flatspin צודק כרגיל, יש מנועים בדרך כלל בעלי נפח קטן שבהם ה"חבית" לא נכנסת ויוצאת בזמן הסיבוב שלה ולהם יש מעין סיכה נוספת (שניה, לא שלישית) בחזית הקרבורטור, זהו בורג עם קפיץ שתפקידו לגרום לכיוון כמות האויר שתכנס לקרבורטור כאשר הוא סגור וגם עוזר בזמן פתיחת טורים "החשה"
ויש גם מנועים, לי היה מנוע "רוסי" כזה שבית הסיכה הראשית היה מוברג על הברגה גסה והיה אפשר בעזרת סרוו נוסף לסרוו של הטורים לשלוט על הסיכה הראשית - כאילו לפתוח או לסגור סיכה ראשית באויר ע"י השלט, הפונקציה הזאת נקראת "בקרת תערובת". בכל מקרה זו לא "סיכה שלישית".