יש לי טיסן בננה בלי מאזנות והאמת שאני לא כל כך נהנה ממנו ככה
יש אפשרות להחליף לו את הכנף לכנף עם מאזנות?
ואולי משהו יודע כמה זה יעלה בערך(צריך כנף ושני סרוואים נכון?)
יש לי טיסן בננה בלי מאזנות והאמת שאני לא כל כך נהנה ממנו ככה
יש אפשרות להחליף לו את הכנף לכנף עם מאזנות?
ואולי משהו יודע כמה זה יעלה בערך(צריך כנף ושני סרוואים נכון?)
בודאי שאפשר, ולמעשה קיימת בננה אצל טיסן חיפה עם מאזנות, יש לך אפשרות לקנות כנף חדשה או שאם אתה רוצה להוסיף מאזנות לבננה שלך שהיא במקור ללא מאזנות, אתה צריך להפחית (להקטין) את זוית הדיהדרל של הכנפיים בטיסן שלך. לטיסן ללא מאזנות יש דיהדרל גדול יותר כדי לתת לו יותר יציבות. אני מציע לך לתקן את הכנף שלך, זה יצא לך הרבה יותר זול.
נערך לאחרונה על ידי גבי א; 28-12-2011 בשעה 17:46:44.
מה הבעיה, תסדר מאזנות לכנף שלך, זה ממש לא מסובך, ומאוד זול
קנה "מאזנת" מבלזה, אחת של מטר נראה לי תספיק, תצבע או תצפה בציפוי, קנה צירי פיבר, תחבר את הכול..(מאזנת לאורך כול הכנף).
פתח בכנף באמצע, "תשתול" סרוו עם פושרווד למאזנת, חבר עם או בלי Y קונקטור ותהנה.
כול הסיפור לא צריך להגיע ליותר מ-100ש"ח חומרים + 3 שעות עבודה (עם הפסקת קפה באמצע).
אגב, נכון לגבי הזוית של הדיהדרל, אבל לא מחייב, הוא יכול להשאיר את הכנף כמו שהיא ולא להפחית את הדיהדרל,
פשוט תוסיף מאזנות, אם אתה לא מבין דבר איתי בפל'.
דיהדרל- זוית של הכנפיים כמו האות V האנגלית, יש טיסנים\מטוסים שהכנף ישרה ויש כאלו עם "כיפוף" באמצע, (יש זוויות שונות),
בטיסנים ללא מאזנות, צריך זווית יותר משמעותית בכדי לייצב את הטיסן (כי אין לו מאזנות..), במקרה שיש מאזנות, ייצוב הטיסן נעשה דרכן ומכאן שאין צורך בדיהדרל או שיש דיהדרל קטן.
במקרה שלך, לדעתי אין צורת להפחית את הדיהדרל, זה רק עוזר בייצוב הטיסן, אם המצב היה הפוך- זה היה הכרחי.
נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 28-12-2011 בשעה 17:58:29.
אני לא רוצה לרפות את ידיך, אבל אם אינך יודע מה זה דיהדרל, יש סיכוי גדול שגם לא תוכל לבצע לבדך את הניתוח הדרוש להוספת מאזנות לכנף הקיימת.
הפתרון יכול להיות בשני אופנים:
1. מצא חבר שיודע ויוכל להנחות אותך בביצוע השינוי המדובר. זה לא מסובך, אבל הדרכה צמודה תועיל מאד
2. קנה קיט של כנף מאזנות ובנה אותה לפי ההוראות.
המחיר של קיט מאזנות בטיסן חיפה הוא 225 שח'. לזה אתה צריך להוסיף דבקים, ציפוי וסרוו אחד.
עדי, נכון שאפשר להוסיף מאזנות בלי להקטין את הדיהדרל - אבל מנסיון מעשי עם בננה כזאת היא טסה הרבה יותר נח ונעים אחרי שטיפלנו בכנף.
אדי.
כן, ברור, אין צורך בדיהדרל כמו שיש בכנף ללא מאזנת, אני בסך הכול מנסה לעשות לפותח השרשור חיים פשוטים, אם האפשרות בין כנף חדשה + עלותה (כתוב 225ש"ח) עם דיהדרל מופחת אבל גם דורשת לא מעט עבודה,
או ל-כנף עם דיהדרל קצת גדול ממה ש"מתאים" עם פחות עבודה ובגג 100ש"ח, אולי יותר קל ונוח להתפשר על הזול והקצר, זה בסך הכול "בננה".. האופציות על השולחן
אגב, אם באמת הוא רוצה להשקיע, הייתי ממליץ ל"שבור" את הדיהדרל בכנף זו שכבר יש ולעשות מאזנות, זה עדיין פחות עבודה ויותר זול..
לא מבין את ההיגיון של להקטין דיהדרל... מובן לי שיהיה יותר נוח להטיס טיסן כשמשחקים גם במאזנות כאשר הדיהדרל מתון יותר. אבל כבר יש טיסן, ויש דיהדרל. להוסיף מאזנות זה קל ומהיר, ממש לא חייבים לבנות כנף חדשה בגלל זה.
אגב, יש ברשותי טיסן בננה עם מאזנות - טס נהדר
ושיהיה לכולנו רק טוב
אני בטוח שכל אחד מכם יכול לבצע את השינוי בכנף הקיימת בעיניים סגורות וידיים קשורות מאחורי הגב. אבל, לא נראה לי שפותח השירשור יהיה מסוגל לבצע את זה ללא סיוע והדרכה צמודה.
עליו להסיר את הציפוי מהכנף, לחתוך את הפרופילים במקום הנכון, להתקין שפת זרימה מתאימה לפני המאזנות, להתקין את שני החלקי המרכזיים של שפת הזרימה ובתוכן את זרועות המאזנות, להתאים מאזנות, לחרוץ עבור הצירים, להתקין סרוו במרכז הכנף ולרתום אותו לזרועות המאזנות, לצפות את הכנף מחדש, לצפות את המאזנות ולהדביקן לכנף ואחרי כל זה שהעסק הזה יעבוד כראוי. ולא דיברנו עדיין על שינוי זוית הדיהדרל.
אינני סבור שהנ"ל אינו מסוגל לבצע את המלאכה, אבל נראה לי שנסחפתם מעט אם אתם סבורים שיוכל לבצע את זה בעצמו, ללא סיוע. מה עוד, שלפי הבנתי זה הטיסן הראשון שלו.
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 28-12-2011 בשעה 21:31:46.
נראה לי שפותח השרשור הסתלק והשאיר אותו לבד לדון בבעיות שלו.. הלו, איפה אתה? יש לך משהו להגיד?![]()
אין צורך בסרוו במרכז הכנף
ממליץ על שני סרוואים דרדסים של 9 גרם מהסיני .
לפתוח את הציפוי בצמוד לפרופיל הראשון הקרוב לשורש הכנף ופשוט להדביק את הסרוו .
סה"כ מדובר בבננה![]()