שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: Timing מנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    68
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Timing מנוע

    שלום לכולם,
    האם מישהו יכול להסביר מה משמעות בחירת ה Timing של המנוע כשמתכנתים את הבקר.
    איך זה משפיע על פעילות במנוע או התנהגות המסוק והשפעות על הזנב, אם בכלל.
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    רצוי שתקרא המלצות יצרן של המנוע הספציפי שלך לגבי זה
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי hagpel צפיה בהודעה
    רצוי שתקרא המלצות יצרן של המנוע הספציפי שלך לגבי זה
    +1 מן הסתם התשובה הנכונה ביותר במישור הפרקטי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי New צפיה בהודעה
    האם מישהו יכול להסביר מה משמעות בחירת ה Timing של המנוע כשמתכנתים את הבקר.
    איך זה משפיע על פעילות במנוע או התנהגות המסוק והשפעות על הזנב, אם בכלל.
    +2
    במישור הרחבת ההבנה התאורטית, מצטרף גם כן לשאלה.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    68
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    +1 מן הסתם התשובה הנכונה ביותר במישור הפרקטי.


    +2
    במישור הרחבת ההבנה התאורטית, מצטרף גם כן לשאלה.
    זו בדיוק היתה כוונתי. למישור התאורטי.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    לא זוכר בדיוק את ההסבר (אני בטוח שחיפוש פה ייתן מספיק תשובות)
    אבל LOW TIMING - יותר יעילות (פחות צריכת חשמל) , פחות כח , פחות חום למנוע
    HIGH TIMING - פחות יעילות , יותר כח , יותר חום למנוע

    בנוסף יש גם את התדר של ה ESC , ככל שהוא יותר גבוה המנוע עובד יותר יעיל , אבל הבקר מתחמם יותר.

    כמו שאמרו , מומלץ לעבוד לפי מה שהגדיר היצרן עבור כל מנוע / בקר (במסוקים זה פשוט יותר כי בדרך כלל זה מגיע בחבילה אחת)
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    מיקום
    משען
    הודעות
    37
    תודה!
    3
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    במנוע עם פחמים (brushed) אין צורך בטיימינג מכיון שהפחמים נוגעות קבוע על הרוטור וככל שהמנוע מגביר את המהירות כך הפחמים נוגעות יותר מהר בין הצפון לדרום והכל קורה לבד

    במנוע נטול פחמים (brushless) הבקר צריך להחליט לבד מתי לתת צפון דרום ומתי לתת דרום צפון . כמו שכולנו יודעים יש שלושה חוטים על מנוע נטול פחמים וששניים משמשים להפעלת המנוע השלישי משמש כ input לבקר בשביל לדווח באיזה מצב נתון המנוע נמצא באותו הרגע

    כך שכל פעם שליש סיבוב לערך( פה ניכנס העניין של הטיימינג) התפקידים מתחלפים בין שלושת החוטים. מכיון שיש מאות ואלפי סוגי מנועים . רובם עובדים בצורה בסיסית והשאר עם מספר שדות שונה. כך שהבקר צריך לדעת מתי בדיוק לבצע את החלפת התפקידים.

    קצר ולעניין.
    copterx ישראל. המחירים הכי הוגנים למסוקים חשמליים מצויינים. באחריות

    www.copterx.co.il

    copterx 450pro 0257*3 +1357savox +cx-1x1000 setup

    copterx600e pro jr8717*3 +ds650 +vbar silverline

    trex 600nsp ds615*3 +ds620 +gp780


    cx-ct9a

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    כלומר לפי ההסבר שלך ניר, טיימינג הוא עניין של התאמה מתבקשת בין מנוע לבקר, שעניינה הוא מבני.
    איפה נכנס פה עניין הנצילות והיעילות?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    מיקום
    משען
    הודעות
    37
    תודה!
    3
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    כלומר לפי ההסבר שלך ניר, טיימינג הוא עניין של התאמה מתבקשת בין מנוע לבקר, שעניינה הוא מבני.
    איפה נכנס פה עניין הנצילות והיעילות?
    אני אישית לא מאמין בשינוי טיימינג מהמצב האידיאלי. ככל שנשמור על המנוע יותר קר כך נשמר יותר אנרגיה לכיון היעד של המנוע. אם המנוע התחמם משמע חלק מהכוח של המנוע הולך לטובת החימום הזה כך שאתה מאבד כוח . בזה שאתה משנה את הטיימינג אתה מעמיס יותר על שדה מסוים ומקל על השדה הבא בתור מה שגורם לירידה במומנט ועליה בסל"ד, ועם זאת בעקבות איבודים של אנרגיה גם הסוללה נגמרת יותר מהר

    לדעתי אם אתה רוצה יותר סל"ד פשוט תקנה מנוע עם יותר KV

    אם אתה רוצה יותר מומנט פשוט תקנה מנוע עם יותר watt
    ו
    אל תנסה לשחק עם הטיימינג כי במקרים מסויימים שינוי משמעותי בטיימינג גם יכול לגרום לקצר ובכך גם שרפת מנוע.
    copterx ישראל. המחירים הכי הוגנים למסוקים חשמליים מצויינים. באחריות

    www.copterx.co.il

    copterx 450pro 0257*3 +1357savox +cx-1x1000 setup

    copterx600e pro jr8717*3 +ds650 +vbar silverline

    trex 600nsp ds615*3 +ds620 +gp780


    cx-ct9a

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לnirozen על הודעתו:

    Friman (04-01-2012)

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Timing מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי nirozen צפיה בהודעה
    אני אישית לא מאמין בשינוי טיימינג מהמצב האידיאלי. ככל שנשמור על המנוע יותר קר כך נשמר יותר אנרגיה לכיון היעד של המנוע. אם המנוע התחמם משמע חלק מהכוח של המנוע הולך לטובת החימום הזה כך שאתה מאבד כוח . בזה שאתה משנה את הטיימינג אתה מעמיס יותר על שדה מסוים ומקל על השדה הבא בתור מה שגורם לירידה במומנט ועליה בסל"ד, ועם זאת בעקבות איבודים של אנרגיה גם הסוללה נגמרת יותר מהר

    לדעתי אם אתה רוצה יותר סל"ד פשוט תקנה מנוע עם יותר KV

    אם אתה רוצה יותר מומנט פשוט תקנה מנוע עם יותר watt
    ו
    אל תנסה לשחק עם הטיימינג כי במקרים מסויימים שינוי משמעותי בטיימינג גם יכול לגרום לקצר ובכך גם שרפת מנוע.



    בקיצור, טיימינג זה עניין של תיזמון
    וההסבר של ניר פשוט וענייני (ואפילו נכון)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [עזרה!] מחפש מנוע Typhoon Motor 2W-30 במחיר סביר או מנוע שווה ערך
    על ידי alexk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-07-2011, 19:54:07
  2. [עזרה!] בעיה במנוע? ב-Timing?
    על ידי asafoz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-11-2010, 11:09:09
  3. תל אביב והסביבה מנוע 1400KV, מנוע 4500KV ומנוע 1850KV מיקרו מעוניין להחליף ל - 2000KV+
    על ידי alexk בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2010, 18:29:45
  4. מישהו יודע איזה TIMING לתת למנוע קופטראיקס 430XL ?
    על ידי hatul בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-08-2009, 12:21:13
  5. [עזרה!] timing mode setting
    על ידי kal1311 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-02-2009, 10:46:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •