מישהו עובד עם זה?
הרבה אנשים מחו"ל עובדים עם זה, איך זה עובד בכלל??
מישהו עובד עם זה?
הרבה אנשים מחו"ל עובדים עם זה, איך זה עובד בכלל??
Futaba 10C 2.4, Mini Titan
Trex 700!!!!
איתי
אתה יכול להסביר מה זה בבקשה?
במקום מיכל ציפה - זהו ספוג קטן שבא במקום הפייה הרגילה ליניקת הדלק בתוך המיכל.
הספוג דואג למשוך את הצינור ודואג לאספקת דלק סדירה ללא בועות אוויר.
http://www.ronlund.com/Merchant2/mer...ode=OMIFUELMAG
משתמשים במסוקים בהם אין כל כך מקום למיכל ציפה - כמו סינרג'י.
לא ראיתי עוד אחד כזה בארץ.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
ראיתי את זה בחו"ל.
משתמשים בזה על מנת לבטל את הצורך במיכל ציפה, לא דוקא אם יש או אין מקום.
רק מה, יש לבדוק שרוכשים את הסוג הטוב. ישנו סוג פחות טוב אשר מתפורר עם הזמן.
מישהו היתנסה ויכול לתת חוות דעת כי לי זה נראה קצת מוזר!!!!!
בכל זאת ניראה מוזר למה שאנחנו רגילים.
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
לעבודה רק בלי לחץ חוזר מהאגזוז
היי
אני בעבר השתמשתי בחלק הזה ודווקא הייתי מרוצה מאוד מזרימה קבועה של דלק ללא בועות בכלל.
החיסרון היחידי שלו הוא שהוא מתפורר עם הזמן.
יועד גואטה
ולכן אין קשר למיכל הציפה - צריך אותו תמיד...
חברים, לא התיחסתם למאירי. כמו בכל הצינוריות גם הfuel magnet נשחק/מתפורר יותר לאט כאשר אין לחץ מהאגזוז וזאת בגלל שהשילוב של האויר והדלק בצינוריות מגביר את השחיקה.
לדוגמא, הצינוריות במנועי OS צריך להחליף יותר תכיפות לעומת מנועי YS בהם יש לחץ מהמנוע.
ראיתי בפורומים בחו"ל אנשים שחיברו במקום המשאבה את הצינורית מהבקפלייט למיכל דלק וכך ביטלו את החיבור מהאגזוז. ככה הfuel-magnet מחזיק טוב.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
ישנה גם המשקולת Bubbleless של O.S שהיא מונעת בועות ושואבת שלדק מכל זוית, זוהי אינה משקולת עם ספוג כמו ה-FUEL MAGNET אך עושה פעולה דומה.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
רועי, בזה אני משתמש.
היתרון במשקולת הזו הוא שאין שחיקה.
חן
וזה מבטל את הצורך בהידר טנק??
Futaba 10C 2.4, Mini Titan
Trex 700!!!!
איתי
לא
עמית, למה לא?
עבורי header tank הוא בשביל מניעת בועות אויר בקרבורטור, לא זה התפקיד שמוגדר למיכל ציפה?
מיכל ציפה תפקידו זרימת דלק תקינה למנוע.
יש כאלה שמרחיבים את התפקוד שלו לצורך "מניעת בועות" אך האמת היא שהוא מוודא כי כל עוד ישנה זרימת דלק תקינה מהמיכל הראשי תהיה לך זרימת דלק רציפה אל המנוע ללא קשר למצב הדלק המיכל הראשי, מצב הצינורית תוך כדי טיסה.
Fule magnet למיניהם מוודאים כי באמת כל הדלק ישאב מהמיכל אך לא מבטיחים כי במצבי טיסה קיצוניים בהם צינורית הדלק לעיתים נמצאת מחוץ לקו הדלק, תמשיך לשאוב אויר או דלק לסרוגין ועל כן מיכל הציפה מסדיר את הזרמת הדלק.
אנחנו לא ממליצים להטיס ללא מיכל ציפה בטיסות מורכבות - לדעתינו זה רכיב חשוב ונחוץ ללא תחליף.
תוכל בבקשה להסביר איך פתרו את הבעיה בעיצוב חכם של מיכלי הדלק?
נערך לאחרונה על ידי עמיתפורת; 10-08-2008 בשעה 23:16:31.
אני אישית לא ניסיתי אבל לדוגמא הצורה של המיכל דלק של האורורה הוא לא ריבוע הוא שונה וכנראה שאחרי בדיקות שavant עשו הם גילו שעם צורה כזאת לא צריך מיכל ציפה.
Futaba 10C 2.4, Mini Titan
Trex 700!!!!
איתי
בקיצור חברים כל אחד יעשה מה טוב לו.
אנחנו חושבים שמיכל ציפה הוא הכרחי.
אחרים לא.
בהצלחה לכווווווווווווווווווווווווולם
אגב מה יעשה בחור מיסכן שלא מטיס ווייב 50? האם הוא צריך להחליף את מיכל הדלק שלו לווייב? ואם זה לא נכנס אז להרחיב את הפריים?