שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: תיקון הבלזה הראשון שלי.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תיקון הבלזה הראשון שלי.

    שלום לכולם.
    שבוע שעבר בזמן הטסה של הטיסן היחסית חדש שלי (HELIOS 25E) עשיתי פלאט ספין ולא הספקתי לצאת ממנו.
    הנזק היה יחסית קל- הגה כיוון שבור.
    אז יש שלוש אפשרויות:
    1. למצוא משהוא שמוכר חלפים לטיסן
    2. לבנות בדרך המסורתית של לשייף שעות כל חלק.
    3. לתכנן בסולידוורקס (תוכנה לבניית מודלים תלת מימדיים) את הצורה של ההגה כיוון, ולשלוח לחיתוך לייזר.

    אז כמובן שבחרתי באופצייה השלישית.
    אז בשלב הראשון אני ואבא שלי תכננו את ההגה כיוון כחלק אחד. אבל כידוע לבלזה יש סיבים. אז אם בחלק אחד של ההגה כיוון הסיבים יעבדו לטובתי, במוטות אפוקיים המבנה יהיה חלש.
    אז פיצלנו את החלק ל4. ואת המוטות חיזוק האופקיים נחתוך ממוט נפרד.
    אז ככה זה נראה אחרי החיתוך:



    וככה זה יראה מורכב: (בלי המוטות הפנמיים)



    אז שמתי את כל החלקים על הדפסה של השרטוט בתוך נילונית בשביל שאני אוכל למקם ולהדביק בלי שהנייר ישאר על הבלזה:



    וככה זה נראה אחרי ההדבקה:



    אחרי השלב הזה שיפתי את כל נוקודות החבור בשביל להשוות בדיוק את הגובה. ועם דרמל (ודסקית חיתוך דקה) עשיתי את החריצים לצירים:



    ופה מתחיל החלק המסובך (בשבילי)- הצפוי. זה טיסן הבלזה הראשון שלי לכן מעולם לא היה לי נסיון עם ציפוי. אז בעזרת מדריך של בחור מפורום אחר הבנתי את העקרונות.
    אז החלק הראשון דווקא היה סביר ובלי יותר מידי קימוטים:



    אבל לטיסן יש עוד שלושה צבעים. אדום צהוב וכחול. ולעשות את הפסים היה קצת מסובך.
    אז כן, יש קצת בועות אוויר, וזה לא מושלם, אבל אני תקנתי את זה וזה מאוד מספק לראות איך ההשקעה הדי גדולה (למרות שזה אולי נשמע פשוט למקצוענים שפה) הזאת תעלה לאוויר.
    ולמרות החרדה המסוימת שיש בהטסה של טיסן בלזה, והתיקונים המורכבים יש בזה סיפוק ענק!



    מתן.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  2. המשתמשים 3 הודו ל ebay007 על הודעתו:

    rc airplane (23-08-2012),tomernassi (23-08-2012),yuval-the-pilot (22-08-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    מתן ימקצוען! יצא לך תיקון מדהים! לא שמתי לב להבדל בין אחרי ולפני התיקון!
    רק מתי תקנה טיסן באלזה יותר גדול?!?!?!
    מנוע זה לחלשים...

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    פשששש סחתיין על ההשקעה!
    מה העלות של חיתוך לייזר כזה? (אם מותר לי לשאול)

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    יפה יפה.
    נראית עבודה מקצועית, אם כי נראה לי קצת מוגזם חיתוך לייזר בשביל סהכ הגה כיוון.
    בשביל חלק כזה סקלפל חד, סרגל ויד יציבה יעשו את העבודה כמו שצריך.
    בכל מקרה אחלה עבודה והציפוי יצא בסדר.

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי yuval-the-pilot צפיה בהודעה
    מתן ימקצוען! יצא לך תיקון מדהים! לא שמתי לב להבדל בין אחרי ולפני התיקון!
    רק מתי תקנה טיסן באלזה יותר גדול?!?!?!
    נסיתי לגרם לזה להראות כמו חדש.

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    פשששש סחתיין על ההשקעה!
    מה העלות של חיתוך לייזר כזה? (אם מותר לי לשאול)
    תודה.
    אני לא יודע את העלות כי החיתוך נעשה בעבודה של ההורים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי tamos צפיה בהודעה
    יפה יפה.
    נראית עבודה מקצועית, אם כי נראה לי קצת מוגזם חיתוך לייזר בשביל סהכ הגה כיוון.
    בשביל חלק כזה סקלפל חד, סרגל ויד יציבה יעשו את העבודה כמו שצריך.
    בכל מקרה אחלה עבודה והציפוי יצא בסדר.
    תודה.
    כמו שכתבתי אין לי נסיון עם עבודה עם בלזה אז לא רציתי לקפוץ למים עמוקים מידי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    כל הכבוד מתן!
    תודה על השיתוף!!

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    אם לאמא יש בעבודה מכונה אז זה משהו אחר
    אחח אם לאמא שלי הייתה מכונה כזאת בעבודה זה היה חוסך לי הרבה ידיים אדומות, פצועות ובעיקר הרבה זמן.
    תחדש!

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    מיקום
    Zikhron Ya`aqov, Israel
    הודעות
    1,030
    תודה!
    91
    הודה 34 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    נסיתי לגרם לזה להראות כמו חדש.



    והצלחת!
    מנוע זה לחלשים...

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    מאד יפה ומקצועי
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    יפה מאוד 1!!!! תיקון בהחלט מעולה...
    איפה ניתן לעשות חיוך CNC בארץ?
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    יפה מאד מתן, עשית עבודה לתפארת מדינת ישראל
    אבל השקעת בזה לא מעט זמן ומשאבים שלא תרמו לך הרבה, מלבד להתנסות.
    לתקן הגה כיוון כזה אין צורך בחיתוך לייזר, אין צורך במבנה המורכב הזה, ואין שום צורך בסוליד. ניתן להגיע בדיוק לאותה תוצאה גם מבחינת חוזק וגם מבחינת מראה בחצי שעה עבודה ברוטו (לא כולל ציפוי שזה עוד חצי שעה).

    ושוב, שאפו על המבצע, על הרצון ללמוד ולהתנסות, ועל ההבנה שבטיסן בלזה תיקון אינו "מוריד ערך" לטיסן, וטיסן מתוקן שווה במשקלו ובאיכותו לטיסן חדש
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    יפה מאד!!
    עבודה מקצועית ונקיה.
    שאפו
    .Itay.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    יפה מאוד !!
    בלי שום קשר לאפשרות שהעלו כאן לעשות את התיקון בדרך מהירה ופשוטה יותר, עצם ההתנסות והתרגול של מעבר על כל שלבי הייצור, הוא החשוב.
    עכשיו אתה נמצא במצב שבו אתה יכול להוציא לפועל כל חלק. המרחק לבניית טיסן שלם מ-0 הוא קצר.

    האמת היא שאני אחוז קנאה. נראה לי שזמינות של מכונה לחיתוך לייזר הייתה גורמת לי להוציא טיסנים בפס ייצור. הוצאות הבלזה שלי היו עולות בסדרי גודל ...
    באמת מעניין, יש אפשרות לבצע הזמנה של חיתוך לייזר לבלזה בארץ ?

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    עבודה נחמדה, התוצאה בדיוק כמו חדש, אבל ממש עבודה מיותרת.
    אם כבר מתכננים, אז לפחות לעשות את זה נכון. את הקורות המחזקות ("האופקיות") צריך לנצל לחיזוק ע"י יצירת מבנה משולשים ולא סתם לפזר בשטח (דוגמה בתמונה המצורפת).
    במקום "שעות של שיוף" (מה שנקרא בעדינות הגזמה פראית) בזבזתם שעות של תכנון מיותר, או כמו שאומר הפתגם - לא משתמשים בתותחים כדי להרוג זבובים.
    אבל לפחות נהנתם, זה לא פחות חשוב.


    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_1547.JPG‏ 
Views:	348 
Size:	91.2 קילובייט 
ID:	72607  
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 23-08-2012 בשעה 13:37:03.

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    בקעת הירדן
    הודעות
    484
    מנחת הבית
    מנחת גדי
    תודה!
    158
    הודה 40 פעמים ב 33 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    יפה מאד מתן, עשית עבודה לתפארת מדינת ישראל
    אבל השקעת בזה לא מעט זמן ומשאבים שלא תרמו לך הרבה, מלבד להתנסות.
    לתקן הגה כיוון כזה אין צורך בחיתוך לייזר, אין צורך במבנה המורכב הזה, ואין שום צורך בסוליד. ניתן להגיע בדיוק לאותה תוצאה גם מבחינת חוזק וגם מבחינת מראה בחצי שעה עבודה ברוטו (לא כולל ציפוי שזה עוד חצי שעה).

    ושוב, שאפו על המבצע, על הרצון ללמוד ולהתנסות, ועל ההבנה שבטיסן בלזה תיקון אינו "מוריד ערך" לטיסן, וטיסן מתוקן שווה במשקלו ובאיכותו לטיסן חדש
    היי עודד
    אומר מראש אין לי אפשרות להגיע אליך לבית לסדנא ,אבל אשמח לקבל טיפים או הדרכה ממך או מאחרים כיצד ללא חיתוך לייזר אני יכול לבנות הגה כיוון וגם הגה גובה מבלזה,

    בברכה איתן

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    יפה מאד מתן, עשית עבודה לתפארת מדינת ישראל
    אבל השקעת בזה לא מעט זמן ומשאבים שלא תרמו לך הרבה, מלבד להתנסות.
    לתקן הגה כיוון כזה אין צורך בחיתוך לייזר, אין צורך במבנה המורכב הזה, ואין שום צורך בסוליד. ניתן להגיע בדיוק לאותה תוצאה גם מבחינת חוזק וגם מבחינת מראה בחצי שעה עבודה ברוטו (לא כולל ציפוי שזה עוד חצי שעה).

    ושוב, שאפו על המבצע, על הרצון ללמוד ולהתנסות, ועל ההבנה שבטיסן בלזה תיקון אינו "מוריד ערך" לטיסן, וטיסן מתוקן שווה במשקלו ובאיכותו לטיסן חדש
    תודה עודד.
    למי שנמצא 40 שנה בתחום זה באמת לא ממש מסובך. אבל יחד עם חוסר נסיון ועם פרפקציוניזם קשה כנראה שלא הייתי מצליח להגיע לתוצאה הרצוייה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tiran צפיה בהודעה
    יפה מאוד !!
    בלי שום קשר לאפשרות שהעלו כאן לעשות את התיקון בדרך מהירה ופשוטה יותר, עצם ההתנסות והתרגול של מעבר על כל שלבי הייצור, הוא החשוב.
    עכשיו אתה נמצא במצב שבו אתה יכול להוציא לפועל כל חלק. המרחק לבניית טיסן שלם מ-0 הוא קצר.

    האמת היא שאני אחוז קנאה. נראה לי שזמינות של מכונה לחיתוך לייזר הייתה גורמת לי להוציא טיסנים בפס ייצור. הוצאות הבלזה שלי היו עולות בסדרי גודל ...
    באמת מעניין, יש אפשרות לבצע הזמנה של חיתוך לייזר לבלזה בארץ ?
    יש חנות באיזור הקריות שנותנת שירותי חיתוך בליזר. אבל אני לא חושב שמותר לפרסם שמות...

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    עבודה נחמדה, התוצאה נראת ממש כמו חדש, אבל ממש עבודה מיותרת.
    אם כבר מתכננים, אז לפחות לעשות את זה נכון. את הקורות המחזקות ("האופקיות") צריך לנצל לחיזוק ע"י יצירת מבנה משולשים ולא סתם לפזר בשטח (דוגמה בתמונה המצורפת).
    במקום "שעות של שיוף" (מה שנקרא בעדינות הגזמה פראית) בזבזתם שעות של תכנון מיותר, או כמו שאומר הפתגם - לא משתמשים בתותחים כדי להרוג זבובים.
    אבל לפחות נהנתם, זה לא פחות חשוב.
    צורת החלק והחיזוקים מועתקים מהחלק המקורי. ושוב, בגלל שזה התיקון הראשון שלי אין לי את הידע "לשפר" את התכנון המקורי. אז פשוט העתקתי.

    תודה לכולם.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    מתן, שוב כל הכבוד!
    אין הרבה אנשים, ובטוח לא בגילך, שישקיעו זמן ומחשבה וייצרו משהו מושלם ודומה למקור.
    זו לא עבודה מיותרת אלא מושלמת עבורך. התגובות פה לא ככ תורמות לדעתי בגישה והמסר לאחרים שירצו להתנסות.

  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguyst על הודעתו:

    s.mario (23-08-2012)

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    מתן, שוב כל הכבוד!
    אין הרבה אנשים, ובטוח לא בגילך, שישקיעו זמן ומחשבה וייצרו משהו מושלם ודומה למקור.
    זו לא עבודה מיותרת אלא מושלמת עבורך. התגובות פה לא ככ תורמות לדעתי בגישה והמסר לאחרים שירצו להתנסות.

    ידידי היקר, אני ממש חולק עליך במקרה הזה
    אין ספק שמתן (המוכר לי אישית היטב) הוא בחור רב כישרון ועשה עבודה מכובדת ביותר
    אבל האמצעים שעמדו לרשותו לחלוטין אינן "עממיים" . עמד לרשותו מתכנן סוליד מקצועי ומכונת חיתוך לייזר.
    אפילו לי אין אמצעים כאלה
    שים לב שכל התגובות החמיאו לו, ושים לב שכל בעל נסיון טען שהתהליך היה מה שנקרא בשפה מקצועית "אוברקיל".
    ובדיוק בשביל האחרים שירצו להתנסות בזה נועדו התגובות, ללמד ש"אין צורך בתותח להרוג זבוב", וכל אחד עם סקאלפל, משייפת פשוטה ודבק נכון יגיע בדיוק לאותה תוצאה פונקצונאלית וחזותית בלי כל ההשקעה הזאת.
    לטעמי התגובות שאינן מורידות מאומה, להיפך, רק משבחות את מתן, פותחות את הדלת לאחרים
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 23-08-2012 בשעה 21:49:43.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    עודד התשובה שלך היא אובר קיל מיותר בעצמה.

    היית צריך לעצור מיד אחרי ה'כל הכבוד'

    כשלא מכירים את מתן לא מבינים שהוא רק ילד אבל מוכשר בטרוף.

    כל הכבוד מתן.

    SGS2 ..

  22. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguy1a על הודעתו:

    s.mario (23-08-2012)

  23. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    מתן,
    כל הכבוד יצא פצצה.

    ו...ש

  24. המשתמשים הבאים אמרו תודה למושיק על הודעתו:

    s.mario (23-08-2012)

  25. #21
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    כל הכבוד מתן, אני מציע לקחת את עצות חלק "מהמומחים" בערבון מוגבל,לפני שנה ריסקתי T-34 של איפלייט ריסוק רציני למדיי, בעודי אוסף את כל שברי הבלזה בקפדנות המומחים הקפידו להדגיש בפניי שאין לי סיכוי ואפילו הם לא היו נוגעים בזה. ואכן לאחר שבועיים אותו טיסן ואותו הגוף עמדו לטסט פלייט לבדיקת התיקון,למזלי הטיסן שמר על כל תכונות הטיסה שלו (שזו הייתה ההגדרה שלי להצלחה לפני שהתחלתי בתחקון) ועדיין חורש את השחקים ללא לאות.
    מה המסקנה : תמיד יגידו לך למה לא ואיפה אתה טועה, ולכן אסור להתרגש.
    שוב כל הכבוד ,ובריסוק הבא שלי צפה להודעה פרטית .

  26. המשתמשים הבאים אמרו תודה לliorz055 על הודעתו:

    s.mario (23-08-2012)

  27. #22
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    תודה לכולם כולל כמובן לנותני הביקורות הבונות.

    אה, פרט שחכתי להוסיף שהמשקל הסופי יצא 0.9 גרם יותר מהמקורי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  28. #23
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תיקון הבלזה הראשון שלי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    אה, פרט שחכתי להוסיף שהמשקל הסופי יצא 0.9 גרם יותר מהמקורי.
    אח, נפלת .
    מתן כל הכבוד, זמינות המשאבים אין משמעה ניצולם לשימוש מושכל ומוקפד. עשיתם עבודה יפה מאד.


    Gil Friman

    שישי בבוקר באנדרטה
    ------------------------------
    T-rex 500E 3GX -
    T-rex 600esp
    Multiplex FunCub
    Hitec Aurora 9
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  29. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    עבודה יפה.
    גיא.

  30. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תיקון הבלזה הראשון שלי.

    נהדר !

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [עזרה!] הקוואד הראשון שלי
    על ידי avishorp2 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 25-09-2011, 23:08:55
  2. [מדליק] המסוק הראשון על שלט רחוק!
    על ידי bgrg בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-04-2011, 14:25:17
  3. [דיון] הקאט הראשון שלי
    על ידי edoman בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-04-2011, 14:33:14
  4. הפוגי הראשון שלי (בעצם - הטיסן הראשון שבניתי..)
    על ידי wonderd בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08-05-2010, 16:58:53
  5. הריסוק הראשון שלי...
    על ידי RonenTal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-09-2009, 09:29:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •