יש לינק לתוכנית נראה מדליק
sent from my motorola razr tpll
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
נראה אחלה, תודה על השיתוף!
עצה - כוון לך expos מוכנים בשני מצבים (מצב עדין ומצב עצבני) שאפשר בקלות לעבור בין מצב למצב, קשה לדעתי לנחש האם ההגאים אצלך צריכים להיות עדינים או אגרסיביים.
בהצלחה!
ושיהיה לכולנו רק טוב
כן זה בדיוק מה שעשיתי....
תודה.
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
היום אחרי טסט פליי הכול עבר בסדר..........
טס יפה מאוד אבל אני חושב שחסר לו כוח.
אני מטיס עם מנוע 2200 של RC
פרופ 6X4
וסוללה 1300
מה אני יכול לשנות בשביל שיהיה לו יותר כוח בטיסה?
Spektrum DX7 2.4
trex 450 sport v2
swift 2
t 45 edf
f4u קאפה
ראשית, המנוע של RC2200 סוחב גם פרופ 5.5*6, ואז גם מגיע לשיא ההספק שלו - בסביבות 350W
רוב הסיכויים שמה שאתה חווה זה קומבינציה של שלושה דברים:
- פרופ קטן, אפשר לעלות כמו שכתבתי
- סוללה שלא עומדת באמפר. אפילו אם ה-C שלה מראה כאילו היא כן. הבדיקה הטובה ביותר - מד הספק, ולראות בדיוק כמה זרם היא מוציאה במצערת מלאה. אם יש לך, תשווה למשל לסוללה 1800 של 20C, שיכולה לעמוד ב30 אמפר בלי בעיה. אצלי היה הבדל עצום בין סוללה 1000 nano-tech שאמורה להיות 25C-50C לבין סוללה 1800 20C, לטובת ה1800 כמובן
- ההתנהגות של טיסני הקאפה היא שונה - ויש להם יחסית הרבה התנגדות לזרימת האוויר (אין לכנף פרופיל, אז כול הזמן טסים בזווית לכיוון הטיסה). יכול להיות שהכול בסדר, ופשוט החוויה שלך זה שאין כוח
"... אז לפי מה שהבנתי בגדול ותקן אותי עם אני טועה זה שאני צריך פרופ עם פיצ' גדול יותר (6X5/5.5 ) וסוללה גדולה יותר?
וזה מה שיוסיף לטיסן יותר כוח..."
כן, רק שים לב שסוללה גדולה יותר זה גם יותר משקל.
מה שחשוב זה שהסוללה תהיה מסוגלת להוציא את מקסימום הזרם, שבמקרה הזה הוא בסביבות 30 אמפר. מקסימום הזרם של הסוללה זה הקיבולת שלה כפול מקדם ה-C שלה, וכמובן שזה בתאוריה כי רוב הסוללות לא באמת מגיעות לזה
הכי פשוט לבדוק ולוודא עם מד-הספק
מה יצא המשקל הסופי? לפעמים דיאטה לטיסן משפרת מאוד את חווית הטיסה.
ושיהיה לכולנו רק טוב
המיג 29 קאפה שלי שוקל 600 גר מוכן לטיסה (זאת אומרת, כולל סוללה 1800 3S).
מנוע RC2200, ופרופ 5.5*6, בקר 40A, ומגיע בפול מצערת ל350W
טס סבבה. ממש לא מהיר כמו פיילון, אבל מושך אנכית בלי שום בעיה, מתמרן יפה וחריף
הניהוג שלו שונה לגמרי מטיסן "רגיל", מכיון שההגהים יושבים ישר מאחורי הפרופ, וזה נותן אפקט של "ניהוג וקטורי"
ככה זה נראה באוויר
https://www.youtube.com/watch?v=9jBNNG8hUvo
כמו אפשר לראות, אין כאן מהירות יוצאת דופן, אפילו כשהמנוע צורח. כן יש נוכחות באוויר, ותמרונים כיפיים
אני לא רואה איפה אפשר לעשות "דיאטה" בטיסן שלך, וגם לא חושב שזה נחוץ. עם פרופ אופטימלי וסוללה שתעמוד בזרם תוכל להגיע לביצועים יפים מאוד (יחסית לטיסן קאפה כמובן)
נערך לאחרונה על ידי pomerus; 12-08-2012 בשעה 10:52:11.