"... זה המדד היחיד להגדרת כיווני הפרופ, לא כיתובים ולא נעליים ..."

מעבר לסגנון הקצת תוקפני (שלי אישית עושה לא נעים), ברור שהעקרון של העקימון בפרופ הוא מהות העניין.
עדיין, יש קונבנציה לגבי הכיתוב על הפרופ ("כיתוב פונה קדימה"), קונבנציה לגבי כיוון הסיבוב.
גם בהטסה, הרי העקרונות ברורים, ועדיין "כשהטיסן טס אליך, סטיק מאזנות לכיוון הכנף שנופלת" זה עקרון שעוזר למתחילים להתמודד עם הפיכת הגאים כשהטיסן בא אליהם. ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה... זה לא שולל הבנה עמוקה ומהותית של היגוי טיסן. זה בנוסף.
ולכן, כשבהרבה אתרים קוראים לפרופ חשמלי עם כיוון סיבוב "הפוך" pusher prop, אי אפשר להתעלם מזה. ההסבר על מנועי דלק חשוב, וההסבר על מניעת פתיחת האום (או הספינר) גם חשוב.
וכולם יכולים לחיות ביחד בשלום