שלום,
קצת השתעממתי אז החלטתי להעלות סרטון קצר להשוואת ההבדל בצליל השיגור בין שני דאונים
1. FW5
2. Helios
בהמשך אנסה להשוות בינהם גם בהיבטים נוספים, כגון התנהגות בתנאי מזג אוויר שונים
גיל
שלום,
קצת השתעממתי אז החלטתי להעלות סרטון קצר להשוואת ההבדל בצליל השיגור בין שני דאונים
1. FW5
2. Helios
בהמשך אנסה להשוות בינהם גם בהיבטים נוספים, כגון התנהגות בתנאי מזג אוויר שונים
גיל
ערוץ הסרטים שלי ב - youtube לחץ כאן
ערוץ הסרטים ב - VIMEO
מדריכים
בניית דאון STARK
בניית דאון TopSky 2 DLG
בניית דאון AKCENT 2
כיוון שלט Turnigy ER9X לדאון DLG
סרטוני הדרכה בתחום דאוני דיסקוס DLG - מומלץ מאד
אחד המטיסים הטובים מסביר על טרמיקות
http://www.youtube.com/watch?v=0w_87NRe2fk
חבר נבחרת ארה"ב מסביר על טכניקת זריקת הדאון
http://www.youtube.com/watch?v=-PDUmBlod6E
הזמנה קבוצתית
הזמנה-מרוכזת-של-דאוני-דיסקוס-DLG
סרטוני דאוני רדיו
אתה גדול. איזה יופי של זריקות.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
מגניב!
ב FW נשמע כאילו יש הד? או שאיכשהו השריקה נשמעת ככה באופן רגיל?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
ערוץ הסרטים שלי ב - youtube לחץ כאן
ערוץ הסרטים ב - VIMEO
מדריכים
בניית דאון STARK
בניית דאון TopSky 2 DLG
בניית דאון AKCENT 2
כיוון שלט Turnigy ER9X לדאון DLG
סרטוני הדרכה בתחום דאוני דיסקוס DLG - מומלץ מאד
אחד המטיסים הטובים מסביר על טרמיקות
http://www.youtube.com/watch?v=0w_87NRe2fk
חבר נבחרת ארה"ב מסביר על טכניקת זריקת הדאון
http://www.youtube.com/watch?v=-PDUmBlod6E
הזמנה קבוצתית
הזמנה-מרוכזת-של-דאוני-דיסקוס-DLG
סרטוני דאוני רדיו
מדליק... מתגעגע להטסות!
ל- FW5 כנף חלולה בתבנית, ה-HELIOS בנוי עם כנף רוהסל מלאה.
ההבדל הגדול הוא בתיבת התהודה שנוצרת בגלל ההבדלים בשיטות הבנייה ולכן סביר להניח שה-FW5 ישמיע קול מעט יותר חזק בזריקות.
העניין האמיתי נמצא בגובה הזריקה וקצב השקיעה, במידה ונחלק את גובה הזריקה הממוצע בקצב השקיעה הממוצע (בתנאים שקטים) נקבל את זמן הטיסה לתנאים שקטים.
בתנאים חלשים מאד אני אעדיף טיסן שפוטנציאל הזמן שלו גבוה יותר (אני מניח שאני לא מוצא טרמיקה ושזמן הטיסה נגזר מפוטנציאל נקי של הטיסן).
בתנאים חלשים (אך יציבים) ורוח חלשה עד בינונית אני אעדיף טיסן עם ערך שקיעה נמוך יותר מתוך ההנחה שאני אטפס מהר יותר בטרמיקה וארוויח חזרה את הפרש הגובה.
בתנאים חזקים עם רוח חזקה אני אעדיף לשגר גבוה כדי שיהיה לי הגובה לעשות טעויות ומתוך הנחה שבזמן החזרה מול הרוח אני אטוס מהר (כדי לחדור) ולכן גם אשקע מהר מהאופטימום. מסיבה זו זמן הטיסה הוא יותר עניין של טקטיקה והחלטות מהירות ופחות עמיין של ביצועים, גובה שווה ערך למרחק שניתן לעבור דרך האוויר (ביחס שקול לערך הגלישה) ולכן אני אעדיף לטוס דרך יותר אוויר על מנת לשפר את הסיכויים למצוא טרמיקה.
בתנאים חלשים ורוח חזקה אני כנראה אצטרך מעט בלסט כדי לא להיסחף אחורה ברוח ולכן אני אעמיס את הטיסן לעומס שיאפשר לי לעמוד מול הרוח ולרדת לאט (אין טרמיקות ולכן אין טעם לרדת במורד הרוח). במקרה זה, הטיסן הסלחני עם הבלסט יהיה המתאים ביותר.
רועי