שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 23 מתוך 23

נושא: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    אהלן,

    יש לי 600EFL DFC עם MiniVbar שטס מדהים, יש לי רק בעייה אחת , בזמן טיקטוק אנכי הזנב בורח שמאלה ומאוד מקשה על ביצוע התרגיל.
    ניסיתי להעלות גיין עד למקסימום שהצלחתי בלי לגרום לזנב להשתגע וזה לא עזר, העליתי קצת סל״ד (2350) וזה עזר קצת אבל עדיין לא מספיק טוב (להעלות יותר??? Castle ממליצים להטיס ב 2250) , ניסיתי להשתמש בלהבי זנב ארוכים יותר של 104מ״מ והזנב עדיין לא מחזיק בתרגיל.

    בשביל לשלול את האופציה שמדובר באצבעות שלי , הטסתי עם אקספו מטורף בזנב והבריחה נשארה.

    רעיונות למישהו?!?!
    תודה
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    696
    תודה!
    150
    הודה 100 פעמים ב 73 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    יוסי תוריד גיין בגוברנור של הבקר,
    גיין גבוה נותן סטירות לזנב

    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    trex 550e pro dfc
    skookum 720BE + GPS
    mks 665 + 669 HBL
    cc 120HV
    futaba 14sg

    פיני נתנאל
    050-5561861

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי פיני צפיה בהודעה
    יוסי תוריד גיין בגוברנור של הבקר,
    גיין גבוה נותן סטירות לזנב

    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    באמת??? דווקא שמעתי המלצות להעלות אותו, ניסית / נתקלת בתופעה כזו וזה באמת עזר? מה באמת תפקיד הגיין בבקר?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    696
    תודה!
    150
    הודה 100 פעמים ב 73 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ההגיין בבקר עובד על אותו עיקרון כמו בג'יירו
    גיין גבוהה יתן סטירות בזנב גיין נמוך לא ישמור לך על הסל"ד הרצויי, לגבי ההמלצה שקיבלת יכול להיות שאני טועה אז תעשה בדיקה בהעלת גיין אם מחמיר תוריד גיין, בכל אופן מה שעשיתה עד עכשיו לא עזר אז זה מה שנשאר...
    בהצלחה, תעדכן...
    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    trex 550e pro dfc
    skookum 720BE + GPS
    mks 665 + 669 HBL
    cc 120HV
    futaba 14sg

    פיני נתנאל
    050-5561861

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    אני מהמר על משהו אחר לגמרי -
    תבדוק שוב את הזויות שכיוונת בזמן הסט-אפ. אתה אמור לכוון 8 מעלות של סייקליק ולא יותר. ההימור שלי - יש לך יותר מ-8 מעלות. אופציה שניה - תעלה את הגיין של הסייקליק
    תשאל מה הקשר בין הסייקליק לזנב . . . אז ככה - אין קשר
    התופעה שאתה רואה היא למעשה בריחה של הסייקליק על ציר הרול, רק שהיא מתרחשת כשהמסוק אנכי ולכן בזמן תיק-תוק או אפילו פליפים רצופים, זה נראה שהזנב בורח.
    התופעה יכולה להתרחש בגלל כל מיני סיבות. אחת - גיין נמוך מדי של הסייקליק. השניה ואותה אנשים לא מכירים - במסוקי פלייברלס זויות גבוהות מדי בסייקליק גורמות לתופעת לוואי של השפעה של ציר אחד על השני, כלומר ציר הפיץ' על ציר הרול או להיפך.

    אופציה נוספת (ופחות סבירה לטעמי) - במערכות הפלייברלס של מיקאדו יש פונקציה של PRE-COMP שלמעשה נותת פיצוי של הזנב באופן מובנה לסטיק המצערת. יש אפשרות לכוון את כמות התיקון הזה ולפעמים עודף פיצוי או חוסר יכולים לגרום לסטיה של הזנב תחת עומס כמו מכות פיץ' או תיק תוק.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    אני מהמר על משהו אחר לגמרי -
    תבדוק שוב את הזויות שכיוונת בזמן הסט-אפ. אתה אמור לכוון 8 מעלות של סייקליק ולא יותר. ההימור שלי - יש לך יותר מ-8 מעלות. אופציה שניה - תעלה את הגיין של הסייקליק
    תשאל מה הקשר בין הסייקליק לזנב . . . אז ככה - אין קשר
    התופעה שאתה רואה היא למעשה בריחה של הסייקליק על ציר הרול, רק שהיא מתרחשת כשהמסוק אנכי ולכן בזמן תיק-תוק או אפילו פליפים רצופים, זה נראה שהזנב בורח.
    התופעה יכולה להתרחש בגלל כל מיני סיבות. אחת - גיין נמוך מדי של הסייקליק. השניה ואותה אנשים לא מכירים - במסוקי פלייברלס זויות גבוהות מדי בסייקליק גורמות לתופעת לוואי של השפעה של ציר אחד על השני, כלומר ציר הפיץ' על ציר הרול או להיפך.

    אופציה נוספת (ופחות סבירה לטעמי) - במערכות הפלייברלס של מיקאדו יש פונקציה של PRE-COMP שלמעשה נותת פיצוי של הזנב באופן מובנה לסטיק המצערת. יש אפשרות לכוון את כמות התיקון הזה ולפעמים עודף פיצוי או חוסר יכולים לגרום לסטיה של הזנב תחת עומס כמו מכות פיץ' או תיק תוק.
    אני מאמין שאתה מתכוון ל cyclic throw, נכון? הוא מכוון אצלי על בדיוק 8 מעלות.
    על אילו זויות אתה ממליץ בסייקליק?


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Scooter007 צפיה בהודעה
    אני מאמין שאתה מתכוון ל cyclic throw, נכון? הוא מכוון אצלי על בדיוק 8 מעלות.
    על אילו זויות אתה ממליץ בסייקליק?


    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    אם מכוון 8 מעלות אז רוב הסיכויים שזו לא הבעיה.
    בהקפצות פיץ' יש בריחה של הזנב ?
    אם אתה עושה כמה פליפים רצופים או לופים אחורה - יש בריחות של הזנב ?


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    אם מכוון 8 מעלות אז רוב הסיכויים שזו לא הבעיה.
    בהקפצות פיץ' יש בריחה של הזנב ?
    אם אתה עושה כמה פליפים רצופים או לופים אחורה - יש בריחות של הזנב ?
    במכות פיץ' יש בריחה ממש קטנה של הזנב , בפליפים ורולים הוא די יציב.
    מה אתה חושב על ההצעה של פיני לגבי הגיין ?
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    תנסה להגדיל גיין של הזנב ואם זה לא עוזר אז תשחק קצת עם ה-PRE-COMP .
    אגב - גיין גבוהה בבקר ישמע מוזר בזמן טיסה. אם אין לך רעשים מוזרים בטיסה (מעין צילצול שנובע משינויי מהיר של הסל"ד מעלה ומטה ע"י הגוברנור) אז זה כנראה לא בעיה של הבקר


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    תנסה להגדיל גיין של הזנב ואם זה לא עוזר אז תשחק קצת עם ה-PRE-COMP .
    אגב - גיין גבוהה בבקר ישמע מוזר בזמן טיסה. אם אין לך רעשים מוזרים בטיסה (מעין צילצול שנובע משינויי מהיר של הסל"ד מעלה ומטה ע"י הגוברנור) אז זה כנראה לא בעיה של הבקר
    ניסיתי, העליתי אותו עד לרגע שכבר הוא התחיל לרצד במהירות וזה גם לא עזר.
    אין לי רעשים של הבדלי סל"ד (אני יודע על איזה צליל אתה מדבר).
    טוב, ננסה לשחק ב PRE COMP .
    תודה.
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    במידה ואתה משתמש בגרסת הפרו אתה יכול לנסות ולשנות את תתי הגיין של הזנב שנקראים P ו - I גיין. תנסה לקבוע את שניהם על 75 ותראה אם זה משנה לך משהו.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    במידה ואתה משתמש בגרסת הפרו אתה יכול לנסות ולשנות את תתי הגיין של הזנב שנקראים P ו - I גיין. תנסה לקבוע את שניהם על 75 ותראה אם זה משנה לך משהו.
    מה בדיוק התפקיד שלהם? איך הם קשורים לגיין הראשי?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ה P וה I גיין זה למעשה לקחת את הגיין הראשי של הזנב ולפרק אותו לשניים, כאילו אתה מתעסק עם הגיין של הזנב ברזולוציה גבוהה יותר, סוג של FINE TUNING.
    בזמנו, הייתה לי בעייה עם הזנב שרק כיוון של הגיינים הללו פתר את הבעייה. זה מאוד תלוי במצב המכאני של המסוק (רעידות), להבים, מהירות ראש וכד'. לרוב המצבים ולרוב המסוקים הגיין הראשי מספיק לחלוטין, שני תתי הגיין הללו זה לכוונון עדין במצבים מסויימים שהרזולוציה של הגיין הראשי לא מספיקה. תנסה...אין לך מה להפסיד וגם שום נזק לא יכול להיגרם מכך. תתחיל מערך 75 בשניהם. לי זה הספיק.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    306
    תודה!
    60
    הודה 50 פעמים ב 44 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    הבעיה בגלל מהירות זנב נמוכה מדי בפרו.
    הפתרון להעלות את מהירות סיבוב רוטור הזנב.
    איך?

    אתה צריך את זהhttp://www.flying-hobby.com/shop/kde...es-p-6953.html
    מיסב חד כיווני של ESP
    ציר למיסב חד כיווני של ESP
    קורונות של ESP
    גלגל שיניים אוטורוטציה של ESP


    בהצלחה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    151
    תודה!
    0
    הודה 25 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    פתרון לבעיה,תפסיק לתקתק
    צוות חאפטה מישור אדומים

    דני צרפתי.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי danny z צפיה בהודעה
    פתרון לבעיה,תפסיק לתקתק
    אבל אני אוהב לתקתק , כמו כל גבר אמיתי
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    אתמול הורדתי את הלוג מהבקר וראיתי שיש ירידת סל"ד משמעותית ברגע ביצוע התיקתוק , הוא יורד לאזור ה 2100 מסל"ד מקורי של 2350.
    הלוג נלקח מטיסה עם עם סוללות כמעט חדשות של GENS והתקתוקים בוצעו ממש בתחילת הטיסה ככה שאני בספק שהסוללה היא הגורם.
    רעיונות ? יש מצב שהכל קורה בגלל דעיכת הסל"ד ?
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    1,008
    תודה!
    9
    הודה 54 פעמים ב 46 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    יוסי ידידי היקר הג'ירו אמור לדעת להתמודד עם שינויי סל"ד כאילו
    אני מנחש בעיה מכאנית שמפריעה לג'ירו לתקן, בדוק סליידר רץ חלק (נתק את הפושרוד מהסרוו זנב ותבדוק שהעסק רץ חלק)
    האם זו תופעה חדשה ?
    האם לפני שהתחילה התופעה עשית איזה שהוא טיפול למסוק : החלפת ברגים\צירים, שדרוגים וכדומה ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Scooter007 צפיה בהודעה
    אתמול הורדתי את הלוג מהבקר וראיתי שיש ירידת סל"ד משמעותית ברגע ביצוע התיקתוק , הוא יורד לאזור ה 2100 מסל"ד מקורי של 2350.
    הלוג נלקח מטיסה עם עם סוללות כמעט חדשות של GENS והתקתוקים בוצעו ממש בתחילת הטיסה ככה שאני בספק שהסוללה היא הגורם.
    רעיונות ? יש מצב שהכל קורה בגלל דעיכת הסל"ד ?
    אייל
    052-4291-103

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    829
    תודה!
    85
    הודה 153 פעמים ב 91 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    דעיכת סל"ד כזו תחת עומס זה דבר רגיל וטבעי, לא משהו שאתה צריך לדאוג בגללו.
    לדעתי הבריחה של הזנב לא קשורה לדעיכת הסל"ד כי גם בסל"ד של 2,100 לא צריכה להיות למערכת בעיה לשמור על הזנב. אחרי הכל זה רק תיק-תוק ואין כאן אלמנת של עומס גדול על הזנב כמו בטורנדו או הוריקן. ובנוסף גם בדקת להבים ארוכות יותר שלא פתרו את הבעיה.
    תוודא טווח פעולה מלא של הסליידר, תוודא הגדרות נכונות של סרוו הזנב, תוודא פעולה מכאנית תקינה, תוודא זויות סייקליק נכונות (גם בציר הרול וגם בציר הפיץ' - יכול להיות שמדדת 8 מעלות על ציר הרול אבל בציר הפיץ' יש זויות שונות), ולבסוף כמו שאמרתי - תבדוק את פונקציית ה-PRE-COMP שבמערכת.


    Gaui X7
    Scorpion Power System

    V-Bar 5.2 Pro
    Futaba 8FG

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    306
    תודה!
    60
    הודה 50 פעמים ב 44 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    הגיר של ה600 החדש היה מורכב על ה600 שלי.
    יש לי 600ESP 8S FBL עם ביסטיקס.
    היו לי המון בעיות בנושא שמירת הזנב
    לאחר החלפת הגיר לגיר של ה600 החדש
    לאחר החלפת הגיר לגיר המקורי של הESP נעלמו כל הבעיות.
    כדי ליצר שמירת זנב צריך סל"ד בזנב.
    אליין משום מה הפחיתה את הסל"ד בזנב בגיר החדש.
    יוסי אני ממליץ לך להסב את הגיר לגיר הישן.
    מבטיח לך זנב בטון בכל מצב.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי danoneyal צפיה בהודעה
    יוסי ידידי היקר הג'ירו אמור לדעת להתמודד עם שינויי סל"ד כאילו
    אני מנחש בעיה מכאנית שמפריעה לג'ירו לתקן, בדוק סליידר רץ חלק (נתק את הפושרוד מהסרוו זנב ותבדוק שהעסק רץ חלק)
    האם זו תופעה חדשה ?
    האם לפני שהתחילה התופעה עשית איזה שהוא טיפול למסוק : החלפת ברגים\צירים, שדרוגים וכדומה ?
    מכנית הכל נראה תקין , הכל זז חלק... הבעייה לא התחילה פתאום, אני פשוט התחלתי לנסות לתקתק ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחר לזרוב צפיה בהודעה
    דעיכת סל"ד כזו תחת עומס זה דבר רגיל וטבעי, לא משהו שאתה צריך לדאוג בגללו.
    לדעתי הבריחה של הזנב לא קשורה לדעיכת הסל"ד כי גם בסל"ד של 2,100 לא צריכה להיות למערכת בעיה לשמור על הזנב. אחרי הכל זה רק תיק-תוק ואין כאן אלמנת של עומס גדול על הזנב כמו בטורנדו או הוריקן. ובנוסף גם בדקת להבים ארוכות יותר שלא פתרו את הבעיה.
    תוודא טווח פעולה מלא של הסליידר, תוודא הגדרות נכונות של סרוו הזנב, תוודא פעולה מכאנית תקינה, תוודא זויות סייקליק נכונות (גם בציר הרול וגם בציר הפיץ' - יכול להיות שמדדת 8 מעלות על ציר הרול אבל בציר הפיץ' יש זויות שונות), ולבסוף כמו שאמרתי - תבדוק את פונקציית ה-PRE-COMP שבמערכת.
    בדקתי את תנועת וטווח הסליידר והם נראים תקינים, אני די בטוח שהסרוו מוגדר כמו שצריך (DS620 , שהמפרט שלו מבחינת תדרים אמור להיות כמו ה SAVOX בהגדרות של VBAR), איך לבדוק את הזוויות של הסייקליק? כשהמערכת מחוברת לתוכנה? להקטין טווח ע"י DUAL RATE?
    כבר כיוונתי את הפרמטרים (P GAIN, I GAIN ו PRE COMP) של הזנב לפי ההמלצות בפורומים ואני מקווה לבדוק אותו ביום שבת , אני גם אנסה לשחק עם הגיין של הבקר, אולי זה גם ישנה משהו.

    ציטוט נכתב במקור על ידי kondason צפיה בהודעה
    הגיר של ה600 החדש היה מורכב על ה600 שלי.
    יש לי 600ESP 8S FBL עם ביסטיקס.
    היו לי המון בעיות בנושא שמירת הזנב
    לאחר החלפת הגיר לגיר של ה600 החדש
    לאחר החלפת הגיר לגיר המקורי של הESP נעלמו כל הבעיות.
    כדי ליצר שמירת זנב צריך סל"ד בזנב.
    אליין משום מה הפחיתה את הסל"ד בזנב בגיר החדש.
    יוסי אני ממליץ לך להסב את הגיר לגיר הישן.
    מבטיח לך זנב בטון בכל מצב.
    קראתי על זה לא מעט, מסתבר שלא מעט אנשים "טחנו" קורונות באמצע טיסה בגלל השינוי הזה ... מפחיד....
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    696
    תודה!
    150
    הודה 100 פעמים ב 73 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    יוסי הסרוו זנב אצלך הוא ds650

    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    trex 550e pro dfc
    skookum 720BE + GPS
    mks 665 + 669 HBL
    cc 120HV
    futaba 14sg

    פיני נתנאל
    050-5561861

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בריחת זנב בזמן טיקטוק אנכי

    ציטוט נכתב במקור על ידי פיני צפיה בהודעה
    יוסי הסרוו זנב אצלך הוא ds650

    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2

    אופס.... התבלבלתי. תודה על התיקון.

    Sent from my iPad using Tapatalk HD
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

נושאים דומים

  1. [שאלה] בריחת זנב 450
    על ידי DIE-HARD בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-08-2012, 20:42:31
  2. [מדליק] נחיתה והמראה מקיר אנכי!
    על ידי Yoav Lahav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-07-2011, 07:10:26
  3. [שאלה] בריחת זנב ימינה ב450
    על ידי dror_z בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-12-2010, 12:54:13
  4. ספריי אנטי סטטי!
    על ידי RoiA בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-04-2009, 14:19:38
  5. בריחת להבים מאיזון
    על ידי amir_aln בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 26-10-2008, 10:29:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •