בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אם יש לך תכניות להשתמש בטיסן הזה ל FPV אז אני לא ממליץ להדביק עם ca תהיה לך בעיה לפתוח אותו אחר כך.
טסה מספיק פה בשביל זה.
למהדרין, הוספתי מוט קרבון בחלק התחתון בתעלה שמוכנה במיוחד בשביל זה.
כמו שניתן לראות פה.
וזה אכן מצליח לטוס ..
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 19-11-2011 בשעה 22:23:56.
סלחו לי כולם אני לא בא להתנסות או משהו אבל............
אני פחות או יותר חדש בתחום הטיסנים ולהגיד לא טוב ביכלל ממש לא מובן לי.
הדבק בסדר גמור לחומר לא ממיס ולא עושה בעיות. מבחינת משקל, אני ראיתי כל כך הרבה תמונות של טיסנים
שפירקו להם את הצורה ולאחר מכן הם עברו הרבה תיקונים עם דבקים מכל הסוגים ועדיין טסו יפה מאוד אז מה זה שיכבה דקה של איפוקסי.
וחוץ מזה שבטיסן הזה ספציפי עושים גם ככה כל כך הרבה חיזוקים עם מוטות קרבון איפה שרק אפשר וברגים בכנפיים ודבקי סיבים אז עוד כמה גרמים לא ניראה לי שיזיק.
אבל זה רק מה שאני חושב (אולי אני טועה)
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
אסביר לך:
כל מוצר מתובנת (גם הטיסן הזה עשוי בתבנית) מכיל עליו שכבה שומנית. אפוקסי לא נצמד בכלל לשמן
נניח לרגע שתסיר שכבה מהחומר, גם אז אפוקסי לא יחזיק חזק . אפוקסי לא אוהב חומרים פלסטיים (והטיסן הזה הוא סוג של פלסטיק)
בנוסף, אפוקסי נחשב לדבק מבני. לא ניכנס לזה לעומק, אבל נניח שפתרת את שתי הבעייות הראשונות (רק היפותטית) והטיסן עצמו עשוי מחומר רך במיוחד, אתה יוצר בנקודת ההדבקה ריכוז מאמצים גבוה שאינו רצוי.
וכפי שאמרת, המשקל אינו הנושא, איכות ההדבקה היא הנושא
(דבקים זה חלק מהמקצוע שלי).
אני מדגיש שוב: דבק אפוקסי אינו הדבק הנכון למשימה הזאת
לעומת זאת דבקCA מדביק את החומר הזה מושלם , בקלות, ואפילו בזול. אז למה לחפש פתרונות אחרים?
דבק טסה יכול להתאים למקרים שבהם יש סיבה לפרק מדי פעם את הגוף. אין סיבה אחרת להשתמש בו.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד
אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..
עודד
גם אני לא מומחה גדול לדבקים אבל (ופה יש אבל) אני לא אומר משהו שהוא באוויר אני אומר משהו שהוא ניבדק טוב טוב לפני הכל
והאיפוקסינדבק חזק...מאוד חזק.
לגבי מאמצים אני מסכים עם גיא החיבור אמור להיות חזק מה זה משנה איך.
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
הדבקתי את הaxn שעשוי מאותו חומר כמו הביקסלר בחמישה דבקים שונים.
אפוקסי, דבק חם, CA, CA Foam Safe, ודבק אקרילי שנקרא "דבק פלא" ל נירלט.
כולם החזיקו מצויין, האפוקסי הוא היחיד שהצלחתי לנתק בקצת מאמץ, והוא יצא בגוש שלם כמו שעווה מהרצפה.
אתה צודק חלקית
שניהם לא גמישים, אבל ריכוז המאמצים שונה
יש מושג שנקרא "כשל אדהסיבי" ומושג שנקרא "כשל קוהסיבי"
לא ניכנס לזה, אבל שם אין זהות (אם כי יש דמיון) בין שני הדבקים, ושם ישנו ההבדל.
אבל מעבר לשיקולים הטכניים ודיקדוק בפרטים הקטנים, למה לא להשתמש CA?
הכי נוח, הכי מהיר,הכי חזק, הכי מתאים למטרה, ואפילו הכי זול
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני חושב שיותר חזק זה דבק חם.
יש לי כמה טיסני קלקר / EPP / EPO שמודבקים דבק חם.
הוא הכי מוצלח לדעתי.
דבק סיבים לא מתאים לכל מטוס.
למשל לכנף זה לא מתאים.
לביקסלר, אין סיבה לדעתי להדביק את החלקים forever
עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
תודה על ההשקעה!
העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך...![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי
אתמול בשעה טובה אני ועודד עשינו טסט פלייט לביקסלר שבנינו, והיה פשוט נהדר.
דבר ראשון, התרגשות ראשונה לראות ולהרגיש טיסן חשמלי משלי,
דבר שני, הביקסלר התנהג בצורה מאוד יציבה באוויר.
בזריקה הראשונה שלו לעולם, הוא טיפס למעלה יפה וקצת התרעע לצדדים ולא היה יציב , אבל אחרי קיזוזים קטנים בשלט בלבד הוא החל להיות יציב ועמד במבחן גם מבחינת חיזוק הכנפיים באמצעות החוט בצורה טובה מאוד.
למרות שהעלנו אותו לאוויר למשך כמה דקות בגלל שהשמש כבר החלה לרדת, אני נהנתי מאוד.
שמנו לב שהפושרדים של המאזנות ששמנו(החלפנו לפלדה קפיצית) קיבלו "בטן" קלה בזמן הזזת המאזנות, אז אודות לעצה של עודד פתרתי את הבעייה ורציתי לשתף אותכם בפטנט לטובת הכלל.
בבנית הביקסלר, בזמן שחיברנו את הפושרדים המקוריים להורנים שבמאזנות, נשברו לנו בצורה קלאסית הראשים שלהם שמורכבים מפלסטיק,
ולכן החלפנו אותם בחוט פלדה 0.8 וחיברנו.
הפטנט שעודד אמר לי לעשות כדי למנוע התעותות של הפושרדים הדקיקים, הוא להצמיד אליהם בדבק חתיכת שיפוד ולעטוף אחר כך בשרינק.
אז לקחתי שיפוד אחד והתחלתי לעשות בו חריטה באמצע לאורכו ואז גילפתי את הרצועה האמצעית כדי להכניס בתוכה את הפושרוד, כך:
התוצאה:
ההדבקה בCA:
והתוצאות הסופיות:
ללא התמיכה של השיפוד:
ועם השיפוד המודבק:
תודה לעודד![]()
מצגת מצויינת .
איגדתי אותה לכדי קובץ אחד למי שמעוניין.
עודד, שרשור הרכבה יפה מאוד ומפורט.
במקרה נתקלתי בשרשור שלך לאחר שחיפשתי מנוע לחניך שהיה אצלכם בקייטנת תעופה בקייץ.
אני איני חושב שזה רעיון טוב לשים מנוע IN RUNNER ולהדביק אותו ישירות לגוף.
בצורה כזו, המנוע יתחמם יתר על המידה, וכמו כן, סביר להניח שעם הזמן
ההדבקה תיפתח בגלל החימום...
מה רע במנוע ה OUT RUNNER שהוביקנג ממליצים עליו?
הוא כבר מגיע עם חוטים ארוכים באורך המתאים,
ובמידה וחסר כוח, ניתן להרכיב פרופ 5X5 במקום 4.75X4.75
כאשר המנוע המקורי מותקן,יש מרווח של לפחות 2 מ"מ בינו לבין בית המנוע שמאפשר קירור הגון...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=25544
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 16-09-2012 בשעה 23:22:07.
מנוע חלש. שים RCTIMER 2212-6 2200KV עם פרופ 6X5 הכי טוב AERO NUT מהייפני אבל גם APC הולך,מקסימום 26A והמון המון כוח
יי
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm