שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    שלום לכולם
    מעונין לקבל הסבר על הטכניקה והחומר של הציר
    ניתן לראות בברור בתמונה הרביעית
    תודה לעוזרים
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1543827
    נערך לאחרונה על ידי yar; 28-11-2011 בשעה 11:04:28.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    אני חושב שמדובר בשיטת חיבור צירים באמצעות נייר דבק ("סלוטייפ"). פשוט כמו שזה נשמע. מחברים את ההגה למשטח ההיגוי באמצעות נייר דבק (על סוגיו השונים). מדביקים את נייר הדבק על החיבור בין ההגה למשטח ההיגוי כאשר ההגה נמצא במלוא הטווח (בכל כיוון).

    בברכה
    גיל ברקאי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    לא נראה לי מה שאתה מסביר
    שים לב לתמונה הרביעית ,יש סוג של בד שתול בתוך יציקת האפקסי (ציפוי הכנף )

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    466
    תודה!
    2
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    זה נקרא live hinge, שיטה מאוד מקובלת בדאונים בכלל וב- DLG בפרט.
    בזמן הליווח מכניסים רצועת קוולר פנימה בין הליבה לסקין.
    אחרי שהכנף יוצאת מהשק משייפים קצת אפוקסי משני הצדדים עם שופין דק, לאחר מכן מקבלים ציר.
    בזמן האחרון אני עושה על אותו העיקרון רק עם רצועת פיל פליי.

    דני

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    ציטוט נכתב במקור על ידי danile80 צפיה בהודעה
    זה נקרא live hinge, שיטה מאוד מקובלת בדאונים בכלל וב- DLG בפרט.
    בזמן הליווח מכניסים רצועת קוולר פנימה בין הליבה לסקין.
    אחרי שהכנף יוצאת מהשק משייפים קצת אפוקסי משני הצדדים עם שופין דק, לאחר מכן מקבלים ציר.
    בזמן האחרון אני עושה על אותו העיקרון רק עם רצועת פיל פליי.

    דני
    מה שלא הבנתי איך מכניסים לשק את הכנף ואת המאזנת מופרדים כאשר הרצועה צריכה להיות מתוחה וצמודה לליבה
    מה זה פיל פליי ומהיכן אני משיג
    תודה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    466
    תודה!
    2
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    יש שתי שיטות עיקריות.

    הראשונה והותיקה היא שלא מפרידים את המאזנת מהכנף, פשוט מכניסים את הרצועה בליווח במקום שבו היא צריכה להיות. לאחר שהכנף יוצאת מהשק, חותכים איפה שצריך, מפנים מקום בקלקר ומשייפים פס של אפוקסי על רצועת הקוולר - מקבלים מאזנת. השיטה היא טובה ברוב המקרים למעט כאשר נדרשת יותר קשיחות לפיתול של המאזנת, בכנפיים דקות למשל.

    בשיטה השניה חוטכים את המאזנת מהכנף, חותכים פס קלקר כדי שיהיה מקום לזוז. לאחר מכן מצמידים עם דבק ספריי בשפת ההתקפה של המאזנת ובשפת הזרימה של הכנף בד זכוכית או קוולר קל. מכניסים בחזרה ומדביקים עם רצועות של בד זכוכית למקום. לאחר מכן עושים כמו במקרה הראשון. השיטה נקראת facing וככה מקבלים מאזנת קשיחה הרבה יותר. תסתכל בשרשור שלי לגבי ה- supergee יש שם כמה תמונות.

    לגבי הפיל פליי - זהו בד גמיש יחסית המשמש לליווחים. אני מצאתי, בהמלצת רועי, שהוא יותר נחמד לטיפול וליישום מאשר קוולר. כעקרון שמעתי גם על צירים שעשויים מבד זכוכית.

    דני

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    מכניסים את הכנף בחתיכה אחת עם הבד ממוקם היטב.
    לאחר שהכל מתיבש חותכים את הקלקר וחורצים את הציר
    תמצא מידע רב על שיטת העבודה עם שקי ואקום בשרשור הבא:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1226356
    שרשור נהדר נוסף של טיסן שנקרא ARROW קרא את הפוסטים של Shaper Dave החל מפוסט 306 ועד 368. שים לב שהסקין הוא קבלר ועל כן אין צורך בבד נפרד
    http://www.rcgroups.com/forums/showt...+build&page=21

    פיל פלי ניתן להזמין מ-R&G או להשיג שאריות מיצרני חלקים מחומרים מרוכבים.
    אני אישית מעדיף אותו לצירים מאשר קוולר, לדעתי הוא בעיקר יותר אסטטי

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    מכניסים את הכנף בחתיכה אחת עם הבד ממוקם היטב.
    לאחר שהכל מתיבש חותכים את הקלקר וחורצים את הציר
    תמצא מידע רב על שיטת העבודה עם שקי ואקום בשרשור הבא:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1226356
    שרשור נהדר נוסף של טיסן שנקרא ARROW קרא את הפוסטים של Shaper Dave החל מפוסט 306 ועד 368. שים לב שהסקין הוא קבלר ועל כן אין צורך בבד נפרד
    http://www.rcgroups.com/forums/showt...+build&page=21

    פיל פלי ניתן להזמין מ-R&G או להשיג שאריות מיצרני חלקים מחומרים מרוכבים.
    אני אישית מעדיף אותו לצירים מאשר קוולר, לדעתי הוא בעיקר יותר אסטטי
    תודה לכולם
    אם אפשר לקבל קישור ל R&G

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת


  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    ציטוט נכתב במקור על ידי yar צפיה בהודעה
    שלום לכולם
    מעונין לקבל הסבר על הטכניקה והחומר של הציר
    ניתן לראות בברור בתמונה הרביעית
    תודה לעוזרים
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1543827
    נראה שמשהו מעניין מתבשל אצלך... אפשר פרטים?
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    לא יותר פשוט להרכיב צירים גמישים כאלה שנראים כמו חתיכת פלסטיק מצופה סיבים או כל ציר אחר .דרך אגב בשיטה הזאת כמו בתמונה ה-4 משתמשים גם בטיסני 3D גדולים או כל הקומפוזיטים למיניהם .
    חיים גיל תעשה תרגיל

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    לא יותר פשוט להרכיב צירים גמישים כאלה שנראים כמו חתיכת פלסטיק מצופה סיבים או כל ציר אחר .דרך אגב בשיטה הזאת כמו בתמונה ה-4 משתמשים גם בטיסני 3D גדולים או כל הקומפוזיטים למיניהם .
    ציר אינטגרלי הוא קל משקל, רציף ולא מאפשר מעבר של אוויר דרכו (בין הצירים) ועל כן משפר את יעילות הכנף/הגה
    ניתן ליצרו רק בטיסנים מרוכבים, בתבנית או בשיטת ציפוי קלקר בסקין מרוכב בוואקום.

    בנוסף, צירי הפלסטיק מחייבים קורה להידבק אליה, בכנף קלקר לרב אין קורה ועל כן הדבקת ציר כזה אינה טובה והוספת קורה משמעותה הוספת משקל. בבנייה נכונה ניתן להשתמש בסקין דק במקום קורה ובכך לחסוך הרבה משקל.
    לא סתם דאון דיסקוס של 1.5 מטר עם ארבעה סרוואים, מקלט וסוללה לשעתיים טיסה מסוגל להחזיק מעמד בזריקות של 100 עד 150 קמ"ש ללא פלטר ועדיין לשקול רק 260 גרם.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
    ציר אינטגרלי הוא קל משקל, רציף ולא מאפשר מעבר של אוויר דרכו (בין הצירים) ועל כן משפר את יעילות הכנף/הגה
    ניתן ליצרו רק בטיסנים מרוכבים, בתבנית או בשיטת ציפוי קלקר בסקין מרוכב בוואקום.

    בנוסף, צירי הפלסטיק מחייבים קורה להידבק אליה, בכנף קלקר לרב אין קורה ועל כן הדבקת ציר כזה אינה טובה והוספת קורה משמעותה הוספת משקל. בבנייה נכונה ניתן להשתמש בסקין דק במקום קורה ובכך לחסוך הרבה משקל.
    לא סתם דאון דיסקוס של 1.5 מטר עם ארבעה סרוואים, מקלט וסוללה לשעתיים טיסה מסוגל להחזיק מעמד בזריקות של 100 עד 150 קמ"ש ללא פלטר ועדיין לשקול רק 260 גרם.
    אני מנסה לישם את השיטה על כנף קלקר מצופה דיקט ת 0.4 כמובן עם קורות בסיומת הכנף ובמאזנות

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מי מכיר את שיטת הצירים הזאת

    דיקט 0.4?? איזה טיסן זה? איך אתה מתכוון ליישם את זה?
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

נושאים דומים

  1. מי מכיר את הפרייה הזאת?
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-02-2012, 19:48:28
  2. [שאלה] מישהו מכיר את המניפה 90 מ"מ הזאת ????
    על ידי koren9 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-07-2011, 21:02:46
  3. שיטת שוד דרכים חדשה
    על ידי tomer_inbar בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 04-05-2011, 16:08:03
  4. [שאלה] מישהו מכיר את המצלמה הזאת? POSEIDON 720P
    על ידי Yotflow בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-05-2011, 18:35:42
  5. [שאלה] מישהו פה מכיר את החנות הזאת
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 27-06-2010, 17:53:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •