שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: ריסקתי את הקוואד.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ריסקתי את הקוואד.

    הי.
    היום עליתי עם הקוואד וכשהייתי בערך בשניי מטר גובה הוא פתאום התהפך ימינה עשה עשה איזה רול ונכנס הפוך באספלט.
    הנזק שראיתי בהתחלה היה שני מתאמי ציר עקומים.
    אחרי בדיקה קצת יותר מעמיקה ראיתי שנשבר חוט המנוע באיזור ההלחמה לבולט.
    אז הסיבה להתרסקות היתה שהחוט התנתק כשהייתי באוויר.
    אז לפחות את הסיבה אני יודע.

    אז אחרי שזה קרה, רציתי לעשות ארמינג (לוח FF) ולהפעיל את המנועים בשביל לראות אם יש עוד בעיה. אבל הוא לא נתן לי לעשות ארמינג.
    הלד הירוק לא מהמהב כשאני עושה את הפעולות הנדרשות.
    נסתי למצוא אולי יש איזה חוט מנותק, וראיתי שהPCB של הלוח נסדק.
    אני חושד שבגלל הסדק בלוח נוצר נתק ובגלל זה הוא לא מסכים לעשות ארמינג.
    יש דרך לתקן את זה או שהלך הלוח?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    שים תמונת מאקרו של הסדק ונראה. איך החוט נשבר באוויר? הוא בטח היה סדוק והתנתק סופית באוויר. התעללת בו כשזה קרה?

    Sent from my Samsung Galaxy II using Tapatalk

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    עוד מעט אני אעלה תמונה.

    לא היה שום לחץ על החוטים ולא הזזתי אותו הרבה פעמים.
    הבעיה היא שהכבל של המנוע די דק, והסיני שהלחים חשף כבל יותר מהנדרש, והבדיל כמובן הקשיח את החוט וזה נקרע.
    הרי הכבלים של המנוע זה כבלים שיוצאים ישירות מהסטאטור (ככה זה נקרא נכון?) והם לא ממש חזקים.

    אז כנראה שאני צריך עכשיו להלחים 12 בולטים...
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    בדיוק אותו דבר קרה לי לפני כמה ימים ... הלך המנוע :-(

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    אל תשתמש בבולטים או כל סוג אחר של קונקטור למנוע! זו סיבה נפוצה לריסוקים. פשוט תלחים את כבלי המנוע ישירות לכבלי ה-ESC.
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    529
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    משתתף בצערך מתן,חח...
    וטוב לדעת (הזמנתי בולטים)
    כנראה שאני לא ישתמש בהם...
    מס רכבים על שלט,טיסנים,ורחפנים למכירה
    בנוסף המון ציוד!
    לפרטים נא לפנות לפרטי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    לדעתי אם עושים זאת נכון, אין בעיה ואפילו מומלץ להשתמש קונקטור "בולט" למנוע\בקר.

    רצוי גם לשים שרינק מתכווץ על גבי הבולט לאחר החיבור של הזכר-נקבה.
    .Itay.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    למה מומלץ. מה זה נותן חוץ מצרות?
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    למה מומלץ. מה זה נותן חוץ מצרות?
    יותר קל להחליף מנוע מרוסק כי רוב המנועים כבר מגיעים עם בולט. גם יותר קל להפוך כיוון סיבוב.
    אצלי יש גם ככה וגם ככה, לא תמיד פשוט להלחים במיוחד אם חותכים את החוט אחרי הקטע המולחם מראש (זה סיוט, גם אחרי חימום ומשחה הנחושת מצופת הלקה לא תופסת בדיל - יש לזה פתרון ??)
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    יש לזה פתרון, צריך לבודד חוט חוט, ולעבוד על כל חוט בודד עם מלחם חזק בנפרד
    מכניסים את החוט לגולת בדיל מומסת על המלחם ומשאירים שם עד שהלכה נמסה ונעלמת
    אחרי שעבדת על כל חוט בנפרד תאגד את כל הגידים ותחבר אותם מחדש עם מלחם

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    אפשר גם לעבור עם שופין על החוטים בשביל להוריד את הלקה.

    היום בערב אני אעלה תמונה.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alexk צפיה בהודעה
    יש לזה פתרון, צריך לבודד חוט חוט, ולעבוד על כל חוט בודד עם מלחם חזק בנפרד
    מכניסים את החוט לגולת בדיל מומסת על המלחם ומשאירים שם עד שהלכה נמסה ונעלמת
    אחרי שעבדת על כל חוט בנפרד תאגד את כל הגידים ותחבר אותם מחדש עם מלחם
    אצלי זה היה גיד אחד וחימום עם מלחם וולר 100W עם גולת בדיל לא עזר בצורה ניכרת.

    איך משיגים חום גבוה יותר ? על האש? על כיריים שממיסים בדיל באיזשהו מיכל מתכת קטן ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    אפשר גם לעבור עם שופין על החוטים בשביל להוריד את הלקה.

    היום בערב אני אעלה תמונה.
    זה רעיון... תודה
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    תמונות:


    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    זכרון-יעקב
    הודעות
    176
    תודה!
    43
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    הי.
    היום עליתי עם הקוואד וכשהייתי בערך בשניי מטר גובה הוא פתאום התהפך ימינה עשה עשה איזה רול ונכנס הפוך באספלט.
    הנזק שראיתי בהתחלה היה שני מתאמי ציר עקומים.
    אחרי בדיקה קצת יותר מעמיקה ראיתי שנשבר חוט המנוע באיזור ההלחמה לבולט.
    אז הסיבה להתרסקות היתה שהחוט התנתק כשהייתי באוויר.
    אז לפחות את הסיבה אני יודע.

    אז אחרי שזה קרה, רציתי לעשות ארמינג (לוח FF) ולהפעיל את המנועים בשביל לראות אם יש עוד בעיה. אבל הוא לא נתן לי לעשות ארמינג.
    הלד הירוק לא מהמהב כשאני עושה את הפעולות הנדרשות.
    נסתי למצוא אולי יש איזה חוט מנותק, וראיתי שהPCB של הלוח נסדק.
    אני חושד שבגלל הסדק בלוח נוצר נתק ובגלל זה הוא לא מסכים לעשות ארמינג.
    יש דרך לתקן את זה או שהלך הלוח?
    כתבת עשה פעמיים!!!!!!

  16. המשתמשים הבאים אמרו תודה לrc airplane על הודעתו:

    yuval-the-pilot (06-08-2012)

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי rc airplane צפיה בהודעה
    כתבת עשה פעמיים!!!!!!
    אלעד, עד שאתה מגיב או מראה אות חיים זה מה שאתה כותב?



    אז מה אתם אומרים, יש סיכוי לתקן?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    173
    תודה!
    3
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    יותר קל להחליף מנוע מרוסק כי רוב המנועים כבר מגיעים עם בולט. גם יותר קל להפוך כיוון סיבוב.
    אצלי יש גם ככה וגם ככה, לא תמיד פשוט להלחים במיוחד אם חותכים את החוט אחרי הקטע המולחם מראש (זה סיוט, גם אחרי חימום ומשחה הנחושת מצופת הלקה לא תופסת בדיל - יש לזה פתרון ??)
    אז ככה,
    יש מספר סוגים של חוטי ליפוף מתוחכמים יותר או מתוחכמים פחות,
    אציין כאן ארבעה סוגים נפוצים (יש עוד רבים):
    הסוג הראשון מצופה בלכה שנמסה בין 150-250 מעלות צלזיוס, סוג זה ניתן להלחמה בקלות יחסית משום שרוב המלחמים מגיעים לטמפרטורה זו ע"מ להתיך את הבדיל, פשוט מחממים ליותר זמן, הציפוי נמס ואפשר להלחים.

    סוג שני מאוד דומה לקודמו, רק שהלכה נמסה בטמפרטורה של 400-450 מעלות כאן כבר מגיעים לגבול היכולת של מלחם רגיל, מלחם אם אפשרות כיוון חום יכול בקושי להגיע לחום כזה ובד"כ זה מצליח.

    סוג שלישי הוא חוט בעל ציפוי כפול ציפוי ראשון (הצמוד לנחושת) נמס ב-350 מעלות והציפוי השני נמס ב-150 מעלות. ולמה זה טוב? כשמלפפים סליל ולאחר מכן רוצים לקבע את הליפוף כך שלא יוכל לזוז ממקומו, מעבירים זרם גבוהה יחסית דרך הליפוף מה שגורם לחוט להתחמם עד כדי שציפוי הלכה החיצוני נמס (150 מעלות), כשהכל מתקרר מתקררת כמובן גם הלכה החיצונית ובכך גורמת לליפופים להידבק, הלכה הראשונה זו שנמסה ב-350 מעלות לא נפגעה כך שבעצם לא נפגם הבידוד בין הליפופים, מה שקיבלנו זה בעצם ליפוף/סליל קשיח ויציב (לדרישה זו ישנן הרבה סיבות), אשר ניתן להלחימו במלחם רגיל (עם אפשרות כיוון חום).

    סוג הציפוי רביעי טוב מכולם אך גם השנוא מכולם הוא ציפוי אמייל סינטטי (פעם אמייל אמיתי) אשר עמיד בחום מטורף אפילו יותר מטמפרטורת ההתכה של הנחושת עצמה (מעט יותר מ-1000 מעלות), יש כמובן ציפויים מאותה משפחה אשר נמסים גם ב-600 מעלות.
    ראי לציין שהמושג "אמייל סינטטי" הוא סוג של בלוף אך קיבל את שמו מהמקור "אמייל" באופן מעשי האמייל הסינטטי הוא ציפוי סינטטי עמיד בחום בדומה לאמייל, אך הקשר בינו לאמייל פשוט לא קיים.

