שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: להקסה שלי יש טיקים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל להקסה שלי יש טיקים

    להקסה שלי (MIKROKOPTER) התחילו "טיקים", אחת לכמה דקות 1-3 באוויר ההקסה נותן קפיצה קטנה אבל חדה ב YAW.
    יש למישהו רעיון?

    תבורכו!
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    ממממ....לי זה קרה בגלל בקר דפוק...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    יש סיפור עתיק על בעל רולס-רויס שנתקע עם הרכב והתקשר לחברה......
    מצטער שאני לא יכול לעזור.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    343
    תודה!
    6
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    1. איציק עם איזה גירסה של MK TOOLS אתה מטיס.
    2. ממליץ לבצע Calibration...........
    www.jetisrael.com
    jetisrael@gmail.com
    נציגות-Jetlegend & Jetcat
    050-2001930 גבי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    ציטוט נכתב במקור על ידי royby12 צפיה בהודעה
    ממממ....לי זה קרה בגלל בקר דפוק...
    זו הייתה ההערכה הראשונית שלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי jetisrael צפיה בהודעה
    1. איציק עם איזה גירסה של MK TOOLS אתה מטיס.
    2. ממליץ לבצע Calibration...........

    אני עובד עם הגרסה האחרונה, אבל גם לפני השידרוג זה התחיל.
    אתה מתכוון לכיול המגנטומטרים? - אתה השני שאומר לי, כנראה שאתחיל מזה... יותר פשוט מלהתחיל להחליף בקרים!
    תודה לעונים, עוד רעיונות?

    יוסי, אני מכיר את "מרבה נכסים מרבה דאגה"
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    זה קורה באופן קבוע בכל טיסה ?
    אתה מקפיד על איפוס ג'יירואים כשהכלי במנוחה מוחלטת ?
    אין חופשים בשלדה ?
    המנועים מחוזקים היטב ? פרופים גם ?
    זה כל פעם לאותו כיוון ?
    הקסה הוא כלי גדול יחסית, בשביל לתת קפיצה חדה הוא צריך להתאמץ מאוד...
    אם זה עדיין לא עוזר, תבצע כיול מחדש למגנטומטר
    גיא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    איציק, לי זה מזכיר דווקא את הסיפור עם הפולני, כוס התה ורופא העיניים...

    כדי לקבל קפיצה רק בYAW אתה צריך תזמון של המנועים כך שאופציה של בקר בודד בעייתי נופלת.
    זה או הגיירו או המצפן או התמרה לקוייה בתוכנה ...
    זה בכיוון מגנטי מסויים ?
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    מנסיוני עם MK הייתי ממליץ על כיול מצפן .

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    זה קורה באופן קבוע בכל טיסה ? - כן
    אתה מקפיד על איפוס ג'יירואים כשהכלי במנוחה מוחלטת ? - ברור
    אין חופשים בשלדה ? - אין
    המנועים מחוזקים היטב ? פרופים גם ? - כמובן
    זה כל פעם לאותו כיוון ? - נראה שכן, CW. לא יכול להבטיח במאה אחוז, התופעה מאוד מהירה.
    הקסה הוא כלי גדול יחסית, בשביל לתת קפיצה חדה הוא צריך להתאמץ מאוד... אתה מספר לי?! ניסיתי בעצמי אתמול לקפוץ.
    אם זה עדיין לא עוזר, תבצע כיול מחדש למגנטומטר - בטיסה הבאה
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    איציק, לי זה מזכיר דווקא את הסיפור עם הפולני, כוס התה ורופא העיניים... בגלל זה אני מטיס בלי הכפית..

    כדי לקבל קפיצה רק בYAW אתה צריך תזמון של המנועים כך שאופציה של בקר בודד בעייתי נופלת. - אני חשבתי שזו כן אופציה. תחשוב שכל המנועים יחד מאזנים את YAW, כשאחד יפול לרגע האיזון יופר והכלי יסטה, כל שאר המנועים ימהרו לאזן את הקפיצה, ולכן אין המשך של התנוע... מחשבה.
    זה או הגיירו או המצפן או התמרה לקוייה בתוכנה ... לפני כמה שנים הייתה לי בעיה בג'יירו לא תקין והכלי פשוט עשה פליפ בשבריר שניה. האירוע צולם, המעבר נעשה בתוך פריים בודד. נראה לי שג'יירו לא תקין יגרום לתגובה בלתי הפיכה!
    זה בכיוון מגנטי מסויים ?
    כנראה הכיוון הוא כיול. כדאי להוריד את הוורסיה האחרונה ולכייל בשיטה החדשה?
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    ה "טיקים" לאותו כיוון סיבסוב ? הקסה אמור לפצות על מנוע תקול, אתה יכול לבדוק בהמראה עם מנוע מנותק ...

    יש לך טלמטריה - אפשר להפעיל DEBUGGER ...
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    את עניין היתירות במנועים באקסה הוא לא קיים אלה באוקטו או בy6.
    איציק,לדעתי כייל את המצפן.
    ואני ממליץ את העידכון הקודם.
    נערך לאחרונה על ידי Guyazulay@; 05-12-2011 בשעה 20:32:51.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: להקסה שלי יש טיקים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guyazulay@ צפיה בהודעה
    את עניין היתירות במנועים באקסה הוא לא קיים אלה באוקטו או בy6.
    איציק,לדעתי כייל את המצפן.
    ואני ממליץ את העידכון הקודם.
    כן, זה הכיוון, למרות שאני לא אוהב לשנות גרסאות.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •