לפני כל יום הטסה אני עובר במבט על כל המסוק לוודא שהכל במקום, בודק להבים וחופשים בראש ובזנב.
לפני כל הטסה בודק תגובת סטיקים - כיוונים בסווש ובזנב, אור מקלט/לווינים תקין, בד"כ אני לא מעלה את המסוק לאויר בקפיצה אלא לאט לאט בשניות הראשונות כדי לוודא שהכל תקין.
לאחר כל הטסה הדבר היחיד שאני בודק זה חום המנוע והבקר ואת מצב הסוללות, לא נוגע במסוק.
לאחר יום ההטסה אני מוודא שהסקידים נקיים כדי שלא ילכלכו את האוטו...
פעם בשבועיים-שלושה אני עובר על המסוק בביקה קצת יותר מעמיקה כדי לוודא שהכל יושב במקומו ושום דבר לא משוחרר.