אז משכבר הספקתי לבצע בטיסן החדש כ-8-9 טיסות מוצלחות,
והכנף הגמישה כנראה מתגלה כחזקה מספיק בשביל לשרוד אפילו רוחות דיי חזקות הייתי אומר (15 קשר)
היום היה יום יפה ורגוע יחסית, הטסתי 2 טיסות כל אחת כ20 דקות.
אחרי כל טיסה כזו עדיין נשאר סוללה.
בימים האחרונים הותקו הFMA CO-PILOT שמתגלה כדבר פשוט מדהים לFPV!!!
וOSD של EAGLE TREE שסובל ממחסור של GPS עקב מחסור במזומנים.
כמה מילים על הCOPILOT, פעם ראשונה השתמשתי בו היום, אחרי כיול קצר הוא מאפשר לטוס בגובה נמוך ולהתמקד בדברים שמעולם לא יכולתי להתמקד בהם! בגלל שבטיסן החדש המיתקון של המצלמה מבוצע בתחתית גוף הטיסן מה שמאפשר הסתכלות אנכית כלפי הקרקע ואי יכולת לאמוד את כיוון הטיסה והאם הטיסן בקורס התנגשות עם הקרקע למשל, אז כרגע הבעיה נפתרת לחלוטין כי הדבר הזה מטיס את הטיסן פשוט פלס!
מקוה שתהנו מהסרטון, השתדלתי להעלות אותו באיכות הגבוהה ביותר שניתן..
והקישור:
קישור נוסף ביוטויב:
http://www.youtube.com/watch?v=92v23_1gvgg
TURN HD ON!