ציקי, אם ההגדרה ל 8 מעלות מיועדת לכיול בלבד, מה בעצם הזוית המקסימלית שאליה יכולה המערכת להגיע? מה מגביל אותה?
ציקי, אם ההגדרה ל 8 מעלות מיועדת לכיול בלבד, מה בעצם הזוית המקסימלית שאליה יכולה המערכת להגיע? מה מגביל אותה?
שאלה טובה, יותר מסביר שהמערכת עצמה יודעת מתי לעצור, בהנחה שהיא כוילה נכון כמובן.
תראה זאת כך, כשאתה מכייל אל המערכת אתה קודם מגדיר לה את טווח הסטיקים ואת מרכז הסטיק, לאחר מכן היא דורשת כיול של 8 מעלות.
המשמעות שכעת בכל תזוזה של הסטיק במצב טיסה המערכת יודעת כמה תנועת סטיק שקולה למעלה בודדת (זאת אומרת כיילת למערכת את יחס התנועה המלא של המסוק ביחס לתזוזת הסטיק ולטווח הסטיק).
אני נוטה להאמין שלכלל המערכות יש הגבלה לקצה תנועה ביחס לזוית המקסימלית שמיכנית ניתן להגיע אליה עבור כלל המסוקים הנפוצים ובהחלט יתכן שבמסוק מסויים שיתכן והוא בעל סוואש מיוחד אתה תגיע למצב של נעילה מיכנית למרות שאני לא ראיתי את זה קורה, לפחות לא בויבאר וראיתי את המערכת הזו מותקנת על מעל ל 10 גדלים וסוגים שונים של מסוקים.
אם תגדיר זוית סייקליק גדולה או קטנה יותר מ 8 מעלות הרי שהמערכת תגיב גם לתיקונים טבעיים הנדרשים ממנה באופן עצל או קיצוני מידי (הגדרת זוית סייקליק גדולה מידי יכולה לגרום אפילו לאוסילציות במערכת).
כל הרעיון בהגדרת המערכת מול זוית קבועה שידועה לה היא לצרכי כיול בלבד ולא כאמצעי להגבלת תנועה.
מה מגביל אותה בקצוות? שילוב של כיול נכון והגדרות יצרן.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 02-03-2012 בשעה 10:05:14.