שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    שלום חברים,

    רכשתי לאחרונה את ה- Piper Cup J-3 של Great Planes עם כנף 2.05
    יש ברשותי מנוע 55 של OS חדש ואני שוקל להחליף אותו למנוע 4 פעימות.
    מכיוון שאני לא ממש מבין גדול במנועים רציתי להתיעץ איתכם המומחים בתחום ולשאול את דעתכם בעניין.

    על איזה מנוע 4 פעימות אתה ממליצים ללכת? איזו חברה מומלצת.

    זה לינק לעמוד הטיסן ב-Gerat Planes
    http://www.greatplanes.com/airplanes/gpma1311.html
    Requires: 2-stroke .40-.65 cu in (6.5-10.5 cc) or 4 stroke .52-.70 (8.0-11.5 cc) engine & 4-channel radio with 5 servos

    תודה רבה מראש.
    ניר.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    אני לא מומחה אך אשמח לייעץ לך לרכוש סאיטו 72 או OS מחירם כ 1200 שקל וזה הנפח שאתה צריך לטיסן 46 .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אליקופטר צפיה בהודעה
    אני לא מומחה אך אשמח לייעץ לך לרכוש סאיטו 72 או OS מחירם כ 1200 שקל וזה הנפח שאתה צריך לטיסן 46 .
    לדעתי ה 72 יהיה קצת חלש,
    לטיסן עם מוטת כנף של 2 מטר הייתי בוחר ב 82.

    כמה הוא אמור לשקול ?

    אורי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    לדעתי ה 72 יהיה קצת חלש,
    לטיסן עם מוטת כנף של 2 מטר הייתי בוחר ב 82.

    כמה הוא אמור לשקול ?

    אורי
    Weight: 8.5 lb (3860 g)

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    נראה לי Saito 82 יכול להתאים מאוד עם פרופ 14x6 14x8.

    על איזה מנוע היצרן ממליץ ?
    אתה יכול לתת קישור לטיסן הספציפי ?

    אורי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ניר, בשום אופן לא יותר מ - 72 (4 פעימות) יש לי את אותו הטיסן בדיוק מאותה חברה ובאותו הגודל
    הרכבתי עליו סאיטו 80 (כן - 80 מנוע מסדרה ישנה ששכב אלי בקופסה לפחות 15 שנים) והוא גדול על הטיסן לפחות בשתי מידות. במנחת אצלנו טס אותו הטיסן בדיוק עם מנוע סופר טייגר 45 והוא עושה כמעט כל מה שאתה רוצה לעשות עם טיסן מסוג זה. אל תשכח שזה טיסן קל מאד יחסית לשטח הכנף שלו, בנוסף לזה יש לו פרופיל עילוי קלאסי שגורם לטיסן להמריא אחרי ריצה של מטרים בודדים - כ 10 מ'. אצלי בטיסן החלפתי פרופ 13/8 המומלץ למנוע זה לפרופ 13/6 כדי שהטיסן יעמוד במצב סרק, ובכל מעטפת הטיסה אני לא עובר 50 % מצערת, רוב הזמן ב1/3 מצערת. אתה מוזמן להגיע למנחת באשדוד מתי שתרצה, תקבל את הטיסן להטסת מבחן ולאחר מכן תחליט בעצמך.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    נראה לי Saito 82 יכול להתאים מאוד עם פרופ 14x6 14x8.

    על איזה מנוע היצרן ממליץ ?
    אתה יכול לתת קישור לטיסן הספציפי ?

    אורי
    היי אורי,
    זה ה-PDF של הטיסן, והנה המלצות שלהם:
    Engine Selection
    There are several engines that will work well in your Piper
    Cub ARF. We recommend an O.S.® FS-70 4-stroke for the
    best scale appearance and sound for your Piper Cub. A hot
    2-stroke such as an O.S. .46FX or SuperTigre® G45 would
    also be a good choice. Another option for a 2-stroke would
    be a mild .60, such as the O.S. .65 LA or O.S. .60 FP.Your
    choice of 2-stroke or 4-stroke will determine the location of
    the throttle servo and throttle pushrod exit on the firewall, so
    plan ahead.

    ולך גבי, תודה רבה. לקחתי לתשומת לבי ואת עניין ה- 70 והוא נשמע הגיוני.
    מה דעתך על המנוע הזה: (כי 70 כבר אין יש רק 72)
    אגב, 72 ו-81 באותו מחיר 339$. יש סיבה?
    ה- 72:
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXWHW8&P=ML

    ה-81:
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXSZW5&P=ML


    שוב תודה.
    ניר.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    גבי.

    המנועים מהסדרה הישנה לא דומים ו/או מזכירים את המנועים של היום.
    Saito 82 הוא בגודל ומשקל זהה ל Saito 72 רק 20% חזק יותר.

    בכל מקרה לי אין ניסיון עם הטיסן הזה ואינני מכיר אותו, לכן המלצתו של גבי כנראה נכונה יותר מזו שלי

    לכאן או לכאן
    שיהיה בהצלחה.

    אורי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    אורי, אתה מחזק את דברי, המנוע שלי מהסדרה הישנה והוא חלש ב 20% מהמנועים החדשים ובכל זאת הוא גדול וחזק על הטיסן הנ"ל.

    ניר, בתגובה שלי המלצתי על 72 ולא על ה - 70 ,אני יודע שכבר לא קיים ה - 70. ובקשר למחיר הסיבה היא שמבחינה חיצונית המנועים הם בעלי אותו הגודל פיסית, וגם אין הבדל במשקלם, או שהוא זניח לחלוטין, ההבדל הוא בקוטר הקדח של הצילינדר שהוא מעט גדול יותר ב -82 ומכאן גם ברור שהבוכנה גדולה מעט יותר, וזה נגזרת של הכוח החזק יותר לטובת ה 82. אם זה היה מנוע תוצרת הארץ, תהיה בטוח שרק בגלל ההבדל במספרים ובגודל הייתה משלם יותר, אבל היפנים לא גובים יותר על כמעט אותו מנוע בעל אותם מידות חיצוניות, ואותו המשקל.

    ניר, אני חוזר על הצעתי אם תרצה לבדוק את הטיסן ואת המנוע לפני קניית המנוע שלך, אתה מוזמן.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי גבי א צפיה בהודעה
    ניר, אני חוזר על הצעתי אם תרצה לבדוק את הטיסן ואת המנוע לפני קניית המנוע שלך, אתה מוזמן.
    א. גבי תודה, אשמח להצעתך ואנסה לארגן קפיצה לראות את המנוע בפעולה. (תוכל לשלוח לי בפרטי את הנייד שלך?)
    ב. האם לדעתך שווה לשקול רכישת מנוע 70 FS או FL יד שניה במצב טוב?
    (יש לי שניים שמוכרים כאלה מנועים) או שכבר עדיף לקנות חדש.

    יש המלצות מאיפה לקנות?

    שוב תודה.
    ניר

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    היו לי שניים כאלו ויש עד אחד. מנוע 704 פעימות יעשה את העבודה מצויין. כל מנוע חזק יותר ידרוש חלקי טיסה בסל"ד גבוה וזה לא מה שאתה רוצה-CUB על ספידים...
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    מישהו אולי יודע מה ההבדל בין גרסאת 70FL ל- 70FS ?

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat Hasharon
    הודעות
    769
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רכשתי Piper Cup J-3 של Great Planes וצריך המלצה למנוע 4 פעימות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nir צפיה בהודעה
    מישהו אולי יודע מה ההבדל בין גרסאת 70FL ל- 70FS ?
    אולי בכל זאת מישהו יודע מה ההבדל בינהם?

    יש לי אפשרות לקנות מנוע חדש 70 FL ב600-700 ש"ח האם שווה?
    הבנתי שב-FL70 יש חלקים מפלסיק?

    מה בכל זאת ההבדל?

    תודה.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •