היתה לי בעיה דומה איתם בדיוק בימים האלה - חבילה שהוזמנה לפני ארבעה חודשים עלתה איכשהו על מטוס לברזיל ונעלמה בנבכי הדואר. כל ההתכתבויות, גם עם אותה IVY לא הועילו. הם מגלגלים את האחריות על דואר הונג הונג קונג, לא מעניין אותם שאתה חבר פלטינום שהוציא אצלם אלפי דולרים - מעניים אגב פעם לברר מה המשמעות של הפלטינום הזה - ופעם אחר פעם מתעלמים מהדרישות לשלוח חבילה אחרת או להחזיר את הכסף. חכה, חכה, חכה, עד שתתקבל תשובה מהדואר. עד מתי, שאלתי אותם. אנא תמשיך לחכות. ההתנערות שלהם היא פשוט טוטאלית.
מה המסקנות?
א. לא לחשוב שהסיני חבר שלנו בגלל שכל אחד מאיתנו קונה שם באלפי דולרים. הוא לא. אם חבילה לא מגיעה אחרי 45 יום, מיד לפתוח דיספיוט בפיי פאל. הם שונאים את זה, ומבקשים ממך לסגור - לא לסגור! זה השוט היחיד שיש נגדם.
ב. לקחת את זה בחשבון: הסיני הוא חנות מעולה בהרבה אספקטים. בעניין המשלוח הוא מחורבן. יעשה כל איש את החשבון שלו. אני למשל לא אפסיק לקנות שם, אבל עכשיו אני יודע שקיים סיכון, ומעכשיו אני מספיק לקנות הכל אוטמוטית שם, ומתחיל לחשוב קודם לפני קניה ולפזר קניות בחנויות אחרות.