מוטי,
פרימן צודק, עצות כאלה מועילות ביותר, אני מקווה שגם אתה פועל לפי זה.
נכון שאת הכיוון הסופי עושים עם הסאבטרים אבל כדאי ועדיף להגיע לזה מכאנית, ברוב המקרים זה בהחלט אפשרי. בעצם למה לא? מתוך עצלנות?
מוטי,
פרימן צודק, עצות כאלה מועילות ביותר, אני מקווה שגם אתה פועל לפי זה.
נכון שאת הכיוון הסופי עושים עם הסאבטרים אבל כדאי ועדיף להגיע לזה מכאנית, ברוב המקרים זה בהחלט אפשרי. בעצם למה לא? מתוך עצלנות?
לא הבנתי למה כדאי או עדיף?
אתה יודע שהזרועות שמגיעות עם ה 500 זה לא כוכב, אין אפשרות למשחק יותר מדי.. או שזה יושב בול, או שזה שן+ שן-, אין סרוו אחד דומה לשני, אפילו אם סרוו שזה ישב בדיוק באמצע והחלפת גג"ש לאחר ריסוק, כמעט בטוח שזה עכשיו כבר לא יהיה אותו דבר
ותצטרך לתקן עם סאב טרים.
עצלנות? עצלנות זה לראות בעין שזה לא ממרוכז כי מכאנית זה לא מסתדר ואז להשאיר את זה ככה.
ולגיל,
אין שום בעיה לשים סאב טרים יותר גדול מ 30, אני יכול להגיד לך שאצלי בשני המסוקים גם ה 500 וגם ה 550 כל ערכי הסאב טרים הרבה יותר מ 30 (יש כאלה שזה הגיע ל 100!) ושני המסוקים מאוזנים וטסים פצצה!
אתה יודע שסרוואים יכולים לנוע כמעט 90 מעלות לכל כיוון (אתה יכול להזיז עם היד ולבדוק), בעת שימוש זה לא עובר את ה 45 מעלות, כל ערך של סאב טרים שלא תשים בחיים אתה לא תגיע לחוסר סימטריה בכמות התנועה שבאמת בשימוש.
אני אישית לא הייתי מעלה לאויר מסוק שאני רואה שיש חוסר איזון בסרוואים במרכז.
נערך לאחרונה על ידי bartovmoti; 27-02-2012 בשעה 07:17:53.
מוטי ברטוב
הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
שלט פוטאבה 8FG - סקירה
Goblin570 3 Blades
Goblin380
"די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"