שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    התייעצות..
    סיימתי להרכיב את האיביזה מאסטר החדש שלי (Trex 500E), וישבתי לכוון.
    - הסוואש נשאר מאוזן פלס לכל אורך הטווח, לא היה צריך לשנות כלום.
    - זוויות פיטץ׳- אופס האפס על אמצע סטיק והזוויות נותרו כמו לפני הריסוק 11+-. נבדק.
    - זוויות סייקליק לElevator כוונו ל7.5 מעלות, 55% בסוואש מיקס.
    - זוויות סייקליק לAileron - הפתעה. צד אחד +9, צד שני 7-. הסוואש מיקס גם על 55%. בדקתי כמה וכמה פעמים ואני בטוח במדידה.
    הטרימים מאופסים, סאב טרים על אפס בכל הערוצים, End poind 100% בכל הערוצים חוץ מבאלווייטור שזה 98% במינוס ו102% בפלוס.
    בקיצור דיגיטלית המסוק ללא נגיעה משמעותית שתסביר את זה. לכן הלכתי לשלב הבא - מדדתי את אורכי הפושרודים, ואכן הפושרוד של הסרבו השמאלי (נדמה לי שנקרא Aileron?) קצר בכמ״מ אחד לעומת שני האחרים. אני מניח שזו הסיבה לבעיה? הבעיה היא שבסרבואים שלי align ds510 לא ניתן לכוון את ההורן בדיוק ב90 מעלות (אמרו לי שזה בגלל מס׳ שיניים לא זוגי בראש הסרבו אבל לא בדקתי זאת בעצמי), ובגלל שהסרבואים הקדמיים הפוכים בכיוון לא ממש אפשרי להגיע לזה שההורנים יהיו בדיוק באותה הזווית באמצע המצערת. אגב אם זה רלוונטי, הפושרוד אצלי מחוברים לחור האמצעי מבין 3 על ההורנים ולא לאחרון כפי שממליצה החוברת, כי על האחרון הפושרודים אינם ב90 מעלות ביחס להורן.
    להערכתי ההפרש בזוויות האיילרון היה גם לפני הריסוק כי כל יתר הכיוונים זהים. למעשה כשכיוונתי את זוויות הסייקליק כיוונתי רק את הזוויות של האלבייטור, באיילרון כיוונתי ערכי סוואש מיקס זהים והנחתי שזה אותו דבר... רק בדיעבד הסבירו לי שעליי למדוד גם וגם.
    אז מה עושים?
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 25-02-2012 בשעה 18:41:05.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    אני הצלחתי לשים אותם במסוק של אריאל בדיוק על האפס...
    לא משנה, כוון את הלינקים של הסרוואים הללו שיהיו זהים!
    אפס את ההגדרות/מודל שלך ותתחיל מאפס!

    אם תצטרך עזרה אחר כך תדבר איתי, המסוק של אריאל ויוסי יצאו מהידיים שלי
    עם גיוון מכאני מקסימלי וכמעט ללא כיוון דיגיטלי.
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    אני אנסה לאפס אותם אבל זה זכור לי שבהרכבה הראשונית נתקלתי בבעיה הזו. אולי אחליף הורנים, ההורן העגול דווקא כן מתאפס על 90 מעלות...
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    תוודא שהמרחק בהורן העגול זהה ממרכז הסרוו למיקום הבולינק!
    זה חשוב מאד!

    תעדכן ידידי...
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    לא יודע מאיפה הבאת את ההנחות שהעלית, אבל ההורנים חייבים להיות מדוייקים ועדיף לבצע את זה מכאנית לפני נגיעה בשלט.
    מעבר לכך - באמצע מצערת, מצב 0, הכל חייב להיות מיושר 90 מעלות, מי שסיפר לך אחרת, צריך לבדוק את עצמו שוב..
    לגבי הפושרודים - ידוע שהם לא מיושרים ב 90 מעלות זאת (אם אפשר לקרוא לזה כך..) הטעות בתיכנון של הטירקס 500, אבל זה לא מפריע לשום דבר.
    תמיד השתמשתי בהורנים שבחוברת ממליצים עליהם, מעולם לא היתה לי בעית מירכוז.

    אני מציע שתשב עם מישהו שמבין ושמכיר את הטירקס 500, זה יעזור לך ללמוד מה הטעויות שאתה עושה ולתקן לפני שיהפכו להרגל מגונה.
    זויות הסייקליק חייבות להיות זהות לשני הכיוונים ברמת התיאוריה, במעשית ההבדל יתבטא בגילגול מהיר יותר לכיוון אחד מאשר לכיוון השני.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    אם תלך לפי האורכים שבחוברת , ספק שתקבל תוצאה טובה, צריך לשחק עם זה.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    טוב, הזזתי את הבולים לחור האחרון בהורנים כפי שממליצה החוברת. עניין המירכוז של הזרועות שאיננו ב100% זהה בשני הצדדים נשאר בעינו אבל כעת כשהזזתי את הבולים חור אחד החוצה לפי המלצת החוברת, משום מה הסוגייה הפכה ברת התמודדות. כנראה שבקצה טווח התנועה המעגלית של הסרבו יש השפעה גדולה יותר למיקום הבול על ההורן- גדולה מספיק כדי ליצור הפרש כזה בזוויות הסייקליק באיילרון. מסקנה - תמיד תקשיב לחוברת לפני כל המלצה אחרת, וכשממליצים לך לסטות מהחוברת כדאי שתהיה לזה סיבה מאד מאד טובה. החוברת תמיד מוכיחה את עצמה כצודקת (לגבי אורכי הפושרודים מן הסתם לא בדיוק, אבל ייאמר לזכות החוברת שכתוב בפירוש בקירוב״)
    אלעד, אף אחד לא צריך לומר לי, זאת עובדה, יש הבדל של כמה מעלות בודדות בזוויות שיוצרים ההורנים המומלצים כשהם ממוקמים הכי קרוב ל90 מעלות על ראש הסרבו. וגם נאמר לי שאפשרות של סטייה כזו של כמה מעלות קיימת, על ידי מטיס מנוסה מאד, כך שבהצטרף להתנסות שלי בפועל אני נוטה להאמין למראה עיניי. אולי זו בעיה ספציפית בסוג הסרבואים הללו ואולי אני פשוט פדנט מדי ששמתי לב להבדל של כמה מעלות, ובהצטרף לבחירה במיקום לא נכון של הבול על ההורן ניכרה לזה השפעה של 2 מעלות בזוויות הסייקליק. שאגב אני מניח שחלק ניכר מהמטיסים, בעיקר החדשים, בכלל לא היו שמים לב אליה. אבל כאמור, אני פדנט.
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 25-02-2012 בשעה 23:54:17.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    תאמין לי שהכיוונים שאני מבצע בד"כ מושלמים, מעולם לא היתה לי בעית מירכוז ב DS510, צריך פשוט לשחק עם זה עד שמגיעים למיקום המתאים.
    בנוגע למה שכתבת על החוברת +1, אני תמיד עובד לפי החוברת, אח"כ אם צריך תיקונים קלים אז מבצעים.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    לדעתי אין קשר לאורכי הלינקים..
    מה הקשר אורך הלינקים לזה שהתנועה לא סימטרית אם במרכז הכל היה בסדר ?
    התנועה של הסרוואים צריכה להיות סימטרית והלינקים רק מעבירים את התנועה.. לאורכים שלהם אין כל השפעה דווקא על צד אחד, מה גם שיש מסוקים שאורכי הלינקים כלל לא זהים.

    דווקא בשלט הייתי בודק את העניין..
    אולי צריך לעשות כיול לסטיקים? כבר ראיתי דברים כאלה שהסטיק במרכז אבל המערכת חושבת שהוא קצת בצד..
    אתה יכול לבדוק את זה, נניח תיכנס לתפריט DR או כל תפריט אחר ששם אתה יכול לראות מה המיקום של הסטיק בכל רגע ע"י קו כזה שנע ביחד עם הזזת הסטיק. תבדוק שכשהסטיק במרכז הקו באמת במרכז וכשאתה מזיז לצדדים הקו מגיע עד הקצוות. כך תהיה בטוח שהשלט משדר באמת שווה שווה לשני הצדדים.

    אצלי בפוטבה כבר היו מקרים שהקו לא היה במרכז כשהסטיק היה במרכז וכשאתה מזיז את הסטיק לקצה מסוים אתה רואה שהקו לא מגיע עד הסוף.
    במקרה כזה, יש תפריט כיול סטיקים שפשוט פשוט מתקן את זה ברגע!

    בכל מקרה הייתי בודק דווקא את השלט, נראה שעשית הכל בסדר ואתה מחפש את הבעיה במקום הלא נכון.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    גיל

    לגבי ההורנים שלא יושבים 90 מעלות יש לבצע תיקון סופי עם סאב טרים(גרף פיטש 50% בנק 3)
    האם זה בוצע?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    גיל

    לגבי ההורנים שלא יושבים 90 מעלות יש לבצע תיקון סופי עם סאב טרים(גרף פיטש 50% בנק 3)
    האם זה בוצע?
    +1

    סאב טרים הוא הישור הסופי,
    הגיר המכאני בתוך הסרוו לא תמיד במצב זהה בכל הסרוואים ולכם מכאנית מגיעים הכי קרוב ל90 ומדייקים עם סאב טרים
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    לי הוסבר להעדיף תמיד כיוון מכאני על פני קיזוז דיגיטלי בסאב טרים.
    כעת הלינק של סרבו האיילרון ארוך בכמ״מ אחד יותר משני האחרים והסוואש מפולס לכל אורך הטווח ללא צורך בסאב טרים וללא שימוש בEnd Points Adjustment. גם הנדנדות מאופסות, זוויות הפיטץ׳ מכוונות וזוויות הסייקליק מכוונות וזהות לכל הכיוונים הן באיילרון והן באלבייטור. אז לדעתי - הכל בסדר...
    מוטי אבדוק את עניין קיזוז הסטיקים ליתר ביטחון, מעולם לא בדקתי זאת וזו נקודה שראויה לבדיקה. אני לא חושב ששם העניין אבל ראוי לבדוק ואכן אבדוק
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לי הוסבר להעדיף תמיד כיוון מכאני על פני קיזוז דיגיטלי בסאב טרים.
    אני מקווה שאתה לא מקבל עוד עצות כאלה..

    הסאב טרים נועד בדיוק בשביל שאם במידה ואי אפשר להגיע לאיזון בצורה מכאנית חובה לעשות זאת עם סאב טרים.
    בדיוק בשביל זה היצרנים של השלטים נתנו לנו את זה, תחשוב שיצרן השלט לא יודע עם איזה סרוואים אתה עומד להשתמש וגם לא יודע על איזה טיסן אתה עומד להתקין את המערכת שלו ובדיוק בשביל זה הוא נתן לך כלי שאיתו תוכל לבצע איפוס ראשוני על כל טיסן ועם כל סוגי הסרוואים וההורנים.
    אם בחרת לא להשתמש בזה, סבבה.. אבל אל תצפה גם לא לעשות איפוס תקין וגם אח"כ שזה יעבוד כמו שציפית.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לי הוסבר להעדיף תמיד כיוון מכאני על פני קיזוז דיגיטלי בסאב טרים.
    כעת הלינק של סרבו האיילרון ארוך בכמ״מ אחד יותר משני האחרים והסוואש מפולס לכל אורך הטווח ללא צורך בסאב טרים וללא שימוש בEnd Points Adjustment. גם הנדנדות מאופסות, זוויות הפיטץ׳ מכוונות וזוויות הסייקליק מכוונות וזהות לכל הכיוונים הן באיילרון והן באלבייטור. אז לדעתי - הכל בסדר...
    מוטי אבדוק את עניין קיזוז הסטיקים ליתר ביטחון, מעולם לא בדקתי זאת וזו נקודה שראויה לבדיקה. אני לא חושב ששם העניין אבל ראוי לבדוק ואכן אבדוק
    מבולבלים?? גם אני..
    בהתחלה כתבת שיש שינוי בזויות סייקליק..
    אז הכל בסדר עכשיו?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    לי הוסבר להעדיף תמיד כיוון מכאני על פני קיזוז דיגיטלי בסאב טרים.
    כעת הלינק של סרבו האיילרון ארוך בכמ״מ אחד יותר משני האחרים והסוואש מפולס לכל אורך הטווח ללא צורך בסאב טרים וללא שימוש בEnd Points Adjustment. גם הנדנדות מאופסות, זוויות הפיטץ׳ מכוונות וזוויות הסייקליק מכוונות וזהות לכל הכיוונים הן באיילרון והן באלבייטור. אז לדעתי - הכל בסדר...
    מוטי אבדוק את עניין קיזוז הסטיקים ליתר ביטחון, מעולם לא בדקתי זאת וזו נקודה שראויה לבדיקה. אני לא חושב ששם העניין אבל ראוי לבדוק ואכן אבדוק
    קיזוז מכאני אכן חשוב אבל כשלב מקדים לסאב טרים
    (קיבלנו חיזוק מהמאסטר מוטי)
    מה שעשית בפועל הוא יצרת חוסר איזון בלינקים כדי לפצות על חוסר איזון של ההורן,
    למיטב הבנתי, מכאנית כל האורכים של הלינקים צריכים להיות זהים וסאב טרים מפצה על הפרשים בזוית,
    שינוי בלינקים עושים רק בשלב של ישור עם סוואש לולר ושם מדובר על סיבוב לכאן או לכאן
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    מוטי,
    פרימן צודק, עצות כאלה מועילות ביותר, אני מקווה שגם אתה פועל לפי זה.
    נכון שאת הכיוון הסופי עושים עם הסאבטרים אבל כדאי ועדיף להגיע לזה מכאנית, ברוב המקרים זה בהחלט אפשרי. בעצם למה לא? מתוך עצלנות?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    מוטי,
    פרימן צודק, עצות כאלה מועילות ביותר, אני מקווה שגם אתה פועל לפי זה.
    נכון שאת הכיוון הסופי עושים עם הסאבטרים אבל כדאי ועדיף להגיע לזה מכאנית, ברוב המקרים זה בהחלט אפשרי. בעצם למה לא? מתוך עצלנות?
    לא הבנתי למה כדאי או עדיף?
    אתה יודע שהזרועות שמגיעות עם ה 500 זה לא כוכב, אין אפשרות למשחק יותר מדי.. או שזה יושב בול, או שזה שן+ שן-, אין סרוו אחד דומה לשני, אפילו אם סרוו שזה ישב בדיוק באמצע והחלפת גג"ש לאחר ריסוק, כמעט בטוח שזה עכשיו כבר לא יהיה אותו דבר
    ותצטרך לתקן עם סאב טרים.
    עצלנות? עצלנות זה לראות בעין שזה לא ממרוכז כי מכאנית זה לא מסתדר ואז להשאיר את זה ככה.


    ולגיל,
    אין שום בעיה לשים סאב טרים יותר גדול מ 30, אני יכול להגיד לך שאצלי בשני המסוקים גם ה 500 וגם ה 550 כל ערכי הסאב טרים הרבה יותר מ 30 (יש כאלה שזה הגיע ל 100!) ושני המסוקים מאוזנים וטסים פצצה!
    אתה יודע שסרוואים יכולים לנוע כמעט 90 מעלות לכל כיוון (אתה יכול להזיז עם היד ולבדוק), בעת שימוש זה לא עובר את ה 45 מעלות, כל ערך של סאב טרים שלא תשים בחיים אתה לא תגיע לחוסר סימטריה בכמות התנועה שבאמת בשימוש.

    אני אישית לא הייתי מעלה לאויר מסוק שאני רואה שיש חוסר איזון בסרוואים במרכז.
    נערך לאחרונה על ידי bartovmoti; 27-02-2012 בשעה 07:17:53.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בעיה בכיוון זוויות סייקליק

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    מבולבלים?? גם אני..
    בהתחלה כתבת שיש שינוי בזויות סייקליק..
    אז הכל בסדר עכשיו?
    כן, עכשיו המסוק מכוון פיקס.*
    איפסתי את כל ההגדרות במשדר והשוויתי את כל אורכי הלינקים לפי המלצת החוברת, ומשם התחלתי לכוון מאפס. כמו כן התאמתי את מיקום הבולים על ההורנים לפי המלצת החוברת על החור האחרון ולא האמצעי כפי שהיה אצלי קודם. כפי הנראה למיקום הבול על ההורן הייתה פה השפעה מוטי, וזה גם הגיוני שבקצוות התנועה המעגלית של הסרבו תהיה השפעה גדולה יותר לרדיוס התנועה. יש לציין שבחוברת מודגש בשני מקומות נפרדים שמרחק הבול על ההורן הוא קריטי בסרבואים של הסייקליק... קיבלתי עצה שגויה למסוק הספציפי הזה בתחילת הדרך ולא בדקתי אותה מספיק. לא נורא, לומדים להבא.*
    לגבי עניין הסאב טרים - בכיוון הראשוני של המסוק לא נגעתי כלל בלינקים, כיוונתי את הסוואש רק עם סאב טרים; נדרש סאב טרים 34 בסרבו האיילרון כדי לאזן את הסוואש; תסכימו איתי שזה הרבה, סאב טרים של מעל 30 הוא ממש לא מומלץ. אז... פער של כמה מעלות בזוויות הסרבואים יש בכל מקרה - האם עדיף לתקן בסאב טרים או בשינוי מכאני של אורכי הלינקים? הדעות חלוקות כנראה. רוב בעלי הנסיון ששמעתי בתחום דוגלים בתיעדוף לתיקונים המכאניים. מצד שני אולי הנסיון נובע מהרגלי עבר. ככה או ככה, בסופו של דבר המסוק שלי מכוון פיקס וזה מה שחשוב כרגע.
    מחר ייצא לטסט פלייט בתצורה החדשה שלו.*

    אגב, בדקתי את מירכוז הסטיקים במשדר. אין בעיה בקליברציה בציר האיילרון, דווקא בציר האלבייטור יש סטייה מזערית (מספיקה נשיפה על הסטיק כדי לתקן את הסטייה, זה ממש מזערי). בכל אופן לא מצאתי באורורה תפריט לקליברציה של הסטיקים... למישהו יש מושג?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •