות (רק היפותטית) והטיסן עצמו עשוי מחומר רך במיוחד, אתה יוצר בנקודת ההדבקה ריכוז מאמצים גבוה שאינו רצוי.
    וכפי שאמרת, המשקל אינו הנושא, איכות ההדבקה היא הנושא
    (דבקים זה חלק מהמקצוע שלי).
    אני מדגיש שוב: דבק אפוקסי אינו הדבק הנכון למשימה הזאת

    לעומת זאת דבקCA מדביק את החומר הזה מושלם , בקלות, ואפילו בזול. אז למה לחפש פתרונות אחרים?

    דבק טסה יכול להתאים למקרים שבהם יש סיבה לפרק מדי פעם את הגוף. אין סיבה אחרת להשתמש בו.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #31
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    עודד
    אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
    אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
    שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
    מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..

  7. #32
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    336
    תודה!
    1
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    עודד
    גם אני לא מומחה גדול לדבקים אבל (ופה יש אבל) אני לא אומר משהו שהוא באוויר אני אומר משהו שהוא ניבדק טוב טוב לפני הכל
    והאיפוקסינדבק חזק...מאוד חזק.
    לגבי מאמצים אני מסכים עם גיא החיבור אמור להיות חזק מה זה משנה איך.
    Spektrum DX7 2.4
    trex 450 sport v2
    swift 2
    t 45 edf
    f4u קאפה

  8. #33
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    הדבקתי את הaxn שעשוי מאותו חומר כמו הביקסלר בחמישה דבקים שונים.
    אפוקסי, דבק חם, CA, CA Foam Safe, ודבק אקרילי שנקרא "דבק פלא" ל נירלט.
    כולם החזיקו מצויין, האפוקסי הוא היחיד שהצלחתי לנתק בקצת מאמץ, והוא יצא בגוש שלם כמו שעווה מהרצפה.

  9. #34
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    עודד
    אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
    אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
    שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
    מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..


    אתה צודק חלקית
    שניהם לא גמישים, אבל ריכוז המאמצים שונה
    יש מושג שנקרא "כשל אדהסיבי" ומושג שנקרא "כשל קוהסיבי"
    לא ניכנס לזה, אבל שם אין זהות (אם כי יש דמיון) בין שני הדבקים, ושם ישנו ההבדל.
    אבל מעבר לשיקולים הטכניים ודיקדוק בפרטים הקטנים, למה לא להשתמש CA?

    הכי נוח, הכי מהיר,הכי חזק, הכי מתאים למטרה, ואפילו הכי זול
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  10. #35
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    אני חושב שיותר חזק זה דבק חם.
    יש לי כמה טיסני קלקר / EPP / EPO שמודבקים דבק חם.
    הוא הכי מוצלח לדעתי.

    דבק סיבים לא מתאים לכל מטוס.
    למשל לכנף זה לא מתאים.

    לביקסלר, אין סיבה לדעתי להדביק את החלקים forever

  11. #36
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    צודק, אפוקסי לא מתאים בכלל. CA מדביק הכי טוב
    דבק טסה משאיר את הגוף גמיש, אין שום סיבה להשתמש בו לטיסן הזה
    ואיך תפתח אותו לאחר שצריך שינוי בפנים ל FPV ? ואין שום גמישות בטסה, התוצאה זהה לדבק. בדוק.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  12. #37
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
    תודה על ההשקעה!
    העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך...

  13. #38
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
    תודה על ההשקעה!
    העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך...


    גיא, יצא בדיוק כמו שצריך
    תודה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  14. #39
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    20
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    היי
    אתמול בשעה טובה אני ועודד עשינו טסט פלייט לביקסלר שבנינו, והיה פשוט נהדר.
    דבר ראשון, התרגשות ראשונה לראות ולהרגיש טיסן חשמלי משלי,
    דבר שני, הביקסלר התנהג בצורה מאוד יציבה באוויר.
    בזריקה הראשונה שלו לעולם, הוא טיפס למעלה יפה וקצת התרעע לצדדים ולא היה יציב , אבל אחרי קיזוזים קטנים בשלט בלבד הוא החל להיות יציב ועמד במבחן גם מבחינת חיזוק הכנפיים באמצעות החוט בצורה טובה מאוד.
    למרות שהעלנו אותו לאוויר למשך כמה דקות בגלל שהשמש כבר החלה לרדת, אני נהנתי מאוד.

    שמנו לב שהפושרדים של המאזנות ששמנו(החלפנו לפלדה קפיצית) קיבלו "בטן" קלה בזמן הזזת המאזנות, אז אודות לעצה של עודד פתרתי את הבעייה ורציתי לשתף אותכם בפטנט לטובת הכלל.
    בבנית הביקסלר, בזמן שחיברנו את הפושרדים המקוריים להורנים שבמאזנות, נשברו לנו בצורה קלאסית הראשים שלהם שמורכבים מפלסטיק,
    ולכן החלפנו אותם בחוט פלדה 0.8 וחיברנו.
    הפטנט שעודד אמר לי לעשות כדי למנוע התעותות של הפושרדים הדקיקים, הוא להצמיד אליהם בדבק חתיכת שיפוד ולעטוף אחר כך בשרינק.
    אז לקחתי שיפוד אחד והתחלתי לעשות בו חריטה באמצע לאורכו ואז גילפתי את הרצועה האמצעית כדי להכניס בתוכה את הפושרוד, כך:
    Click image for larger version. 

Name:	DSC_7777 (Copy).JPG 
Views:	144 
Size:	153.4 קילובייט 
ID:	58734

    התוצאה:
    Click image for larger version. 

Name:	DSC_7809 (Copy).JPG 
Views:	142 
Size:	287.9 קילובייט 
ID:	58735

    ההדבקה בCA:
    Click image for larger version. 

Name:	DSC_7820 (Copy).JPG 
Views:	153 
Size:	317.6 קילובייט 
ID:	58738

    והתוצאות הסופיות:
    ללא התמיכה של השיפוד:
    Click image for larger version. 

Name:	DSC_7828 (Copy).JPG 
Views:	148 
Size:	294.8 קילובייט 
ID:	58736

    ועם השיפוד המודבק:
    Click image for larger version. 

Name:	DSC_7829 (Copy).JPG 
Views:	164 
Size:	306.7 קילובייט 
ID:	58737

    תודה לעודד

  15. #40
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    1,238
    תודה!
    68
    הודה 84 פעמים ב 70 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    מצגת מצויינת .
    איגדתי אותה לכדי קובץ אחד למי שמעוניין.
    קבצים מצורפים קבצים מצורפים

  16. #41
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    עודד, שרשור הרכבה יפה מאוד ומפורט.
    במקרה נתקלתי בשרשור שלך לאחר שחיפשתי מנוע לחניך שהיה אצלכם בקייטנת תעופה בקייץ.
    אני איני חושב שזה רעיון טוב לשים מנוע IN RUNNER ולהדביק אותו ישירות לגוף.
    בצורה כזו, המנוע יתחמם יתר על המידה, וכמו כן, סביר להניח שעם הזמן
    ההדבקה תיפתח בגלל החימום...

    מה רע במנוע ה OUT RUNNER שהוביקנג ממליצים עליו?
    הוא כבר מגיע עם חוטים ארוכים באורך המתאים,
    ובמידה וחסר כוח, ניתן להרכיב פרופ 5X5 במקום 4.75X4.75
    כאשר המנוע המקורי מותקן,יש מרווח של לפחות 2 מ"מ בינו לבין בית המנוע שמאפשר קירור הגון...

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=25544
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 16-09-2012 בשעה 23:22:07.

  17. #42
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ביקסלר- הדרכת הרכבה מלאה

    מנוע חלש. שים RCTIMER 2212-6 2200KV עם פרופ 6X5 הכי טוב AERO NUT מהייפני אבל גם APC הולך,מקסימום 26A והמון המון כוח

    יי
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. [חדשות] הדרכת מתחילים
    על ידי ilan_l בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-05-2010, 11:59:49
  2. [דיון] הארכת זמן הטיסה
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 13-11-2009, 08:53:36
  3. הדרכת טיסנאות
    על ידי דרקון מעופף בפורום פורום אתרים מסחרים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-07-2009, 23:15:55
  4. הדרכת טיסנאות
    על ידי דרקון מעופף בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2009, 19:15:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •