להקסה שלי (MIKROKOPTER) התחילו "טיקים", אחת לכמה דקות 1-3 באוויר ההקסה נותן קפיצה קטנה אבל חדה ב YAW.
יש למישהו רעיון?
תבורכו!
להקסה שלי (MIKROKOPTER) התחילו "טיקים", אחת לכמה דקות 1-3 באוויר ההקסה נותן קפיצה קטנה אבל חדה ב YAW.
יש למישהו רעיון?
תבורכו!
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
ממממ....לי זה קרה בגלל בקר דפוק...
יש סיפור עתיק על בעל רולס-רויס שנתקע עם הרכב והתקשר לחברה......
מצטער שאני לא יכול לעזור.
1. איציק עם איזה גירסה של MK TOOLS אתה מטיס.
2. ממליץ לבצע Calibration...........
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
זה קורה באופן קבוע בכל טיסה ?
אתה מקפיד על איפוס ג'יירואים כשהכלי במנוחה מוחלטת ?
אין חופשים בשלדה ?
המנועים מחוזקים היטב ? פרופים גם ?
זה כל פעם לאותו כיוון ?
הקסה הוא כלי גדול יחסית, בשביל לתת קפיצה חדה הוא צריך להתאמץ מאוד...
אם זה עדיין לא עוזר, תבצע כיול מחדש למגנטומטר
גיא.
איציק, לי זה מזכיר דווקא את הסיפור עם הפולני, כוס התה ורופא העיניים...
כדי לקבל קפיצה רק בYAW אתה צריך תזמון של המנועים כך שאופציה של בקר בודד בעייתי נופלת.
זה או הגיירו או המצפן או התמרה לקוייה בתוכנה ...
זה בכיוון מגנטי מסויים ?
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
מנסיוני עם MK הייתי ממליץ על כיול מצפן .
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
ה "טיקים" לאותו כיוון סיבסוב ? הקסה אמור לפצות על מנוע תקול, אתה יכול לבדוק בהמראה עם מנוע מנותק ...
יש לך טלמטריה - אפשר להפעיל DEBUGGER ...
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
את עניין היתירות במנועים באקסה הוא לא קיים אלה באוקטו או בy6.
איציק,לדעתי כייל את המצפן.
ואני ממליץ את העידכון הקודם.
נערך לאחרונה על ידי Guyazulay@; 05-12-2011 בשעה 20:32:51.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen