Hillso (25-01-2014)
בעקבות שאלות חוזרות על הטיסן הנ"ל ערכתי צילומים מסודרים של תהליך ההרכבה של הקיט
הבטחתי שהראשון שיגיע אלי אבנה לו את הטיסן בתמורה לכך שהוא יהיה הצלם , אז הנה התוצאות לפניכם:
הסט אפ:
הטיסן עצמו:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...00mm_KIT_.html
מנוע:
http://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001224084
מתאם פרופ:
http://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001130020
פרופ:
http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=4980
בקר מהירות-כל בקר בין 30-40 אמפר:
זה הכי טוב:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ontroller.html
סרוואים:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...?idproduct=662
ומתכתי (עדיף):
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dproduct=10345
סוללה- כל סוללת 2200 מ25C ומעלה תתאים- לדוגמה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...3S1P_30C_.html
בנוסף צריך הורנים, שרינקים, קונקטורים XT60 דבק+ מזרז וכו'
תמונות והסברים על ההרכבה:
קובץ מצורף 58007
קובץ מצורף 57998
קובץ מצורף 58004
קובץ מצורף 58009
קובץ מצורף 57997
קובץ מצורף 57999
קובץ מצורף 58003
קובץ מצורף 58000
קובץ מצורף 58008
קובץ מצורף 58005
קובץ מצורף 58002
קובץ מצורף 58006
קובץ מצורף 58001
נערך לאחרונה על ידי guyst; 23-11-2011 בשעה 08:28:42.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
Hillso (25-01-2014)
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אם יש לך תכניות להשתמש בטיסן הזה ל FPV אז אני לא ממליץ להדביק עם ca תהיה לך בעיה לפתוח אותו אחר כך.
טסה מספיק פה בשביל זה.
למהדרין, הוספתי מוט קרבון בחלק התחתון בתעלה שמוכנה במיוחד בשביל זה.
כמו שניתן לראות פה.
וזה אכן מצליח לטוס ..
סלחו לי כולם אני לא בא להתנסות או משהו אבל............
אני פחות או יותר חדש בתחום הטיסנים ולהגיד לא טוב ביכלל ממש לא מובן לי.
הדבק בסדר גמור לחומר לא ממיס ולא עושה בעיות. מבחינת משקל, אני ראיתי כל כך הרבה תמונות של טיסנים
שפירקו להם את הצורה ולאחר מכן הם עברו הרבה תיקונים עם דבקים מכל הסוגים ועדיין טסו יפה מאוד אז מה זה שיכבה דקה של איפוקסי.
וחוץ מזה שבטיסן הזה ספציפי עושים גם ככה כל כך הרבה חיזוקים עם מוטות קרבון איפה שרק אפשר וברגים בכנפיים ודבקי סיבים אז עוד כמה גרמים לא ניראה לי שיזיק.
אבל זה רק מה שאני חושב (אולי אני טועה)
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
אסביר לך:
כל מוצר מתובנת (גם הטיסן הזה עשוי בתבנית) מכיל עליו שכבה שומנית. אפוקסי לא נצמד בכלל לשמן
נניח לרגע שתסיר שכבה מהחומר, גם אז אפוקסי לא יחזיק חזק . אפוקסי לא אוהב חומרים פלסטיים (והטיסן הזה הוא סוג של פלסטיק)
בנוסף, אפוקסי נחשב לדבק מבני. לא ניכנס לזה לעומק, אבל נניח שפתרת את שתי הבעייות הראשונות (רק היפותטית) והטיסן עצמו עשוי מחומר רך במיוחד, אתה יוצר בנקודת ההדבקה ריכוז מאמצים גבוה שאינו רצוי.
וכפי שאמרת, המשקל אינו הנושא, איכות ההדבקה היא הנושא
(דבקים זה חלק מהמקצוע שלי).
אני מדגיש שוב: דבק אפוקסי אינו הדבק הנכון למשימה הזאת
לעומת זאת דבקCA מדביק את החומר הזה מושלם , בקלות, ואפילו בזול. אז למה לחפש פתרונות אחרים?
דבק טסה יכול להתאים למקרים שבהם יש סיבה לפרק מדי פעם את הגוף. אין סיבה אחרת להשתמש בו.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד
אני לא מומחה דבקים או מטוסים בטח לא כמוך
אבל מהנסיוןן שלי, אפוקסי ו CA אותו דבר בעניין ריכוז מאמצים.
שניהם לא גמישים ולא אלסטיים.
מצד שני, החיבור בין שני חלקי הגוף לא אמור להיות אלסטי ..
עודד
גם אני לא מומחה גדול לדבקים אבל (ופה יש אבל) אני לא אומר משהו שהוא באוויר אני אומר משהו שהוא ניבדק טוב טוב לפני הכל
והאיפוקסינדבק חזק...מאוד חזק.
לגבי מאמצים אני מסכים עם גיא החיבור אמור להיות חזק מה זה משנה איך.
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
הדבקתי את הaxn שעשוי מאותו חומר כמו הביקסלר בחמישה דבקים שונים.
אפוקסי, דבק חם, CA, CA Foam Safe, ודבק אקרילי שנקרא "דבק פלא" ל נירלט.
כולם החזיקו מצויין, האפוקסי הוא היחיד שהצלחתי לנתק בקצת מאמץ, והוא יצא בגוש שלם כמו שעווה מהרצפה.
אתה צודק חלקית
שניהם לא גמישים, אבל ריכוז המאמצים שונה
יש מושג שנקרא "כשל אדהסיבי" ומושג שנקרא "כשל קוהסיבי"
לא ניכנס לזה, אבל שם אין זהות (אם כי יש דמיון) בין שני הדבקים, ושם ישנו ההבדל.
אבל מעבר לשיקולים הטכניים ודיקדוק בפרטים הקטנים, למה לא להשתמש CA?
הכי נוח, הכי מהיר,הכי חזק, הכי מתאים למטרה, ואפילו הכי זול
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אני חושב שיותר חזק זה דבק חם.
יש לי כמה טיסני קלקר / EPP / EPO שמודבקים דבק חם.
הוא הכי מוצלח לדעתי.
דבק סיבים לא מתאים לכל מטוס.
למשל לכנף זה לא מתאים.
לביקסלר, אין סיבה לדעתי להדביק את החלקים forever
עודד, עדכנתי את המצגת שלך בגוף השירשור כתמונות וניקיתי קצת את השירשור.
תודה על ההשקעה!
העתקתי גם את הפוסט לפורום מאמרים שישמר לדור ההמשך...![]()
ofir1987 (23-11-2011)