ההתנגדות קצת גבוהה מידי, בדר"כ התנגדות פנימת של מנועים הינה בסביבות ב 0.03 אוהם, מצד שני בהתנגדות כזאת אין חשש שהבקר ישרף, ואתה יכול לבדוק האם המנוע עובד עם בקר תקין.
כמה שורות על התנגדות פנימית והספקים במנועים - אם כבר הכנסתם ציורים כאלה יפים:
רב מודד בודק את ההתנגדות ע"י הזרמת זרם DC, ולכן מתקבלת רק ההתנגדות של החוט ללא ההשראה של הסליל.
בזמן סיבוב המנוע תנועת הסליל בשדה מגנטי יוצרת גם התנגדות השראתית ולכן הבקר רואה התנגדות גדולה יותר.
הזרם הינו המתח חלקי ההתנגדות הכוללת ,כאשר הזרם כפול התנגדות הסליל זה ההספק שמועבר לפרופ' ואילו הזרם כפול ההתנגדות הפנימית (זאת שמדדנו) הינה ההספק שהופך לחום.
כאשר אין פרופ' (או פרופ' קטן) המנוע מסתובב מהר וההתנגדות גדולה -> זרם נמוך -> הספק נמוך -> המנוע לא מתחמם.
כאשר הפרופ' גדול (או שמישהו מחזיק את המנוע במלחציים - תתפלאו יש ניסויים כאלה) ההתנגדות ההשראתית נמוכה -> התנגדות כללית נמוכה -> זרם גבוה -> הספק גבוה שרובו (במקרה של המלחציים) הופך לחום והמנוע נשרף..
התנגדות פנימית של 0.9 אוהם -> זרם מקסימלי עם 12V יהיה כ 14 אמפר .... שזה לא הגיוני...
חוץ מזה כנראה המנוע תקין...