ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
לי הוסבר להעדיף תמיד כיוון מכאני על פני קיזוז דיגיטלי בסאב טרים.
כעת הלינק של סרבו האיילרון ארוך בכמ״מ אחד יותר משני האחרים והסוואש מפולס לכל אורך הטווח ללא צורך בסאב טרים וללא שימוש בEnd Points Adjustment. גם הנדנדות מאופסות, זוויות הפיטץ׳ מכוונות וזוויות הסייקליק מכוונות וזהות לכל הכיוונים הן באיילרון והן באלבייטור. אז לדעתי - הכל בסדר...
מוטי אבדוק את עניין קיזוז הסטיקים ליתר ביטחון, מעולם לא בדקתי זאת וזו נקודה שראויה לבדיקה. אני לא חושב ששם העניין אבל ראוי לבדוק ואכן אבדוק
קיזוז מכאני אכן חשוב אבל כשלב מקדים לסאב טרים
(קיבלנו חיזוק מהמאסטר מוטי)
מה שעשית בפועל הוא יצרת חוסר איזון בלינקים כדי לפצות על חוסר איזון של ההורן,
למיטב הבנתי, מכאנית כל האורכים של הלינקים צריכים להיות זהים וסאב טרים מפצה על הפרשים בזוית,
שינוי בלינקים עושים רק בשלב של ישור עם סוואש לולר ושם מדובר על סיבוב לכאן או לכאן