ועוד חידת טריוויה:
למה בפרופ, או מסוק בעל פסיעה קבועה, יש הבדל בפסיעה בין שורש הרוטור לבין קצהו, בעוד שבלהב בעל פסיעה משתנה הפסיעה זהה לכל אורך הלהב?
המשיבים נכונה יורשו להכניס אצבע לרוטור מסתובב![]()
ועוד חידת טריוויה:
למה בפרופ, או מסוק בעל פסיעה קבועה, יש הבדל בפסיעה בין שורש הרוטור לבין קצהו, בעוד שבלהב בעל פסיעה משתנה הפסיעה זהה לכל אורך הלהב?
המשיבים נכונה יורשו להכניס אצבע לרוטור מסתובב![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
קודם כל זה הפוך ממה שכתבת. במסוק בעל פסיעה קבועה אין הבדל בפסיעה בין שורש הלהב לקצהו כי הלהב מפותל - ככל שמהירות התנועה גדולה יותר עם ההתרחקות מהציר כך זוית ההתקפה קטנה עקב הפיתול והפסיעה נשמרת.
במסוק עם פסיעה משתנה להב מפותל לא יעבוד כי צריך לעבוד בזוית משתנות ולהב מישורי עושה את העבודה.
נערך לאחרונה על ידי Yoav Lahav; 01-08-2012 בשעה 23:47:22.
יואב