    הערה: ישנם יישומים שבהם לא כדאי להשתמש בחוטים המצופים בלכה שנמסה בחום נמוך יחסית במיוחד כאלו שטפמפרטורת העבודה שלהם עלולה להיות גבוהה, לכן במנועי בראשלס אשר השקיעו בתכנונם מעט מחשבה ובידיעה שהם מתחממים משתמשים בחוטים המצופים באמייל סינטטי.

    הפתרון היחידי ומבלי לעשות נסיויים במנועים חיים הוא הפרדת כל החוטים המגיעים לנקודת ההלחמה, להוריד את הציפוי בעזרתו האדיבה של נייר זכוכית או בד שמיר, (200 גריט) שיוף גס מידי עלול לגרום לשריטות/חריצים אשר עלולים ליצור נקודות שבר חדשות (שימוש בסכין או פצירה גרוע אף יותר), יש לשייף את החוט בכל הקיפו לצפות בשכבת בדיל דקה, לאחד את הקצוות של כל החוטים ולהלחים יחד.

    וכדי לטרוף את כל הקלפים, ישנה אפשרות קלושה אמנם, שבמנועים מסויימים משתמשים בחוט אלומניום מצופה ע"מ להפחית משקל, ואז הסיפור שונה לחלוטין, ניתן לשייף בעזרת נייר שיוף וראות אם הצבע לבן או צהבהב, חוטי אלומיניום ניתנים להלחמה אך לא בקלות ולא בדרך הרגילה המיועדת לנחושת.

    הערה לעניין בידוד מתכווץ,
    אם מישמים את הבידוד המתכווץ בצורה נכונה אז אכן יש לו ערך, ולמה הכוונה
    באופן עקרוני וטבעי החלק הפגיע ביותר הוא החלק הקשה ביותר ז"א שבמקרה המדובר החוטים הבודדים עמידים לתנועה (שבירים פחות) יותר מנקודת ההלחמה של כולם יחד (במיוחד בנקודת המעבר), אם משתמשים בבידוד מתכווץ בקוטר הנכון כך שיחבוק את כל איזור ההלחמה ועוד כמה מ"מ מכל צד גורמים לשיכוך התנודות בנקודות המעבר, באופן מעשי מעבירים את התנודות למקום פחות רגיש, המקום בו יש חוטים בודדים גמישים ולא חוט עבה וקשיח.

    ועוד הערה קטנטנה: חיבורי תקע שקע 'בולט' לא מומלצים מכמה סיבות, אמינות חיבור נמוכה, מפלי מתח מיותרים ובזבזניים וכמובן מקור נוסף לתקלות.

    בהצלחה!
    יעקב
    ay_hobby

  19. המשתמשים 2 הודו ל ay_hobby על הודעתו:

    alexk (11-08-2012),Liav (12-08-2012)

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    חולון
    הודעות
    1,656
    תודה!
    3
    הודה 46 פעמים ב 36 הודעות
    כניסות לבלוג
    12
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    ay_hobby

    אהבתי, לא ניתן לתאר את זה בצורה יותר מקצועית.
    יעקב אתה עוסק בהוראה או בתעשייה ?

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    173
    תודה!
    3
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    אהבתי, לא ניתן לתאר את זה בצורה יותר מקצועית.
    יעקב אתה עוסק בהוראה או בתעשייה ?
    תודה.

    לומר את האמת, אני די מתעב הוראה שלא לדבר על חלק מהמורים,
    אז חוראה בשום פנים ואופן לא.
    לעומת זאת תעשייה זה דיי נחמד, תעשייה זעירה במיוחד (יעני בקטנה), בכייף.

    אבל לרגע של רצינות, מילות המפתח, 'ניסיון חיים'.
    נערך לאחרונה על ידי ay_hobby; 11-08-2012 בשעה 21:48:54.
    יעקב
    ay_hobby

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: ריסקתי את הקוואד.

    יעקב , תודה על ההסבר, גזרתי ושמרתי (-:
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

נושאים דומים

  1. קוואד קטן
    על ידי dani2002 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-02-2012, 11:21:18
  2. [שאלה] שלד לקוואד
    על ידי אריה.ח בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-12-2011, 19:10:42
  3. קוואד קטן
    על ידי dani2002 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-06-2011, 15:33:49
  4. קוואד מצלם מהאויר קוואד -תוך כדי FPV
    על ידי guyrud בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-04-2011, 10:43:22
  5. קוואד, שמצלם אווקטו, שמצלם קוואד, ובסוף מתנגשים
    על ידי motiganot בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 18-04-2011, 08:42:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •